Oh wat een slechte dochter ben ik
+5
Sweety
Kabouter
Tania
GoldenIndy
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oh wat een slechte dochter ben ik
Ten eerste had ik al niet gebeld na de jaarswisseling om een goed nieuwjaar te wensen. Heb er zelf niet zoveel mee, maar had mijn moeder toch even moeten bellen. (zij had ook kunnen bellen, maar toch!) Nu is mijn moeder vandaag geopereerd aan haar ogen, een ooglidcorrectie, omdat de huid hing en ze hierdoor niet goed meer kon zien. Nu was ik dat totaal vergeten Haar man belde net om te vragen of alles goed met ons gaat, omdat hij niks van ons had gehoord. Belletje ging nog steeds niet bij me rinkelen.
Dus daarna belde ik mijn moeder. Ze nam niet op. Belde terug op haar man's telefoon. Hij nam op en zei 'momentje, ze ligt boven' Dus ik zei 'lig je boven?' Zegt ze 'ja ik heb vandaag mijn ooglidcorrectie gehad!'. Ze is gelukkig niet boos, maar ik voel me zooooo schuldig. Morgen ga ik bij haar langs met een mooie bos bloemen.
Oh wat ben ik toch weer slecht in dit soort dingen. Als haar man ons niet had gebeld had ik nog van niks geweten!
Dus daarna belde ik mijn moeder. Ze nam niet op. Belde terug op haar man's telefoon. Hij nam op en zei 'momentje, ze ligt boven' Dus ik zei 'lig je boven?' Zegt ze 'ja ik heb vandaag mijn ooglidcorrectie gehad!'. Ze is gelukkig niet boos, maar ik voel me zooooo schuldig. Morgen ga ik bij haar langs met een mooie bos bloemen.
Oh wat ben ik toch weer slecht in dit soort dingen. Als haar man ons niet had gebeld had ik nog van niks geweten!
Gast- Gast
Re: Oh wat een slechte dochter ben ik
Foei!
Maar kan gebeuren toch! Leuk is anders, maar toch. Hopen dat je moeder snel herstelt van de correctie.
Maar kan gebeuren toch! Leuk is anders, maar toch. Hopen dat je moeder snel herstelt van de correctie.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Foei!
Ja kan gebeuren, maar vind het echt heel erg! Als haar man niet had gebeld had ik hier nog steeds niks van geweten. Maar goed, komt goed
Gast- Gast
Ben jij de oude Jen?
Maar ik weet zeker dat je moeder het waardeert als je langs komt met een bloemetje!
Gelukkig laat ons geheugen ons allemaal weleens in de steek.
Maar ik weet zeker dat je moeder het waardeert als je langs komt met een bloemetje!
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
GoldenIndy schreef:Ben jij de oude Jen?
Ja, dezelfde! Welkom terug
Gast- Gast
Jen_ schreef:GoldenIndy schreef:Ben jij de oude Jen?
Thanks!
Ik dacht idd al dat jij het was.
Hoe is het ermee? Ben je nog met....
Laatst aangepast door GoldenIndy op ma 3 jan 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
GoldenIndy- Fluisteraar
Kan gebeuren! Fijn dat ze niet boos was. Ik denk dat mijn moeder wél boos was geweest.
Gast- Gast
Oeps
Kan gebeuren. Gelukkig is je moeder niet boos en heb je een mooie manier bedacht om het goed te maken. Ik geloof dat jij juist een hele fijne en lieve dochter bent.
Kan gebeuren. Gelukkig is je moeder niet boos en heb je een mooie manier bedacht om het goed te maken. Ik geloof dat jij juist een hele fijne en lieve dochter bent.
Gast- Gast
Waarom?Brennuss schreef:Kan gebeuren! Fijn dat ze niet boos was. Ik denk dat mijn moeder wél boos was geweest.
Gast- Gast
Tsjah. Ze voelt zich vaak eenzaam en als ik dan ergens niet om denk wat zij heel belangrijk vind, dat krijg het vrijwel direct op mijn bord. Ik ben ook wel eens zoiets vergeten, omdat ze voor de 5e x naar het ziekenhuis moest. Ik heb elke keer een smsje gestuurd van sterkte of even gebeld hoe het was gegaan, maar ik was het één keertje vergeten omdat ik toen erg druk had. Nou, je had haar moeten horen .Smikkell schreef:Waarom?Brennuss schreef:Kan gebeuren! Fijn dat ze niet boos was. Ik denk dat mijn moeder wél boos was geweest.
Gast- Gast
Dat zou mij ook kunnen gebeuren. Gelukkig weet m'n moeder dat en belt ze zelf altijd op als er dat soort dingen zijn om te vertellen hoe het is gegaan.
Ik denk dat je moeder het hartstikke lief vindt als je morgen een bosje bloemen brengt en ze vindt je vast geen slechte dochter hoor
Ik denk dat je moeder het hartstikke lief vindt als je morgen een bosje bloemen brengt en ze vindt je vast geen slechte dochter hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik niet helemaal terecht, brennus, Zeker als je alle andere keren wel wat heb laten horen.
Gast- Gast
Daarom zet ik dat soort dingen altijd in mijn agenda. Nou moet mijn moeder behoorlijk vaak naar het ziekenhuis en is het misschien "logisch" om het een keer te vergeten, maar omdat ik dat ook altijd heel lullig vind, schrijf ik het voortaan op.
Niks om je schuldig over te voelen, vergissen is menselijk. Al zou ik het zelf ook doen en het me dus ook goed voor kan stellen.
Niks om je schuldig over te voelen, vergissen is menselijk. Al zou ik het zelf ook doen en het me dus ook goed voor kan stellen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
GoldenIndy schreef:Jen_ schreef:GoldenIndy schreef:Ben jij de oude Jen?
Thanks!
Hoe is het ermee? Ben je nog met ***
Zou je zijn naam weg willen halen?
Jazeker we zijn nog steeds samen! Jij ook met degene waar je toen een relatie mee had? Degene die was overvallen bij een tankstation?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Oeps
Echt? Wat lief dat je dat zegt. Ik heb het gevoel juist vaak te kort te schieten. Ik woon in dezelfde plaats als mijn moeder, maar zie haar in haar ogen te weinig: zo'n 1 keer in de 3 weken.
Gast- Gast
Kabouter schreef:Daarom zet ik dat soort dingen altijd in mijn agenda. Nou moet mijn moeder behoorlijk vaak naar het ziekenhuis en is het misschien "logisch" om het een keer te vergeten, maar omdat ik dat ook altijd heel lullig vind, schrijf ik het voortaan op.
Het stomme is, het stond ook in mijn agenda Maar ik ben 5 dagen vrij geweest, zonder echte afspraken ofzo, dus heb dat ding in mijn tas laten liggen. Stom stom! Niks meer aan te doen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Kabouter schreef:Daarom zet ik dat soort dingen altijd in mijn agenda. Nou moet mijn moeder behoorlijk vaak naar het ziekenhuis en is het misschien "logisch" om het een keer te vergeten, maar omdat ik dat ook altijd heel lullig vind, schrijf ik het voortaan op.
Het stomme is, het stond ook in mijn agenda Maar ik ben 5 dagen vrij geweest, zonder echte afspraken ofzo, dus heb dat ding in mijn tas laten liggen. Stom stom! Niks meer aan te doen.
Dan is het dus waarschijnlijk ook eenmalig dat je het vergeten bent..en je maakt het vast helemaal goed (en ze was al niet boos )met die bos bloemen die je morgen geeft. Kan gebeuren hoor, niet schuldig over voelen. Mijn moeder zou willen dat ik haar eens vergat en daarom een bos bloemen van me kreeg .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Oeps... Ik denk dat je moeder het wel erg leuk zou vinden als je met een bosje bloemen langs komt en eventueel chocola
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan me voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt tegenover je moeder. Gelukkig was ze niet boos en zal ze het sowieso fijn vinden als je morgen even bij haar langs gaat. Een keertje iets vergeten kan inderdaad gebeuren, probeer je niet te lang schuldig erover te voelen, je bent vast een hele lieve dochter.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Jen_ schreef:GoldenIndy schreef:Jen_ schreef:GoldenIndy schreef:Ben jij de oude Jen?
Thanks!
Hoe is het ermee? Ben je nog met ***
Zou je zijn naam weg willen halen?
Jazeker we zijn nog steeds samen! Jij ook met degene waar je toen een relatie mee had? Degene die was overvallen bij een tankstation?
Excuses! Ik heb zijn naam weggehaald.
Nee, met die jongen ben ik niet meer samen. Zijn wel 3.5 jaar samen geweest.
GoldenIndy- Fluisteraar
Dank je GI! Oh wat jammer, en heb je een relatie op het moment, of ben je vrijgezel?
Gast- Gast
Alias schreef:Ik kan me voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt tegenover je moeder. Gelukkig was ze niet boos en zal ze het sowieso fijn vinden als je morgen even bij haar langs gaat. Een keertje iets vergeten kan inderdaad gebeuren, probeer je niet te lang schuldig erover te voelen, je bent vast een hele lieve dochter.
Dank je wel, lief!
Gast- Gast
Oh dat is altijd vervelend dat soort dingen. Ik probeer altijd zo veel mogelijk dingen te onthouden, maar bij mij gaat het ook vaak genoeg mis en ik voel me dan ook heel schuldig.
Het feit dat je je er zo rot onder voelt en het op zo'n lieve manier gaat goed maken, geeft wat mij betreft al aan dat je absoluut geen slechte dochter bent.
Het feit dat je je er zo rot onder voelt en het op zo'n lieve manier gaat goed maken, geeft wat mij betreft al aan dat je absoluut geen slechte dochter bent.
Gast- Gast
Ja shit is dat he :s Ik ben ook erg slecht in dat soort dingen.. Ik moet het dan ook echt in mijn agenda zetten of mijn vriend herinnerd mij aan dingen. Maar ja idd ff langs gaan met iets leuks en dan is het weer goed. De volgende keer gebeurd dit je misschien niet meer haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: