Freakie's teken van leven
+2
Bliss
Bosjesvrouw
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Freakie's teken van leven
Ik zag dat er hier en daar naar mij werd gevraagd dus even een kleine update. Ik ben vrij vlot en 'makkelijk' bevallen op 24 december, het begon 's morgens om tien over vijf met het breken van m'n vliezen en om half tien was onze zoon er al. We hebben hele pittige eerste weken gehad door problemen met de borstvoeding, ondertussen was ik ook volledig uitgeput dus dat was niet altijd even leuk. Gelukkig is onze kleine man wel echt een lieverd en gaat het ondertussen heel goed met hem. Met mij gaat het langzamerhand ook steeds beter. We moeten even onze draai vinden en mijn leven zal nog best een tijdje vooral om voeden en slapen draaien, maar ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
Gast- Gast
Re: Freakie's teken van leven
Dat had ik gemist dat je al bevallen bent.
Dus bij deze Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
mooi dat het nu weer beter gaat.
Dus bij deze Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
mooi dat het nu weer beter gaat.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn, ik vroeg me idd al af hoe t met je ging en of je niet compleet gesloopt was! Lijkt me idd zo vermoeiend allemaal. Hopelijk gaat het de komende tijd beter, veel geluk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn te lezen dat het beter gaat!
Geef je nog wel borstvoeding of ben je overgegaan op flesvoeding?
En het wordt echt makkelijker hoor, meer tijd tussen de voedingen etc, zodat je leven ook om andere dingen kan gaan draaien.
Geef je nog wel borstvoeding of ben je overgegaan op flesvoeding?
En het wordt echt makkelijker hoor, meer tijd tussen de voedingen etc, zodat je leven ook om andere dingen kan gaan draaien.
Gast- Gast
Nee, het was en is flink doorbijten maar na een tijd fulltime kolven is de kleine man sinds een paar dagen volledig terug aan de borst.
Gast- Gast
Alsnog of nogmaals van Harte gefeliciteerd! Super dat je zoontje nu weer live bij je drinkt, dan mag je wel trots op jezelf zijn hoor!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wat goed!freakielief schreef:Nee, het was en is flink doorbijten maar na een tijd fulltime kolven is de kleine man sinds een paar dagen volledig terug aan de borst.
Ik ben tijdens hun opname helemaal gestopt met live voeden, en toevallig gister eens geprobeerd of ze nog willen. Helaas
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Wat voor naam heeft hij gekregen?
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Gefeliciteerd met jullie zoon en fijn dat alles nu goed gaat
gr liesje
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Queen: een hele leuke. I.v.m. zijn privacy noem ik hem alleen niet op het forum.
Stofzuiger: ik heb vaak aan jou gedacht de afgelopen weken, echt respect dat jij al zo lang fulltime kolft en dan ook nog 's voor twee...
Stofzuiger: ik heb vaak aan jou gedacht de afgelopen weken, echt respect dat jij al zo lang fulltime kolft en dan ook nog 's voor twee...
Gast- Gast
Wat fijn dat het nu goed met je gaat en de kleine! Fijn dat je bevalling zo snel en 'makkelijk' was. Veel geluk samen!
Gast- Gast
freakielief schreef:Queen: een hele leuke. I.v.m. zijn privacy noem ik hem alleen niet op het forum.
Je maakt ons helemaal niet nieuwsgierig
Wat fijn dat je bevalling relatief makkelijk en snel ging! En wat knap van jullie dat jullie weer live voeden / drinken ..! Dat vergt toch doorzettingsvermogen!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Geen enkel teken van leven, woningbouw bellen?
» controleren jullie op teken?
» Betekenis van dit teken/symbool?
» Aquamagic teken mat / Aqua Doodle
» dag in je leven
» controleren jullie op teken?
» Betekenis van dit teken/symbool?
» Aquamagic teken mat / Aqua Doodle
» dag in je leven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: