Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

+28
Dennenappel
Lavendel
Ugly Betty
Tazz
Guus
nijntje4
Arwyn
Pannetoet
Roxi3
love
Silva
Silver
miss piggy
Caroow
Caro
smooch
boekenwurm83
Rouxxxe
xxDila
nina
Sterre
Serena
Laced
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Zwerver
Rev3rie
32 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:57

Whaha, ik kwam zowat niet meer bij van het lachen! Jen, Mozz en CKC, jullie hebben echt hilarische verhalen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 4:32

Hahhaah heerlijk!

Al herken ik me in het altijd ALLES kwijt zijn en dan in paniek roepen dat hij me moet helpen... sleutels, sokken, telefoon, iPad.. echt ik ben een hopeloos geval. Hij is dan heel geduldig :-).

Hij lult soms wel teveel. dan ben ik allang opgehouden met luisteren en dan gaat hij maar door en door, in een eindeloos cirkeltje totdat ik eindelijk reageer. Vaak heeft hij dan al 10x hetzelfde gezegd maar hij blijft maar doorgaan. Net een kapotte grammofoonplaat, totdat ik EINDELIJK een keer roep: hou nu eens die grote snater van je. En dan kijkt hij beledigt :-).

Of hij vraagt "schat, kun je nu die sollicitatiebrief doorkijken". Ja hoor: ik geef tips "daar ben ik het niet mee eens hoor". Prima..mag. Maar soms zijn spellingsregels gewoon regels..maar dan nog 'ik ben het er niet mee eens'. Dan niet.

Als hij ook maar één snotterbelletje voelt ontstaan is het "ik krijg voorhoofdholte ontsteking'. "Ja lieverd.. dat zei je de vorige keer ook, en de keer daarvoor ook". "ja maar hallo: toen ik 12 was, weet je wel, had ik het echt heel erg hoor". En dan komt wederom het verhaal over een vakantie op Cuaracao naar voren, dat hij zo ziek was, dat hij alleen maar op een bedje kon dobberen in de zee want de dokter had gezegd dat dat zo goed was. ZUCHT.. dat verhaal kennen we nu wel!!
En vanwege dat vreselijke trauma moeten we nu iedere keer als we vliegen ervoor zorgen dat hij een neusspray heeft want 'weet je nog wel...(en dan weer het curacao verhaal'.. JAAAA dat weet ik :-).

Sowieso heeft hij er een handje van om dingen 100 keer te vertellen en dan wil hij wel dat ik de 100ste keer dat ik hetzelfde reageer als de eerste keer. Ik heb alleen in dit geval de pech dat ik een goed geheugen heb.. dus dat wil niet echt. Ook tv programma's: hij kan wel 5x dezelfde aflevering van wegmisbruikers kijken..

Zodra er ook maar iets op tv een grapje is over poepen of plassen ligt hij in een deuk. Heeeel kinderachtig :-).

Ohhh en als hij aan de telefoon zit met zijn moeder/ vrienden dan lijkt het wel alsof hij naar ze toe wil schreeuwen ipv de telefoon te gebruiken. Wij wonen zelf in de buurt van Utrecht en zijn moeder in Den Bosch. Ik maak dan altijd de opmerking 'je hoeft niet naar Den Bosch te schreeuwen hoor". Naja: op schrift is dit nu niet grappig maar in het echt wel ;-)

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:38

Oja! Toen F een paar dagen moest hoesten was hij bang dat hij longontsteking had :shock:

Hij verteld ook elk verhaal 6x. En als ik iets vertel, iets leuks of spannends ofzo, moet ik het ook 4 keer vertellen. Dus ik vertel mijn verhaal, ben klaar zegt hij 'ok dus je ging dit doen, en dat doen, en toen?' Ik weer vertellen. Vraagt hij daarna weer 'ok en toen zei diegene dus dat?" Zeg ik jaaaahaa dat vertel ik je toch net.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:43

Jen_ schreef:Oja! Toen F een paar dagen moest hoesten was hij bang dat hij longontsteking had :shock:

Hij verteld ook elk verhaal 6x. En als ik iets vertel, iets leuks of spannends ofzo, moet ik het ook 4 keer vertellen. Dus ik vertel mijn verhaal, ben klaar zegt hij 'ok dus je ging dit doen, en dat doen, en toen?' Ik weer vertellen. Vraagt hij daarna weer 'ok en toen zei diegene dus dat?" Zeg ik jaaaahaa dat vertel ik je toch net.
Hahahhahaahahahaha
Zo herkenbaar..
Ik zeg regelmatig tegen J. EN TOEN NIETS!!!

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 4:45

Jen_ schreef:Oja! Toen F een paar dagen moest hoesten was hij bang dat hij longontsteking had :shock:

Ohhh dat lijkt me irritant! Kijk: dat hij zijn verhalen 100 keer verteld ok..maar dat jij dat ook nog eens moet doen? Hahaha

R kan trouwens ook dingen heel simpelweg niet vertellen. Zo had ik geld overgemaakt gekregen naar zijn rekening van zijn moeder voor mijn verjaardag, vertelt hij me gewoon twee maanden niet. Of hij vertelt me pas twee dagen voordat het weekend is: wist je niet dat we naar mijn moeder moeten? Euhnnn nee: en dan is hij boos als ik niet mee kan! Dus ga ik maar weer alles verzetten..

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 5:00

Bij ons is het juist andersom dat ik vraag...jaa en toen!
Als A. een verhaal verteld doet hij daar zo lang over of is hij zo gauw afgeleid dat ik zijn hele verhaal niet snap. Dan stopt hij opeens en dan vraag ik wat gebeurde er toen. Oh ik was al klaar hor :s
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Rev3rie vr 10 dec 2010 - 6:40

Hahaha leuke verhalen om te lezen! Laughing
Volgens mij piepen mannen echt veel sneller dan vrouwen. De mijne niet, maar als hij een beetje ziekjes/verkouden wordt dan kwam het volgens hem altijd door mij. (ik loop al maanden te snotteren)
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:09

Ik vind het altijd irritant dat hij geen nieuwe wc rol ophangt, hij laat dan mooi het lege rolletje hangen.
Ook zegt hij vaak dat hij de badkamer gaat poetsen ( is zijn ding haha) en dat doet hij dan pas 1,5 week later, nadat ik het nog 3x heb gevraagd.
Het eeuwige gezeur over mijn kledingberg die soms bezaaid ligt in de kamer waar onze kledingkast staat. Ja hallo ben een vrouw! wen er maar aan haha Laughing Ik ruim het ook altijd weer netjes op ( de volgende dag).
Hij zucht en steunt ook altijd als ik nieuwe schoenen gekocht heb. Terwijl ik echt niet super veel schoenen heb.
Hij ligt s' avonds altijd op de bank en valt dan heel vaak in slaap. Als ik dan soms tegen hem zeg dat ik het gezellig vind als hij ook eens een avond niet in slaap valt op de bank, zegt hij dat hij niet eens lag te slapen Twisted Evil

Maar voor de rest is ie heeeeel leuk en lief hoor Very Happy helpt goed mee in het huishouden.. strijkt zelfs! haha
Vanmorgen kwam ik thuis uit mijn slaapdienst en had hij alle kerstversiering al neergezet en opgehangen. Vind ik dan weer erg lief van hem. Het stond dan wel niet precies zoals ik het wil, maar dat verander ik dan even stiekem Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:56

@Razz88, was jij op het oude forum ook actief?

Leuke forumnaam trouwens 🐰

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 8:21

Even denken.. Het eerste wat in mijn op komt is dat mijn vriend in het weekend als hij later opstaat (12:00 uur in plaats van 07:00 uur) ineens een ochtendhumeur heeft.. Hoezo raar? Ik heb het idee dat ik dan niets raars doe, en dan komt hij ineens vet chaggo doen en zeuren.. Bleugh ik denk serieus dan altijd, GA ETEN.. dan ben je niet meer zo chaggo.. haha

Hij was altijd heel kleinzerig, ohee plekje hier, oohnee plekje daar, auww pijntje hier.. Toen heb ik gewoon een keer gezegt.. Sorry maar ik vind echt dat je je aansteld. Ik heb ook wel eens een plekje/wondje o.i.d maar mij hoor je dat ook niet elke 5 min. zeggen.. Sinds toen doet hij dat niet meer Embarassed

Verder vind ik het ook zwaar irri dat hij niet nadenkt over de toekomst. Ik heb echt dromen, maar hij leeft meer onder het motto :"doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg".. We gaan werken, eten ,slapen en dat doen we ons hele leven lang.. Dat motto maakt mijn serieus depressief! Dit is ook een van de moeilijkste punten in onze relatie voor mij. Omdat ik graag tijdelijk in new york wil studeren, een coole stageplaats wil, later tijdelijk emigreren etc.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 8:26

Hij denkt dat een huis is zodat je dagelijks kan schoonmaken, niet om in te wonen.
Als er twee dagen niet is gestofzuigt noemt hij het gelijk een enorme bende. Hoe het zo'n bende wordt weet ik niet, we hebben geen huisdieren en kunnen ook prima eten zonder het tegen de muren en over de vloer te smeren.

En als we in de stad lopen ben ik vaak aan het kletsen, zodra hij ergens dvd's ziet liggen loopt hij in rechte lijn daar naar toe. Dat heb ik dan niet door en praat gewoon verder in het niets.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 8:49

Ohh R speelt ook altijd een spelletje met zichzelf: zodra hij fragment op tv ziet van een film gaat hij heel snel raden welke film het is. Als hij het dan niet goed is, dan baalt hij echt. Sukkeltje.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 8:51

Caroow schreef:Hij denkt dat een huis is zodat je dagelijks kan schoonmaken, niet om in te wonen.
Als er twee dagen niet is gestofzuigt noemt hij het gelijk een enorme bende. Hoe het zo'n bende wordt weet ik niet, we hebben geen huisdieren en kunnen ook prima eten zonder het tegen de muren en over de vloer te smeren.

Zo gaat dat hier ook wel een beetje. Hij vind het ontzettend snel een enorme bende. Terwijl het best mee valt. Als ons zoontje in de huiskamer is, dan is het ook rommelig. Overal ligt speelgoed.
Maar vies is het niet. Want ik maak altijd alles wel schoon. Hij doet vrij weinig, maar áls hij dan wat doet, krijg ik op mijn dak dat ik nooit iets doe :shock: Echt raar. Want ik houd dagelijks het huis bij. Soms is het idd een rommeltje. Maar over het algemeen niet.

Als hij merkt dat ik prikkelbaar ben, vind hij het leuk om daar even in te porren.

Gast
Gast

Bericht  miss piggy vr 10 dec 2010 - 8:56

haha wat leuk om te lezen allemaal en idd zeer herkenbaar,
die van mij is echt een schatje en een enorme knuffelbeer veel meer dan ik eigenlijk ben, maar dat vind ik lief aan hem.
wat ik wel soms irritant vind is dat hij werkelijk alles vergeet, ik moet hem overal aan helpen herinneren maar als ik iets vraag staat hij wel gelijk voor me klaar.
dus ja alles went zelfs een vent Wink
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Silver vr 10 dec 2010 - 9:01

Mijn vriend kan nooit op tijd komen, als je zegt 8u weg kan je beter vanuit gaan dat het half uur laten word. Ik probeer nu ook steeds meer dat halfuur in te korten, dus ipv 8u weg zeg ik half 8 weg, dan zijn we toch nog een beetje op tijd.... loopt altijd uit er is altijd wel wat...
Hij is vaker bij anderen aan het werk dan thuis, ook zo frustrerend. Nu heb ik er laatst wat van gezegd en zoals het nu staat gaat ie dus morgen hier eindelijk aan het werk.
En nooit even een smsje als ie niet thuis komt waar ie is.... Dan kan ik er rekening met het eten houden.

Maar buiten dit klaagmoment is ie wel heel erg lief, zorgzaam, netjes, humoristisch. En zijn we super gelukkig samen Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Silva vr 10 dec 2010 - 23:31

Haha wat supergrappig! Ik voel me stiekem toch opgelucht dat ik niet de enige ben met een vriend die een hobby verslaving heeft en dat hij zo stellig overtuigd is van zijn eigen mening. Very Happy

Mijn vriend kan niet stilzitten. Hij kan nooit even lekker op de bank komen liggen, want hij is altijd bezig. Met zijn hobby, werk, computer, tuin, hond, you name it. Echt lang knuffelen kan hij ook niet en hij kan zich niet lang op iets concentreren.

Mijn vriend is verder heel erg van het direct aanpakken. Dat vind ik echt heerlijk. Hij schuift nooit iets voor zich uit maar pakt het gelijk aan. Ook helpt hij mij daar heel veel mee. Ik heb een klein eigen bedrijfje, maar nog niet zoveel connecties. Hij wel. Hij zorgt er dan voor dat dingetjes geregeld worden.

Verder is hij grappig en vooral heel schattig in de ochtend als ie net uit bed komt. I love you
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:37

Ik heb er nog een! (kwam omdat het vanmorgen weer opdook).

Mijn vriend heeft een obessie voor led-verluchting. Ken alle voordelen uit mijn hoofd...energiebesparend, gaan niet stuk, worden niet warm...maar geven dus een kut-licht. En hij blijft ze kopen (zijn harstikke duur). Installeert die dingen dan in het plafond of weetikwaar en dan gaat de hele discussie weer van start...tja...t ziet er eigenlijk wel behoorlijk shit uit. Eerst ontkend hij het dan en een week later gaan ze er alsnog uit.

Vanmorgen werd ik om half 8 wakker. Wassie weg!!! Ik denk...oh naar de bakker ofzo smile. Nee dus naar de bouwmarkt (die gaat om 7u open :S)!!!!!!! Kwam hij terug, helemaal stralend met een plastic zakje....ja hoor met leds dus en had ze in de kroonluchter gedaan. Ik moest raden welke de led was. Ik zag het natuurlijk meteen hahahah.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:40

mozzarella schreef:

Vanmorgen werd ik om half 8 wakker. Wassie weg!!! Ik denk...oh naar de bakker ofzo smile. Nee dus naar de bouwmarkt (die gaat om 7u open :S)!!!!!!! Kwam hij terug, helemaal stralend met een plastic zakje....ja hoor met leds dus en had ze in de kroonluchter gedaan. Ik moest raden welke de led was. Ik zag het natuurlijk meteen hahahah.
Dat is toch juist heel schattig smile tenminste, zoals jij het nu vertelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:47

Storm schreef:
mozzarella schreef:

Dat is toch juist heel schattig smile tenminste, zoals jij het nu vertelt.

Ja was het ook wel hahahaha maar ik vind het wel irritant dat hij keer op keer 12 euro per lampje betaalt om ze vervolgens toch niet te gebruiken. Hij had vorige week ook al afschuwelijke (bleek) led kerstverlichting gekocht en dat vind ik écht zonde van het geld.

Gast
Gast

Bericht  love vr 10 dec 2010 - 23:59

Wat leuk om te lezen!

Mijn vriend kan met bepaalde dingen echt super precies zijn, neem de kerstboom die stond iets scheef op de standaard, mij maakt dat niet uit, gaat hij net zo lang door dat hij precies recht staat :P

Ook is hij heel laks met alles, ik moest hem 4x vragen om zijn vader te mailen voor het adres van zijn zussen om kerstkaart te sturen...

Of als er wat gedaan moet worden is hij heel laks van , ach dat komt wel en dan komt het niet... nee dan moet er op de dag zelf van alles beslist/gehaald worden... grr
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Sterre za 11 dec 2010 - 0:01

love schreef:

Mijn vriend kan met bepaalde dingen echt super precies zijn, neem de kerstboom die stond iets scheef op de standaard, mij maakt dat niet uit, gaat hij net zo lang door dat hij precies recht staat :P

Haha precies dit speelde hier een uurtje geleden zich ook af Very Happy . Nu staat 'ie een soort van recht, geloof ik.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  love za 11 dec 2010 - 0:06

Haha wat grappig dat jou vriend dat ook doet... dan denk ik vanwaar al die moeite, bij ons viel die daardoor ook bijna :shock: en we hebben al zn grote boom van 2 meter :P
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Sterre za 11 dec 2010 - 0:13

Ja, hier is ie zelfs gevallen na zijn eerste poging om hem recht te zetten Laughing . Maar nu staat 'ie toch recht, en op de goede plek. Niks meer aan doen! Alleen nog versieren. Wij hebben een boom van 1,5 meter, net iets beter te doen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Roxi3 za 11 dec 2010 - 5:43

Mijn vriend stelt altijd alles uit en dat is zo vervelend, vooral omdat ik zelf graag alles zo snel mogelijk gedaan wil hebben.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 8:06

Ik kan na al die jaren nog steeds niets bedenken. Hij is perfect. Misschien dan dat ik me wat minder perfect naast hem voel want ik wil nog wel een zeuren en klagen en dingen vergeten of uitstellen....en..nog veel meer waar hij zich vast wel eens aan stoort ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: