Nog een week!
+6
Atelier Madame
klavertje
mzcharlotte
Polly
Zora
Caro
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nog een week!
Het komt nu wel echt lekker dichtbij, volgende week zaterdag vertrekken wij naar Australië om daar lekker vier weken lang te gaan rondtrekken. Ik kan niet wachten! Ben er ook echt aan toe...
We gaan zulke gave dingen doen en zien... De vrienden die met ons meegaan vertrekken morgen al. Zij gaan in een week langer, voor ons was vijf weken gewoon geen optie. Dan heb je echt nul vakantiedagen over voor de rest van het jaar..
Maar goed... Volgende week deze tijd zit ik lekker in sydney!
We gaan zulke gave dingen doen en zien... De vrienden die met ons meegaan vertrekken morgen al. Zij gaan in een week langer, voor ons was vijf weken gewoon geen optie. Dan heb je echt nul vakantiedagen over voor de rest van het jaar..
Maar goed... Volgende week deze tijd zit ik lekker in sydney!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nog een week!
Oohwww wat spannend!! Kom je ons een keertje updaten met heeeel veel foto's!
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat leuk! Heel veel plezier!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Spannend! Ik tel ook af! 2 weken tot Jordanie.
Veel plezier Caro!
Veel plezier Caro!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zora schreef:Oohwww wat spannend!! Kom je ons een keertje updaten met heeeel veel foto's!
Heel veel plezier!
Ik ga sowieso wederom een waarbenjij.nu bijhouden. De laatste keer dat ik dat deed, was voor mijn vrijwillgerswerk in Mexico. Dus mochten mensen het interessant vinden, kan ik ze natuurlijk wel op de mailing ijst zetten . Of het webadres via PM doorgeven.
Het komt voor mij echt op een goed moment, ik zit er doorheen, heb een behoorlijke zware tijd achter de rug en die is nog lang niet voorbij. Tijdens de reis zal mijn vader ook een uitslag krijgen, die wel of niet bepaalt of hij direct aan de chemotherapie moet. Voor de rest is het momenteel ook overal wel iets: werk, familie, relatie. Dus een vakantie komt zeer goed uit
Caro- Ratel
Ik hou graag je waarbenjij.nu bij Leuk!!!
Hopelijk kun je daar het thuisfront een beetje achter je laten en volop genieten van de coole reis!
Hopelijk kun je daar het thuisfront een beetje achter je laten en volop genieten van de coole reis!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Heel erg veel plezier en geniet er van!
Wij gaan ook over een goeie week op vakantie.
Niet zo spectaculait als jullie reis maar toch
Wij gaan ook over een goeie week op vakantie.
Niet zo spectaculait als jullie reis maar toch
Gast- Gast
Yay! Vier weken is echt lang, super! Hoop dat je even alle zorgen van je kunt laten afglijden. Zou ook graag op de mailinglijst komen.
Gast- Gast
wat super gaaf zeg, lekker van gaan genieten! veel plezier!!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
heeel gaaf!
geniet ervan!
geniet ervan!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Caro schreef:Zora schreef:Oohwww wat spannend!! Kom je ons een keertje updaten met heeeel veel foto's!
Heel veel plezier!
Ik ga sowieso wederom een waarbenjij.nu bijhouden. De laatste keer dat ik dat deed, was voor mijn vrijwillgerswerk in Mexico. Dus mochten mensen het interessant vinden, kan ik ze natuurlijk wel op de mailing ijst zetten . Of het webadres via PM doorgeven.
Het komt voor mij echt op een goed moment, ik zit er doorheen, heb een behoorlijke zware tijd achter de rug en die is nog lang niet voorbij. Tijdens de reis zal mijn vader ook een uitslag krijgen, die wel of niet bepaalt of hij direct aan de chemotherapie moet. Voor de rest is het momenteel ook overal wel iets: werk, familie, relatie. Dus een vakantie komt zeer goed uit
Het lijkt mij erg leuk om je te volgen! Ik wil volgend jaar ook 1 of 2 maanden naar Australie en ben erg benieuwd waar je naar toe gaat en wat je allemaal te zien krijgt. Ik heb je iig een PM gestuurd, maar als je niet wilt dat ik je volg omdat je me niet kent snap ik dat ook hoor!
Zo te horen heb je wel een vakantie verdient, veel plezier!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
freakielief schreef:Yay! Vier weken is echt lang, super! Hoop dat je even alle zorgen van je kunt laten afglijden. Zou ook graag op de mailinglijst komen.
Stuur anders even je mailadres via PM, zet ik je erbij :-)
TNMN: ik stuur je straks even het webadres!
Caro- Ratel
Zora schreef:Ik hou graag je waarbenjij.nu bij Leuk!!!
Leuk! Als je even een PM stuurt met je mailadres, zet ik je erbij :-)
Caro- Ratel
Gaaf!!! ik wil je ook wel volgen? zit er steeds vaker aan te denken om naar australië te gaan..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Super veel plezier gewenst daar. Het is ook echt een droom voor mij om in australie te roadtrippen.
Mijn ouders zitten er nu voor 5.5 week (wel aan de westkust perth-darwin) maar ik ben zo jalours. Ze zijn aan het rondtrekken met zo'n kleine camper
Mijn ouders zitten er nu voor 5.5 week (wel aan de westkust perth-darwin) maar ik ben zo jalours. Ze zijn aan het rondtrekken met zo'n kleine camper
Gast- Gast
Punk'd schreef:Super veel plezier gewenst daar. Het is ook echt een droom voor mij om in australie te roadtrippen.
Wij doen een combinatie, we beginnen in Sydney waar we een appartement geboekt hebben. Dan vliegen we naar brisbane, waar we een mega-camper hebben gehuurd ( lach me dood, maar met vier vrienden wil je liever iets meer ruimte hebben)' dan gaan we oa naar fraser island en whit sundays om uit te komen in Cairns. Dan weer een binnenlandse vlucht naar Ayers rock om daarna weer te eindigen in Sydney. Nog 1,5 dag!!!
Degene die het weblog nog willen volgen: stuur even een PM met mailadres en ik voeg jullie toe .
Caro- Ratel
I Cairns! Ik heb daar ong. 4 maanden gewoond en de tijd van mijn leven gehad! Als je daar nog een tip wilt voor een geweldig hostel, of tips in het algemeen..
Whitsundays is echt prachtig, Fraser schijnt geweldig te zijn (zelf niet geweest) en ik vond Brisbane ook erg leuk! Ik ben jaloers, ik zou zooo graag weer terug willen!
Whitsundays is echt prachtig, Fraser schijnt geweldig te zijn (zelf niet geweest) en ik vond Brisbane ook erg leuk! Ik ben jaloers, ik zou zooo graag weer terug willen!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
heel veel plezier Caro:) ben benieuwd naar je verhalen maar denk dat je hier toch ook wel een korte samenvatting post als je terug bent?
Gast- Gast
Try schreef:I Cairns! Ik heb daar ong. 4 maanden gewoond en de tijd van mijn leven gehad! Als je daar nog een tip wilt voor een geweldig hostel, of tips in het algemeen..
Tips in het algemeen zijn altijd welkom. Op het moment dat we daar zijn, hebben we een camper dus hoteltips zijn beetje overbodig. Maar ik hou me graag aanbevolen voor gewone tips :-)!
Caro- Ratel
Caro schreef:Punk'd schreef:Super veel plezier gewenst daar. Het is ook echt een droom voor mij om in australie te roadtrippen.
Wij doen een combinatie, we beginnen in Sydney waar we een appartement geboekt hebben. Dan vliegen we naar brisbane, waar we een mega-camper hebben gehuurd ( lach me dood, maar met vier vrienden wil je liever iets meer ruimte hebben)' dan gaan we oa naar fraser island en whit sundays om uit te komen in Cairns. Dan weer een binnenlandse vlucht naar Ayers rock om daarna weer te eindigen in Sydney. Nog 1,5 dag!!!
Degene die het weblog nog willen volgen: stuur even een PM met mailadres en ik voeg jullie toe .
Wat ontzettend gaaf. Ik wil ook graag meelezen!! haha.. Hoelang ga je?
Sydney - Cairns is ook echt een droom van mij en mijn vriend. Lijkt me helemaal heerlijk!
Gast- Gast
Leuk caro! En spannend nu het zo dichtbij komt. Heeel veel plezier toegewenst!
Gast- Gast
Zet je 'm dan op een camping? In Cairns zit er eentje op reservoir road (rand van het centrum, richting Port Douglas). Daar tegenover verkopen ze trouwens de lekkerste pizza's Daar heb ik nl gewerkt Haha!Caro schreef:Try schreef:I Cairns! Ik heb daar ong. 4 maanden gewoond en de tijd van mijn leven gehad! Als je daar nog een tip wilt voor een geweldig hostel, of tips in het algemeen..
Tips in het algemeen zijn altijd welkom. Op het moment dat we daar zijn, hebben we een camper dus hoteltips zijn beetje overbodig. Maar ik hou me graag aanbevolen voor gewone tips :-)!
Uhm, ik zou sowieso gaan duiken, dat kan natuurlijk overal langs de oostkust maar vanuit Cairns met ProDive is wel aan te raden. Verder schijnt ... (naam kwijt) 'where rainforest meets reef' heel mooi te zijn (vanuit Cairns kan je die trips boeken). De kabelbaan over het rainforest valt tegen is mij verteld. Port Douglas is leuk, posh, maar als je niet gaat mis je niet heel veel.
Magnetic Island (veerboot vanaf Townsville) zou ik overslaan, al heb ik daar wel paardgereden door het bos, over het strand en in de zee wat ontzettend gaaf was maar verder is daar niets te beleven en dat is de kosten van de overtocht enzo niet echt waard. Townsville vond ik ook niets aan.
In Brisbane kan je met een watertaxi/bus (gewoon een soort veerpontje dat de rivier steeds oversteekt naar verschillende punten) de hele stad zien vanaf het water. Dat is een goedkope manier om veel van de stad te zien. Je hebt daar een berg (kan niet op de naam komen) en vanaf daar heb je prachtig uitzicht over de stad. Je hebt trouwens ook een berg/heuvel in Cairns waar je ook een mooi uitzicht hebt over de stad (vond ik persoonlijk mooier maar ik heb ook meer met die stad), ik kan je uitleggen hoe je daarnaartoe rijdt maar ik heb geen idee hoe dat ding heet.
Verder schijnt de brug in Sydney beklimmen een must-do te zijn. Ik heb het zelf niet gedaan omdat het vrij prijzig was, maar volgens iedereen die het heeft gedaan is het onmisbaar.
Er zijn vast nog wel dingen die ik vergeet, maar dit is even snel een paar tips
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Spannend hoor!
Ik wil je avontuur ook graag volgen
Ik wil je avontuur ook graag volgen
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489