Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
+28
Dennenappel
Lavendel
Ugly Betty
Tazz
Guus
nijntje4
Arwyn
Pannetoet
Roxi3
love
Silva
Silver
miss piggy
Caroow
Caro
smooch
boekenwurm83
Rouxxxe
xxDila
nina
Sterre
Serena
Laced
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Zwerver
Rev3rie
32 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
Purple schreef:Ik heb 10 paar precies dezelfde sokken dus dat doe ik ook... Wist eigenlijk niet dat dat raar was ofzo?Youandi schreef:- Als er een gat in een sok zit, gooit hij die ene sok weg en bewaart de andere, zodat deze weer een paar kan vormen met eentje waarvan de andere ook kapot is
Dat vind ik ook niet raar. Maar mijn vriend doet dat met sokken die verschillend zijn qua uiterlijk
Gast- Gast
Youandi schreef:
- Als er een gat in een sok zit, gooit hij die ene sok weg en bewaart de andere, zodat deze weer een paar kan vormen met eentje waarvan de andere ook kapot is
Ik zat toevallig vandaag te bedenken dat ik het zo moet doen. Ik heb echt een grote hoeveeld aan dezelfde sokken gekocht, dus het kan wel
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
CKC schreef:Zegt: maakt mij niet uit wat we eten en als ik dan (ik noem maar wat) soep maak zegt hij: wilde eigenlijk geen soep.. :cyclops: LIKE WTF
Zo is mijn man ook, erg vervelend. Dan moet hij ook niet zeggen dat het hem niets uitmaakt Meestal maak ik gewoon wat en is het wel goed, maar soms vraag ik wat we zullen eten. Ik noem dan maar wat voorbeelden op en dan "uiteindelijk" noem ik er één waar hij wel zin in heeft
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
xxDila schreef:- Hij is veel minder knuffelig dan ik. Ik kan de hele avond wel samen op de bank zitten, bij hem is het na een poosje klaar. Dan wil die zijn eigen ruimte weer..
- Hij is nogal lui aangelegd & lijkt dingen niet te zien. Pas als ik echt zeg van goh.. zou je dit of dit niet kunnen doen ziet hij dat het gedaan moet worden ( ik hou het op blind voor wat hij niet wil doen als stofzuigen etc )
- Dingen benoemen maar niet doen. Goh, wé mogen ook wel even stofzuigen, wé moeten de wc en badkamer ook nog doen deze week, wé moeten even een wasje draaien schat heb ik geen sokken meer. (ja, hallooo doe het dan & dan vooral alles beginnen met wé drijft me soms tot wanhoop haha!)
Maar voor de rest
volgens mij hebben wij hetzelfde vriendje?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dat hij op alles wel wat te zeggen heeft.
Maar alle positieve dingen wegen een stuk zwaarder
Maar alle positieve dingen wegen een stuk zwaarder
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Dat hij afspraken als tandarts etc altijd voor zich uitschuift en niet belt voor een afspraak. Uiteindelijk bel ik dus.
ohh ja hier nog zo eentje....
meneer heeft al een maand of 3 verschrikkelijke last van zn knie..... kan niet meer voetballen erdoor, kan hem niet meer buigen....en vooral, loopt de hele dag erover te klagen.....maar naar de huisarts gaan, ho maar!!
en hij is hier komen wonen vanuit haarlem, en terwijl ie hier nu bijna 2 jaar woont, zit ie nog bij een tandarts in haarlem.....roept al maanden dat ie moet overstappen, maar nee....nog niet gebeurd.....
en hij moét van mij naar de huisarts voor zn gesnurk....(elke nacht weer, megamegahard!) maar ook daar issie laks in....dus ik heb hem nu tot 1 januari gegeven, en anders krijgt ie een vaste plek op de bank..... betwijfel of het helpt haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» Minder leuk oudergescprek...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» Minder leuk oudergescprek...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: