Zo trots op mijn vriend!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo trots op mijn vriend!
Mijn vriend is beginnend (Engels) schrijver en langzaam maar zeker begint hij aan een carrière. Hij heeft een hoofdboek geschreven en erom heen korte verhalen met dezelfde hoofdpersonen. 2 van de korte verhalen zijn nu uit (gratis) en het hoofdboek komt binnenkort als e-book op de markt (betaald). Hij is enorm bezig geweest met promotie en nu...
... heeft hij zijn eerste review binnen! En het is superpositief! Ik vind het zo leuk voor hem, dit is echt weer een stimulans. Het is leuk te zien dat anderen, buiten zijn vrienden, familie en ik, zijn talent inzien.
Trots trots!
... heeft hij zijn eerste review binnen! En het is superpositief! Ik vind het zo leuk voor hem, dit is echt weer een stimulans. Het is leuk te zien dat anderen, buiten zijn vrienden, familie en ik, zijn talent inzien.
Trots trots!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Zo trots op mijn vriend!
Wat leuk. Daar mag je zeker trots op zijn.
Hoe heet het boek?
Hoe heet het boek?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik zie net dat het toch goed (of fout) is gegaan met eerder posten, dit onderwerp staat ook in algemeen.
Maar zijn boek heet The Favour Men (www.thefavourmen.com) en de 2 korte verhalen eraan vooraf: The Favour Men initiation en The Favour Men Lost and Found.
Maar zijn boek heet The Favour Men (www.thefavourmen.com) en de 2 korte verhalen eraan vooraf: The Favour Men initiation en The Favour Men Lost and Found.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wat gaaf! en wat fijn dat het boek ook positief wordt beoordeeld.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zo trots op mijn vriend!
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Mijn vriend is ..
» Mijn vriend is een sloddervos..
» Mijn vriend lijkt op...
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Mijn vriend is ..