Hoe word ik een goede student?
+9
Nora
Starla
Atelier Madame
girli
Susan
Serena
Sneeuwvlok
Vanilla Queen
Geluk
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe word ik een goede student?
Hallo allemaal,
Het is weer bijna zover: het nieuwe collegejaar gaat beginnen! Zijn jullie er al klaar voor?
Ik ben al jaren zo'n typische student-student: minstens drie keer in de week flink aangeschoten/ dronken, de helft van de tijd brak in de collegezaal (als ik al ga...) en soms interesseert het me niet eens hoe ik eruit zie bij college en ga ik er gewoon heen in mijn joggingbroek, terwijl ik eigenlijk wel serieus genomen wil worden - dat moet dus veranderen!
Zijn hier forummers aanwezig die ook zo'n levensstijl hebben gehad en nu wél als brave studenten functioneren? Hoe verander je zoiets in godsnaam? Mijn vriendinnen en dispuutsgenootjes dronken net iets minder en iets minder vaak dan ik, maar alsnog wel stevig, ik ben echt heel bang dat ik daar komend studiejaar weer te gemakkelijk in mee ga. Help!
Het is weer bijna zover: het nieuwe collegejaar gaat beginnen! Zijn jullie er al klaar voor?
Ik ben al jaren zo'n typische student-student: minstens drie keer in de week flink aangeschoten/ dronken, de helft van de tijd brak in de collegezaal (als ik al ga...) en soms interesseert het me niet eens hoe ik eruit zie bij college en ga ik er gewoon heen in mijn joggingbroek, terwijl ik eigenlijk wel serieus genomen wil worden - dat moet dus veranderen!
Zijn hier forummers aanwezig die ook zo'n levensstijl hebben gehad en nu wél als brave studenten functioneren? Hoe verander je zoiets in godsnaam? Mijn vriendinnen en dispuutsgenootjes dronken net iets minder en iets minder vaak dan ik, maar alsnog wel stevig, ik ben echt heel bang dat ik daar komend studiejaar weer te gemakkelijk in mee ga. Help!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Re: Hoe word ik een goede student?