Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

+6
Beachgirl
Plien84
widko
SuperGrover
Caroow
Ambivalence
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen? - Pagina 2 Empty Re: Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

Bericht  Ambivalence wo 4 mei 2011 - 5:12

Update smile
Om half 4 is de politie gekomen samen met een slotenmaker en hebben ze de deur opengebroken. Dat duurde ongeveer 20 minuten en daarna kwam de politie al snel melden dat alles in orde was. Wat ze aangetroffen hebben weet ik niet, maar in ieder geval dus geen overledene smile
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen? - Pagina 2 Empty Re: Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

Bericht  ExpressoB wo 4 mei 2011 - 10:37

Nou ja gelukkig dat er niks ergs was.. Wel sensatie hihi
Je zou maar op reis zijn, deur opengebroken:p
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen? - Pagina 2 Empty Re: Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

Bericht  Winegum do 5 mei 2011 - 1:58

Dat vind ik ook wel heftig zeg! Zomaar je huis openbreken. Moet je eigenlijk je telefoonnummer enzo achterlaten bij een huurhuis? Bij je verhuurder bedoel ik dan? Ik mag toch hopen dat ze eerst contact hebben gezocht met de huidige eigenaar.
Gelukkig dat er niemand dood in huis was aangetroffen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen? - Pagina 2 Empty Re: Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

Bericht  Roxi3 do 5 mei 2011 - 2:46

Wat een opluchting dat er niets aan de hand bleek te zijn! Ik las het topic een beetje laat maar ik had ook contact opgenomen met de woningbouw/politie, in dit soort situaties kan je maar beter een keertje te veel bellen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen? - Pagina 2 Empty Re: Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum