Verrassing van mijn vriend :)
+3
FireButterfly
Mizz_S
Tullow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verrassing van mijn vriend :)
Een nachtje weg! Het was de bedoeling dat ik het nog niet zou weten, maar dat is helaas een beetje in de soep gelopen. Mijn vriend vindt het heel jammer dat ik het al weet, maar voor mij was het alsnog een verrassing.
We gaan dus naar van der Valk in Assen. Mijn vriend heeft het Lazy Sunday arrangement geboekt, wat inhoud dat we heerlijk kunnen uitslapen, lekker kunnen brunchen en de kamer tot 18.00 uur mogen gebruiken
Ik rijd normaal gesproken elke zaterdag paard voor iemand en zou dat vandaag ook gewoon doen. Mijn vriend zou mij daar rond 14.30 uur afzetten, na mijn werk.
Hij heeft die vrouw dus stiekem gebeld en uitgelegd dat ie een nachtje weg had geboekt en dat we om 14.00 uur gelijk weg zouden gaan.
Ze vond het uiteraard erg leuk en vond het leuk dat mijn vriend even had gebeld, zodat ik zelf niet op het laatste moment zou hoeven af bellen.
Dus toen ik gister thuis kwam van mijn werk, wist ik uiteraard van niks. Na het eten kreeg ik een smsje van die vrouw waar ik altijd paardrijd. 'Wat leuk dat jullie een nachtje weg gaan, hele lieve verrassing van je vriend'.
Eerst begreep ik het niet zo goed en dacht dat ze misschien dat smsje per ongeluk naar mij had verstuurd, terwijl het voor een ander bedoeld was. Dus toen ik het las, zei ik blijkbaar hardop 'huh?'
Mijn vriend vroeg dus wat er was. Ik dat smsje hardop voorlezen, maar toen ik zijn gezicht zag, begreep ik het al. Ik vind het vooral zo jammer voor mijn vriend, de teleurstelling viel echt van zijn gezicht te lezen. Hij wilde mij zo graag verrassen, en nu was de verrassing toch een beetje verpest.
Al met al, vind ik het natuurlijk een super verrassing en ik heb er erg veel zin in. Aan de ene kant ben ik wel een beetje blij dat ik nu mijn eigen tas kan inpakken
We gaan dus naar van der Valk in Assen. Mijn vriend heeft het Lazy Sunday arrangement geboekt, wat inhoud dat we heerlijk kunnen uitslapen, lekker kunnen brunchen en de kamer tot 18.00 uur mogen gebruiken
Ik rijd normaal gesproken elke zaterdag paard voor iemand en zou dat vandaag ook gewoon doen. Mijn vriend zou mij daar rond 14.30 uur afzetten, na mijn werk.
Hij heeft die vrouw dus stiekem gebeld en uitgelegd dat ie een nachtje weg had geboekt en dat we om 14.00 uur gelijk weg zouden gaan.
Ze vond het uiteraard erg leuk en vond het leuk dat mijn vriend even had gebeld, zodat ik zelf niet op het laatste moment zou hoeven af bellen.
Dus toen ik gister thuis kwam van mijn werk, wist ik uiteraard van niks. Na het eten kreeg ik een smsje van die vrouw waar ik altijd paardrijd. 'Wat leuk dat jullie een nachtje weg gaan, hele lieve verrassing van je vriend'.
Eerst begreep ik het niet zo goed en dacht dat ze misschien dat smsje per ongeluk naar mij had verstuurd, terwijl het voor een ander bedoeld was. Dus toen ik het las, zei ik blijkbaar hardop 'huh?'
Mijn vriend vroeg dus wat er was. Ik dat smsje hardop voorlezen, maar toen ik zijn gezicht zag, begreep ik het al. Ik vind het vooral zo jammer voor mijn vriend, de teleurstelling viel echt van zijn gezicht te lezen. Hij wilde mij zo graag verrassen, en nu was de verrassing toch een beetje verpest.
Al met al, vind ik het natuurlijk een super verrassing en ik heb er erg veel zin in. Aan de ene kant ben ik wel een beetje blij dat ik nu mijn eigen tas kan inpakken
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Re: Verrassing van mijn vriend :)
Wat een superverrassing!!!!
Heel veel plezier!
(suf van die vrouw, maar ik zou ook liever mijn eigen tas pakken)
Heel veel plezier!
(suf van die vrouw, maar ik zou ook liever mijn eigen tas pakken)
Gast- Gast
Wat leuk van je vriend! Veel plezier.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wat leuk !! Heel veel plezier! Het arrangement klinkt ook geweldig
Gast- Gast
Thanks meiden! Heb er ook heel veel zin in!
Tullow- Kletskop
Heel veel plezier samen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Wat super lief van je vriend zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heel leuk! Jammer dat die vrouw zich heeft versproken, maar het weekend zal er niet minder door worden. Ik neem binnenkort ook mijn vriend mee een weekend weg en hij weet echt nog van niets. Dus hoop niet dat iemand zich verspreekt en dat het echt een verrassing blijft. Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren
Gast- Gast
Wat leuk! Laat je weten hoe het was?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat dom van die vrouw zeg. Wel ontzettend lief van je vriend geniet ervan!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Een beetje een late reactie, maar het was echt heerlijk!
Er zijn een aantal dingen mis gegaan, o.a. dat het bubbelbad lek was (waar we natuurlijk achter kwamen toen we er net uitgebreid in zaten) en daardoor hebben we een suite aangeboden gekregen! Dus wij onze spullen pakken en verhuizen maar! Ook al was het maar voor 1 nachtje, we hebben er van genoten.
De brunch was echt perfect. Je kon van alles krijgen, van brood tot patat en van wokken tot je vlees/vis laten grillen.
Omdat er zoveel mis is gegaan, hebben we een gratis nacht aangeboden gekregen in de Junior Suite. Dus ons volgende nachtje weg staat al in de planning!
Er zijn een aantal dingen mis gegaan, o.a. dat het bubbelbad lek was (waar we natuurlijk achter kwamen toen we er net uitgebreid in zaten) en daardoor hebben we een suite aangeboden gekregen! Dus wij onze spullen pakken en verhuizen maar! Ook al was het maar voor 1 nachtje, we hebben er van genoten.
De brunch was echt perfect. Je kon van alles krijgen, van brood tot patat en van wokken tot je vlees/vis laten grillen.
Omdat er zoveel mis is gegaan, hebben we een gratis nacht aangeboden gekregen in de Junior Suite. Dus ons volgende nachtje weg staat al in de planning!
Tullow- Kletskop
Fijn dat het ondanks de dingen die fout gingen een geslaagd weekend was! En lekker dat jullie nog een overnachtig tegoed hebben!
Gast- Gast
Fijn dat het zo'n geslaagd weekend was, ondanks dat er wat dingen misgingen En leuk dat jullie nu nog een keertje mogen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn vriend lijkt op...
» Zo trots op mijn vriend!
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Mijn vriend is de liefste want.....
» Mijn vriend is ..
» Zo trots op mijn vriend!
» Mijn frustraties en mijn vriend