Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrr......(woningbouw)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Grrrr......(woningbouw)

Bericht  smurfie ma 22 aug 2011 - 21:52

Moet even me frustratie kwijt.
Ik woon nu naast een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten. Deze woonvorm heeft ook cliënten zelfstandig in de wijk wonen. Nu is er één cliënt die dat niet meer kan en in de woonvorm moet gaan wonen alleen zit de woonvorm vol. Nu heeft de woonvorm mij gevraagd om te ruilen met die cliënt zodat mijn huis bij de woonvorm getrokken kan worden. Tot zover alles mooi en leuk, ik ga er flink op vooruit in ruimte en die cliënt kan beschermd gaan wonen.
Enkele weken geleden contact gehad met de woningbouw en deze waren ook accoord.
Toen begon het gezeik; De woonmakelaar die alles regelen moet ging op vakantie en heeft niks overgedragen aan haar collega's. Er is nu nog steeds geen inspectie van bijde woningen geweest en er staat nergens iets op papier. NU komt het probleem... Ik ga zelf vrijdag op vakantie en als ik terug kom is meteen de sluetel overdracht (kom zondag thuis en maandag de sleutel overdracht)

De gene die het hij de woningbouw zou regelen is vandaag weer terug maar belt gewoon niet terug tewijl ik meerdere verzoeken tot terugbellen heb neer laten leggen en zelfs met een groot uitroepteken erbij omdat het deze week geregeld moet worden.

Ik zit nu gewoon ontzettend te balen dat het allemaal niet op schiet, ik moet eigenlijk gaan inpakken maar als de WB niet opschiet gaat het niet eens lukken per 5-9 dus ik wacht nog wel even met inpakken want voor ik weet zit ik hier een maand langer en dus tussen de dozen.

Geen idee wat ik met dit topic wil maar moet het even kwijt. ga zo de WB maar weer is bellen Mad
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Re: Grrrr......(woningbouw)

Bericht  GreenGrass ma 22 aug 2011 - 22:39

Hè, frusterend als mensen je niet terugbellen en er moet wat geregeld worden.

Heb je contract etc. al getekend hierover, want eindinspectie moet natuurlijk wel gebeuren!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Re: Grrrr......(woningbouw)

Bericht  smurfie ma 22 aug 2011 - 23:44

inmiddels de betreffende persoon gesproken en er komt morgen iemand voor de voorinspectie, ik moet dan ook mijn loonstroken enz. inleveren en dan hoor ik dan donderdag of het wel of niet doorgaat maar daar verwachte ze geen problemen mee.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Re: Grrrr......(woningbouw)

Bericht  Pien ma 22 aug 2011 - 23:48

Ik vraag me af naar aanleiding van je vorige topic of je nog een tegemoetkoming heb gekregen van de woningbouw?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Re: Grrrr......(woningbouw)

Bericht  smurfie ma 22 aug 2011 - 23:58

@ Pien, van de woningbouw zou ik geen vergoeding krijgen maar van de woonvorm van de cliënt krijg ik een vergoeding van 750 euro. Het is niet veel maar wel schappelijk, ik ga er immers ook op vooruit.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr......(woningbouw) Empty Re: Grrrr......(woningbouw)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum