Nog 3 week...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog 3 week...
Dan is mijn verlof afgelopen en moet ik weer werken. 20 uur in de week.
2 dagen en om het weekend 1,5 dag en ik zie er zo tegenop!
Kleine J is nog zo klein, hij zit niet lekker in z'n vel door de reflux.
Gelukkig heeft hij nu sinds vrijdag medicatie en het lijkt wel te helpen. Ik vind het echt erg dat ik hem moet weg brengen straks. Hij had steeds z'n pijn en dan is niemand goed voor mijn kleine Jappie.
Ik ben ook echt bang dat ik een terug val krijg, dat ik weer depressief word.
Beh.... Morgen mijn hart luchten bij mevr de psycholoog en advies vragen.
Wie geeft me een schop onder mijn kont en zeggen dat het werk niet erg is...
Stomme bui.
2 dagen en om het weekend 1,5 dag en ik zie er zo tegenop!
Kleine J is nog zo klein, hij zit niet lekker in z'n vel door de reflux.
Gelukkig heeft hij nu sinds vrijdag medicatie en het lijkt wel te helpen. Ik vind het echt erg dat ik hem moet weg brengen straks. Hij had steeds z'n pijn en dan is niemand goed voor mijn kleine Jappie.
Ik ben ook echt bang dat ik een terug val krijg, dat ik weer depressief word.
Beh.... Morgen mijn hart luchten bij mevr de psycholoog en advies vragen.
Wie geeft me een schop onder mijn kont en zeggen dat het werk niet erg is...
Stomme bui.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Nog 3 week...
He meis, dikke knuffel
Nog maar drie weken ja?
Ik heb, zoals je weet, aan de ene kant echt heel veel zin om weer te beginnen. Beetje je eigen ding weer doen, de zorgen om J wat meer delen, misschien vind je het wel wat rustgevend? En bedenk je hoe geweldig leuk het is om dan weer thuis te komen bij je prachtige kindjes. Dat maakt mijn dag altijd weer helemaal goed.
Verstandig dat je eht morgen bespreekt.
Nog maar drie weken ja?
Ik heb, zoals je weet, aan de ene kant echt heel veel zin om weer te beginnen. Beetje je eigen ding weer doen, de zorgen om J wat meer delen, misschien vind je het wel wat rustgevend? En bedenk je hoe geweldig leuk het is om dan weer thuis te komen bij je prachtige kindjes. Dat maakt mijn dag altijd weer helemaal goed.
Verstandig dat je eht morgen bespreekt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet!
Maar misschien vind je, als je eenmaal aan her werk bent, het wel weer fijn om weer wat voor jezelf te hebben. Goed dat je het morgen bespreekt.
Probeer nog lekker te genieten van je laatste weekjes!
Komt vast goed!
Maar misschien vind je, als je eenmaal aan her werk bent, het wel weer fijn om weer wat voor jezelf te hebben. Goed dat je het morgen bespreekt.
Probeer nog lekker te genieten van je laatste weekjes!
Komt vast goed!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ah ik zag ook zo tegen het werken op, vond mijn kleine meisje nog veeeel te klein om weg te brengen. Het voordeel wat wij, en ook jij, hebben is dat we onze gastouder al kennen. Op het werk dacht ik er niet meer aan. Soms voel ik nog wel een soort steek van bah weer RL achter laten, maar ik merk wel dat ik steeds weer meer zin in het werken krijg.
Zou het morgen inderdaad gewoon even bespreken en nu nog heel hard genieten van de weken die je nog hebt!
Zou het morgen inderdaad gewoon even bespreken en nu nog heel hard genieten van de weken die je nog hebt!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: