Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte student..

+6
Middleme
Polly
Catootje
TukTuk
Susan
Sylvana
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Slechte student.. - Pagina 2 Empty Re: Slechte student..

Bericht  Middleme zo 12 dec 2010 - 8:04

Liva schreef:
Chipp schreef:Ik doe wel HBO. Heb ook (even) universiteit gedaan, maar die Engelse teksten waar voor mij echt niet door te komen! Daarnaast vond ik het veel te theoretisch, geen idee wat ik ermee moest.

Haha, dat had ik weer bij het hbo. Vond het veeel te praktisch, was er op het eind ook helemaal klaar mee Very Happy

En ik heb weer een beetje van beide! De Duitse teksten op de uni waren voor mij veel te vaag, de opleiding veel te theoretisch en te wetenschappelijk. Deed toen ook niets weinig , kon me er niet toe zetten.
Nu op de Pabo zit ik meer op mijn plek, maar het gaat me wel makkelijk af. Doe alsnog veel, maar dat is meer om dat gevoel wat ik op de uni kreeg niet meer te voelen. Ik denk wel dat ik hierna nog doorga.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Winegum zo 12 dec 2010 - 9:15

Ooh, ik herken me hier ook in! Ik vind het heel erg moeilijk om een goede balans te maken tussen school, mijn werk, het huishouden, mijn vriend en mijn familie en vrienden die niet in de buurt wonen. Ik heb al zovaak op het punt gestaan om te stoppen, maar toch ga ik door, omdat ik zo graag wil.

Soms gaat het een week of wat goed, dan doe ik alles volgens mijn eigen schema, maar het moment daarna doe ik weer 4 dagen niks :S

Ik ben ook echt iemand die op de deadline werkt, zo frustrerend haha. En elke keer neem ik mezelf voor, volgende periode gaat het anders, volgende periode ga ik eerder beginnen. Maar meestal komt daar weinig van terecht..

Helaas heb ik ook niet echt een tip voor je!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 10:23

HOihoi,

Ik herken in jullie ook veel van mijn studietijd...
Ik deed alles ook op het laatst vaak en projectgroepjes was ik ook niet heel actief.
Nouja ik had meer de instelling van goed is goed. HEt hoeft niet allemaal perfect ofzow...
Vooral er niet teveel werk van maken. Mja als anderen dat wel wilden, dan moest je soms wel meer doen dan je zelf deed voor je eigen. Ook leverder dat wel eens de frustraties op, of mensen die altijd op de hogeschool wilden afspreken!
met gevolg dat jeop school moest komen, of moest wachten...
Echt lui wat dat betreft. En nu ik aan het werk ben, vind ik het heerlijk om mijn mappen op orde te hebben om goede zorg aan mijn patienten te gevn en vind ik het ook uitdagend om nieuwe dingen te leren en in te voeren.
haha zo actief was ik niet in mijn studietijd!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  priets ma 13 dec 2010 - 10:33

soms heb ik dat ook, of eigenlijk met regelmaat terug komend...
maar vaak ben ik dan wel met school bezig in mn hoofd. als ik dat namelijk niet doe en ik ben er niet "mee bezig geweest" dan kan ik het ook niet op het laatste moment afronden.
het lijkt dan wel dat ik eerst alle informatie verzamel en dan het eerst in mn hoofd moet laten bezinken en dan kan ik er wel wt mee :face:
priets
priets
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  missmail di 28 dec 2010 - 3:44

net als de rest dit is heel herkenbaar.
vandaag ook een studiedag ingepland maar niks gedaan. (behalve op het forum zitten)

het lukt mij gewoon niet om thuis bezig te zijn met mijn studie. Vorige periode heb ik de hlel herfstvakantie op mijn stage gezeten. Het kantoor was vrij dus mijn laptop meegenomen en aan de slag. Hier had ik geen afleiding (internet op mijn laptop, geen tv, geen was, enz enz).
Ik heb bijna alles afgekregen wat moest gebeuren in een recordtijd!
Deze vakantie stond dat weer in de planning maar tot nu toe niet gelukt dus zal iets anders moeten verzinnen.
nog tips?

missmail
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: