Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

4 plaatsers

Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  SparklingEyes di 1 maa 2011 - 3:00

Op dagen als dit heb ik spijt dat ik een koopwoning heb....

Vorig jaar: boiler kapot: halve keuken onder het water. GEvolg: laminaat naar de knopppen..

Begin dit jaar: ontdekten we lekkage in de badkamer.. heel fijn.

NU: M'n keuken en schuur (Die godzijdank een stuk lager ligt!! ) onder water, 90% gelukkig in de schuur......

Wéér een deel van 't laminaat in de keuken naar de knoppen, ben blij dat we dat nog niet vervangen hadden...

In een volgend huis wil ik in de keuken: ZEIL en dan een dorpel tussen de keuken en de rest van 't huis...

En mijn wasmachine verban ik nog een keer...

Bah bah bah ...

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 3:18

Oooh, wat balen! Je bent toch wel verzekerd tegen waterschade? Dan blijft het niet leuk, maar krijg je niet die kosten voor je kiezen ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  SparklingEyes di 1 maa 2011 - 9:45

Alex167 schreef:Oooh, wat balen! Je bent toch wel verzekerd tegen waterschade? Dan blijft het niet leuk, maar krijg je niet die kosten voor je kiezen ...

WE hebben wel iets van een verzekering, maar vooralsnog lijkt het mee te vallen...

Heb ondertussen de verstopping gelocaliseerd en hopelijk verholpen.. Er draait nu een was en tot nu toe gaat 't goed..

De schade in de keuken valt ook mee! In de schuur hebben we het zeil los gehaald en omgehoog gevouwen, zodat het er onder goed kan drogen.

Ben nog steeds boos en verdrietig, maar je doet er helaas weinig aan...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Winegum di 1 maa 2011 - 23:45

Dat is wel veel pech zo achter elkaar. Vervelend zeg! Dat is inderdaad het nadeel als je een eigen huis hebt, jij bent er als enige verantwoordelijk voor en zal dus ook zelf voor de kosten op moeten draaien Sad Jammer. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij, dan kan je weer lekker genieten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Pussycat wo 2 maa 2011 - 0:22

Zo kan me voorstellen dat je dan baalt zeg.
Soms ben ik er ook zo bang voor met een eigen woning, want je bent zo duizenden euro's kwijt als je veel schade hebt.
Ik zal het maar even afkloppen, want ik vreesde voor mijn boiler maar hij doet het nog.
Al zal hij ooit vervangen moeten worden...

Maar ja zo denk je dat je geld zat hebt en zo heb je niks...
Maar een huurwoning kost ook veel geld en als je dan verhuisd heb je sowieso niks. En met een koopwoning natuurlijk wel.

Ik hoop voor je dat je nu alle ellende gehad hebt voor een paar jaar in ieder geval.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Shisha wo 2 maa 2011 - 2:33

Dat is wel veel pech zeg! Balen hoor... Hopelijk heb je nu jaren niks meer!

Wij hadden het vorig jaar (gelukkig nog wel huur toen) toen het riool verstopt zat. Onze hele keuken en badkamer stond onder het rioolwater. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 13:49

Ahhh das wel balen zeg! Ik denk momenteel precies hetzelfde helaas Sad Maar aangezien we in dezelfde stad wonen weet je vast wel hoe moeilijk het is om aan een huurhuis te komen Wink Goed verzekeren is de oplossing, ben blij dat ik dat ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  SparklingEyes ma 7 maa 2011 - 3:13

Reeza schreef:Ahhh das wel balen zeg! Ik denk momenteel precies hetzelfde helaas Sad Maar aangezien we in dezelfde stad wonen weet je vast wel hoe moeilijk het is om aan een huurhuis te komen Wink Goed verzekeren is de oplossing, ben blij dat ik dat ben!

Haha, woon jij ook 'hier'? Leuk! smile

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?  Empty Re: GLOEIDENE! 't mag ook geen enkel jaar goed gaan he?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum