Kado voor mijn vriend
+2
TukTuk
Travel-Addict
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kado voor mijn vriend
Mijn vriend is volgende week jarig en nu moet ik een kado hebben
We zijn al 3 jaar samen dus alle standaard dingen heeft hij wel gehad nu, daarbij viert hij ze verjaardag nooit. Nu gaan we op zijn verjaardag naar Londen, wat ieder zelf betaald heeft. Ik heb hem al gevraagd of hij iets weet maar hij zegt ik wil niks. Nu gaat hij wel binnenkort verhuizen en heeft hij misschien wat spullen voor zijn huis nodig. Alleen vind ik het niet leuk om het te kopen als hij er bij is en sowieso vind ik zulke dingen niet leuk om te geven.
Ik had al bedacht om een taartje te halen en een kaart te schrijven en die de avond ervoor te geven, hebben jullie nog leuke ideeen? Niet te duur maar gewoon iets kleins waar hij zich jarig van gaat voelen?
We zijn al 3 jaar samen dus alle standaard dingen heeft hij wel gehad nu, daarbij viert hij ze verjaardag nooit. Nu gaan we op zijn verjaardag naar Londen, wat ieder zelf betaald heeft. Ik heb hem al gevraagd of hij iets weet maar hij zegt ik wil niks. Nu gaat hij wel binnenkort verhuizen en heeft hij misschien wat spullen voor zijn huis nodig. Alleen vind ik het niet leuk om het te kopen als hij er bij is en sowieso vind ik zulke dingen niet leuk om te geven.
Ik had al bedacht om een taartje te halen en een kaart te schrijven en die de avond ervoor te geven, hebben jullie nog leuke ideeen? Niet te duur maar gewoon iets kleins waar hij zich jarig van gaat voelen?
Travel-Addict- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11
Re: Kado voor mijn vriend
Houden jullie beide van theater / musical? Misschien kan je in London goedkoop tickets voor een mooie theater / musical kopen? Je hebt daar van die last minute tickets bij verschillende stands, vaak betaal je dan niet zoveel.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Houden jullie beide van theater / musical? Misschien kan je in London goedkoop tickets voor een mooie theater / musical kopen? Je hebt daar van die last minute tickets bij verschillende stands, vaak betaal je dan niet zoveel.
We houden beide niet van theate/musical! Ik had al gekeken naar iets in londen maar het zijn of musicals of een cruise met eten.
De reden dat ik eigenlijk een leuk kado wilt is omdat hij mij voor mijn verjaardag wel een groot kado heeft gegeven
Travel-Addict schreef:AngelNyn schreef:Houden jullie beide van theater / musical? Misschien kan je in London goedkoop tickets voor een mooie theater / musical kopen? Je hebt daar van die last minute tickets bij verschillende stands, vaak betaal je dan niet zoveel.
We houden beide niet van theate/musical! Ik had al gekeken naar iets in londen maar het zijn of musicals of een cruise met eten.
De reden dat ik eigenlijk een leuk kado wilt is omdat hij mij voor mijn verjaardag wel een groot kado heeft gegeven
Lekker uit eten daar dan? Eventueel vraag je aan de ober daar of je als dessert iets van een stukje taart kan krijgen met kaarsjes er in?
TukTuk- Ratel
Als je een taartje met een kaartje gaat geven is het dan wel veel leuker als je het taartje zelf maakt ipv kopen..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Als je een taartje met een kaartje gaat geven is het dan wel veel leuker als je het taartje zelf maakt ipv kopen..
Das waar!
Ik heb eens voor mijn vriend gewoon brownies gemaakt in een hartjes vorm, daar overheen glazuur met "Hoera" etc, vond hij erg leuk (en lekker!)
TukTuk- Ratel
Rijden in een Ferrari oid?
Zag ik laatst op vakantieveilingen en dat heb ik gekocht voor m'n vriend zijn verjaardag. Moet nog iets bij, maar dat weet ik nog niet!
Zag ik laatst op vakantieveilingen en dat heb ik gekocht voor m'n vriend zijn verjaardag. Moet nog iets bij, maar dat weet ik nog niet!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zijn er ook geen leuke concerten ofzo in Londen waar jullie heen zouden kunnen gaan? Ik hou het altijd gewoon in de gaten als mijn partner aangeeft iets graag te willen dan onthoud ik dat.
Gast- Gast
Of naar een film die jullie graag willen zien? Odeon op Leicester Square heeft een hele mooie zaal en een super groot scherm. Erg leuk om eens mee te maken, al zeg ik het zelf.
Uit eten bij Angus Steakhouse is ook een aanrader, als je daar van houdt.
Uit eten bij Angus Steakhouse is ook een aanrader, als je daar van houdt.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Een rondje in de London Eye bij sunset? Je kan een 'gewoon' kaartje boeken voor een bepaald tijdstip, maar ze hebben ook arrangementen met speciale dingen geloof ik.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Bedankt voor alle tips! Ik heb uiteindelijk een rondleiding in het Wembley stadion gereserveerd.
Morgen nog een taartje en kaart halen en dan ben ik klaar!
Morgen nog een taartje en kaart halen en dan ben ik klaar!
Soortgelijke onderwerpen
» Kado voor vriend
» Kado voor bruiloft van mijn zus.
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Cadeau voor mijn vriend
» Kado voor bruiloft van mijn zus.
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'