Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Al een week zin in...

+17
Punk'd
Mida4you
Marin
Snirp
Sissi
Taeda
M-G
Winegum
Caroow
SarahKey
Snoes
Nyx
Joan
Sorella
Zora
Linda
Willem
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Al een week zin in... Empty Al een week zin in...

Bericht  Willem vr 21 jun 2013 - 7:47

Al een week had ik vreselijk veel zin in een bakje kibbeling. Gisteren had ik eindelijk de kans om het te halen en... stiekem viel het een beetje tegen. Herkenbaar? Zo heb ik ook al weken zin in chocolade cake. Ik heb een poging gedaan om mijn vriend over te halen er een te bakken, maar zonder succes. Net bij het boodschappen doen er toch maar een meegenomen, laat het please zijn wat ik in gedachten had. Waar heb jij trek in en ren je dan naar de winkel of kan je jezelf langer inhouden?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Al een week zin in... Empty Re: Al een week zin in...

Bericht  Linda vr 21 jun 2013 - 7:49

Ik had al weken trek in pannenkoeken. Vanmorgen dan toch eindelijk gemaakt, maar het viel me best tegen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora vr 21 jun 2013 - 7:50

Oh ja herkenbaar, gek is dat he?! Zo heb ik eens in het jaar echt onvoorstelbare zin in sushi, dagenlang. En dan eet ik het, en heb ik het naar een paar stukjes wel gezien laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 7:50

O ik heb dat ook regelmatig! Dan word ik wakker met iets in mijn hoofd en dat moet ik dan kopen/bakken dezelfde dag, en meestal is het dan toch niet zo heel erg lekker als je verwacht, haha.

Gast
Gast

Bericht  Sorella vr 21 jun 2013 - 8:04

Ja dat heb ik ook! Zo had ik van de week mezelf getrakteerd op croissantjes van de AH, die eet ik bijna nooit dus daar kan ik me echt op verheugen. Van de AH zijn ze altijd heerlijk vers en zo zacht, deze waren alleen oud en knapperig in plaats van zacht. Was wel een tegenvaller Mad
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Joan vr 21 jun 2013 - 8:06

Ik had dat vanmiddag. Ik ging met m'n vriend lunchen en we zouden een hamburger nemen. Die had ik de vorige keer ook en was heel erg lekker. Maar nu viel het tegen. Ik heb dat niet heel vaak gelukkig. Soms kan ik me echt vergapen op zelf gemaakte pizza. Die smaakt eigenlijk altijd net zo lekker als ik dacht. 

Nu heb ik zin in zelf gemaakte pizza. :nopompom:
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 8:19

De laatste keer had ik ontzettend veel zin in een pizza van mijn favoriete pizzeria. Ik heb me maanden weten in te houden en toen het van mezelf mocht viel het ook nog tegen. Cry
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Snoes vr 21 jun 2013 - 8:20

Oh herkenbaar. Mijn hele zwangerschap had ik zin in een biefstuk die niet doorbakken was, in leverpaté etc. Toen ik dat eindelijk weer mocht eten, viel het allemaal gewoon heel erg tegen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  SarahKey vr 21 jun 2013 - 8:24

Ik herken het ook. Ik mag van mijzelf op vrijdag en zaterdag avond een blikje cola. Nu drink ik altijd cola van de lidl. Ik kijk er al een hele week naar uit maar nu had mijn man cola van de aldi gekocht. Bah vieze cola pale Nu baal ik omdat ik geen fatsoenlijke cola in huis heb. nerd
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Willem vr 21 jun 2013 - 8:32

SarahKey schreef:Ik herken het ook. Ik mag van mijzelf op vrijdag en zaterdag avond een blikje cola. Nu drink ik altijd cola van de lidl. Ik kijk er al een hele week naar uit maar nu had mijn man cola van de aldi gekocht. Bah vieze cola pale Nu baal ik omdat ik geen fatsoenlijke cola in huis heb. nerd

Haha ook dat is herkenbaar! Dat heb ik met cheese onion chips.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Caroow vr 21 jun 2013 - 8:34

Alcohol viel me na de zwangerschap echt tegen! Ik had er echt zin in, maar het smaakte me niet. Inmiddels mag ik wel graag een drankje weer drinken, maar niet meer dan 1.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Winegum vr 21 jun 2013 - 8:39

Herkenbaar!! Vaak is het in je hoofd toch lekkerder dan in het echt.

Morgen ben ik de hele dag bij mijn ouders in het dorp. En daar verkoopt de bakker zulke lekkere croissant, nog nooit zulke lekkere gehad. Morgen koop ik ze. Hopelijk valt het niet tegen!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 8:48

Een paar weken terug of zo kreeg ik een obsessie voor ijsjes. Ik plande mijn klanten zo in dat ik rond mijn pauze in een bepaald gebied zat waar rond die tijd meestal een ijscoman staat. Ooooh dat was lekker. Daarna bleef ik trek houden in ijsjes. Kocht op een ochtend 3 dozen, lekker! Dat was 2 weken terug en ze zijn nu bijna allemaal op haha, echt belachelijk... Ik heb dat trouwens elk jaar met ijsjes. Ineens een obsessie, dan eet ik er onwijs veel en als die dozen dan op zijn is het klaar en hoef ik niet meer...

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 10:41

.... Biefstuk met frietjes van Loetje waar we morgen zouden gaan eten. Zoooo veel zij in. Maar nu gaat t eten niet door. Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 13:10

Ik had al een week zin in rodekoolschotel, afgelopen woensdag heb ik het dus maar gemaakt en dat was net zo lekker als wat ik in gedachten had. Zo had ik ook al een aantal weken zin in softijs maar ik was steeds niet echt in de gelegenheid om het te halen, tot gisteravond en ook dit viel prima in de smaak. Daar en tegen had ik van de week zin in een bepaald soort chips, meegenomen en 's avonds de zak aangebroken maar nee dat was niet wat ik wilde / zin in had...
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Taeda vr 21 jun 2013 - 18:56

Aardbeien, daar heb ik altijd zo'n zin in als het weer het seizoen is! Nu hadden ze op werk kleine bakjes staan, maar die waren echt niet lekker Mad
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  SarahKey vr 21 jun 2013 - 21:22

Willem schreef:
SarahKey schreef:Ik herken het ook. Ik mag van mijzelf op vrijdag en zaterdag avond een blikje cola. Nu drink ik altijd cola van de lidl. Ik kijk er al een hele week naar uit maar nu had mijn man cola van de aldi gekocht. Bah vieze cola pale Nu baal ik omdat ik geen fatsoenlijke cola in huis heb. nerd

Haha ook dat is herkenbaar! Dat heb ik met cheese onion chips.

Ja ook dat herken ik van de cheese Union chips. Ik wil alleen die van lays anders hoeft het niet Laughing
Terwijl andere smaken chips mij niet zo boeit waar ze vandaan komen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sissi za 22 jun 2013 - 1:50

Ik droomde vannacht dat ik pannenkoeken aan het eten was en nu heb ik dus zin in pannenkoeken smile
En ik ben niet eens zo dol op pannenkoeken.
Sinds een paar weken ben ik op dieet, en sinds een week droom ik onderhand van bon bon bloc, paprikachips, een Big Mac en ander lekkers.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Snirp za 22 jun 2013 - 7:07

Marin schreef:.... Biefstuk met frietjes van Loetje waar we morgen zouden gaan eten. Zoooo veel zij in. Maar nu gaat t eten niet door. Sad

Jammer Marin!
Wij willen er altijd nog eens gaan eten, hoor er soveel over, maar ben er nog nooit geweest...
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 7:46

Snirp schreef:
Marin schreef:.... Biefstuk met frietjes van Loetje waar we morgen zouden gaan eten. Zoooo veel zij in. Maar nu gaat t eten niet door. Sad

Jammer Marin!
Wij willen er altijd nog eens gaan eten, hoor er soveel over, maar ben er nog nooit geweest...

Wij wonen echt vlakbij t filiaal in Ouderkerk a.d. Amstel, echt zo leuk zitten daar aan t water. En t biefstuk is zo lekker! Die in o'veen ben ik ook nog nooit geweest, maar ziet er ook altijd gezellig uit. Het is echt lekker eten voor niet duur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mida4you za 22 jun 2013 - 8:24

Ik heb al een week zin in de Pavlova van Blond!! Ik heb de foto gezien in de zoete dingen topic en ik krijg hem niet uit mijn hoofd!! Nu waren we vorige week op vakantie naar Center Parcs en kon ik het niet maken. Nu kan ik het maken en heb ik bijna alles in huis alleen ben ik vandaag de slagroom vergeten te kopen ( zwanger en behoorlijk vergeetachtig laughcry ) Nu kan ik het niet maken Sad Ik denk iig dat ik echt wat mis als ik er geen slagroom op doe.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Punk'd zo 23 jun 2013 - 19:47

Ik heb eigenlijk altijd wel zin in chips dan twijfel ik in de supermarkt vaak tussen heartbreakers en heinz tomaten ketchup. Op dat moment weet ik nooit wat ik moet kiezen en dan kom ik thuis heb dan heb ik eigenlijk altijd zin in die andere zak laughcry

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Luce zo 23 jun 2013 - 19:53

Carpaccio! Maar ja, moet nog 'even' wachten Sad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  minoessepoes zo 23 jun 2013 - 21:33

Marin schreef:
Snirp schreef:

Jammer Marin!

Wij wonen echt vlakbij t filiaal in Ouderkerk a.d. Amstel, echt zo leuk zitten daar aan t water. En t biefstuk is zo lekker! Die in o'veen ben ik ook nog nooit geweest, maar ziet er ook altijd gezellig uit. Het is echt lekker eten voor niet duur.

Wij gaan altijd in Amsterdam Oost, vlak bij de Amstel. Als mijn man de keus had dan zouden we daar elke week wel een keer eten. Hij neemt altijd biefstuk bali met brood en ik meestal de biefstuk bali salade. Heerlijk inderdaad!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Willem ma 24 jun 2013 - 7:02

De chocoladecake valt niet tegen! cheers
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: