Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sek hebben met een kleine

+22
Susan
Mari
Gizmo
MiKa
Bolleke
loura
Jerry
ZoeteWitteWijn
psv-forever
pinklady85
Inge
Fred
CaptainSpectacular
Minx
VeryCherry
Tania
_Femme
Chloe
Jeanette
SoGood
ButterflyEffect
Sweety
26 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Sek hebben met een kleine - Pagina 3 Empty Re: Sek hebben met een kleine

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:59

Misschien is het bij mij dan niet zo gevoelig, dat kan ook. Misschien dat ik me daarom ook af vraag waarom mensen toch zo lyrisch zijn over penetratie. Ja, ik vind het wel leuk hoor en geniet er ook wel van. Maar dat is meer omdat ik het fijn vind om mijn vriend te zien genieten, maar qua stimulatie doet het bij mij vrij weinig. Maar dat kan dus komen omdat het misschien niet zo gevoelig is als bij anderen Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:59

Ow, en ik vind piemels ook wel leuk hoor. Niet elke piemel en niet van zomaar alle mannen, maar over het algemeen kan ik het altijd goed vinden met de piemels van mijn ' partners'. En tijdens de penetratie doet de maat er zeker wel toe. Klaarkomen of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:00

Liva schreef:Misschien is het bij mij dan niet zo gevoelig, dat kan ook. Misschien dat ik me daarom ook af vraag waarom mensen toch zo lyrisch zijn over penetratie. Ja, ik vind het wel leuk hoor en geniet er ook wel van. Maar dat is meer omdat ik het fijn vind om mijn vriend te zien genieten, maar qua stimulatie doet het bij mij vrij weinig. Maar dat kan dus komen omdat het misschien niet zo gevoelig is als bij anderen Wink
Ik kan me inerdaad niet vinden in jouw stukje..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:01

Jij voelt tampons dus ook zitten?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:04

Liva schreef:Jij voelt tampons dus ook zitten?
nee, dat niet. Maar tijdens de seks voel ik wel het verschil tussen die jongen met zijn 5 cm en de scharrel die ik nu heb met iets meer cm :P. De seks is gewoon heel anders. Ook door de dikte, maar ook door de lengte. En natuurlijk ook door de 'ervaring' of 'behendigheid' van beide jongens.

En daarbij, als je tijdens het pijpen geen moeite hoeft te doen om die piemel in je mond te krijgen, vind ik er niet zo veel aan.

Laatst aangepast door Smikkell op do 9 dec 2010 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:05

Voor ik nu een aantal forummers over me heen ga krijgen (dat klinkt raar in dit topic). Ik bedoel natuurlijk ' de scharrel die ik HAD'.

Gast
Gast

Smikkell schreef:
nee, dat niet. Maar tijdens de seks voel ik wel het verschil tussen die jongen met zijn 5 cm en de scharrel die ik nu heb met iets meer cm :P. De seks is gewoon heel anders. Ook door de dikte, maar ook door de lengte. En natuurlijk ook door de 'ervaring' of 'behendigheid' van beide jongens.

En daarbij, als je tijdens het pijpen geen moeite hoeft te doen om die piemel in je mond te krijgen vind ik er niet zo veel aan.

Haha, 5 cm? Heb je echt een scharrel gehad met een penis van 5 cm, in erectie?

Gast
Gast

Het zal vast bij de een gevoeliger zijn dan bij de ander. Het ligt er ook aan wat je gewend bent, denk ik. Als je gewend bent aan stevige jongeheer dan zul je wel het verschil voelen met maat wijsvinger. En dat valt dan wellicht ook tegen. Maar ik vind dat wel een heel klein aspect van een evt. liefdesrelatie. Seks gaat volgens mij veel meer om elkaar aanvoelen, liefhebben, '(be)dienen', leren kennen, troosten, plagen en ga zo maar door. Als je dat hebt, als een onderdeel van een goede liefdesrelatie, dan kan ik me niet voorstellen dat het een probleem vormt smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:06

Liva schreef:
Smikkell schreef:

En daarbij, als je tijdens het pijpen geen moeite hoeft te doen om die piemel in je mond te krijgen vind ik er niet zo veel aan.

Haha, 5 cm? Heb je echt een scharrel gehad met een penis van 5 cm, in erectie?

Ja Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:08

Smikkell - ik vind vijf centimeter ook wel te klein hoor. Dat vind ik ook wel weer een ander geval eigenlijk... Je moet wel voelen, als je tenminste hetero bent, dat je met een man aan het vrijen bent, dat je 1 wordt (klinkt mooi he Very Happy?).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:10

Gloria schreef:Het zal vast bij de een gevoeliger zijn dan bij de ander. Het ligt er ook aan wat je gewend bent, denk ik. Als je gewend bent aan stevige jongeheer dan zul je wel het verschil voelen met maat wijsvinger. En dat valt dan wellicht ook tegen. Maar ik vind dat wel een heel klein aspect van een evt. liefdesrelatie. Seks gaat volgens mij veel meer om elkaar aanvoelen, liefhebben, '(be)dienen', leren kennen, troosten, plagen en ga zo maar door. Als je dat hebt, als een onderdeel van een goede liefdesrelatie, dan kan ik me niet voorstellen dat het een probleem vormt smile.
Sat klopt. Mijn goed geschapen scharrel heb ik de afgelopen 7 jaar gehad. De seks tussen ons is was erg goed. Die jongen met zijn 5 cm kwam daar een keer tussendoor. Ik denk dat dat ook wel mee speelt. Plus dat hij gewoon niet zo heel erg goed was. En vingeren het zelfde vond als roeren. Maatje 'duim' is het gewoon niet voor mij.

Maar ik realiseer mij dat ik de laatste jaren een beetje verwend ben en houd er rekening mee dat ik bij mijn volgende partner vast wat moet inleveren :P Maar er is gewoon een grens!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:10

Gloria schreef:Het zal vast bij de een gevoeliger zijn dan bij de ander. Het ligt er ook aan wat je gewend bent, denk ik. Als je gewend bent aan stevige jongeheer dan zul je wel het verschil voelen met maat wijsvinger. En dat valt dan wellicht ook tegen. Maar ik vind dat wel een heel klein aspect van een evt. liefdesrelatie. Seks gaat volgens mij veel meer om elkaar aanvoelen, liefhebben, '(be)dienen', leren kennen, troosten, plagen en ga zo maar door. Als je dat hebt, als een onderdeel van een goede liefdesrelatie, dan kan ik me niet voorstellen dat het een probleem vormt smile.

Ik kan me dat ook slecht voorstellen. Maar ik kan sowieso niet zo gauw een probleem van maken als iets niet lukt/wil/kan/geen zin in hebben bij sex. Ik zie soms mensen die er een enorm probleem mee hebben als ze niet gebeft worden bijvoorbeeld. Misschien dat ik sex heel anders zie, maar het gaat mij niet om de aparte handelingen. Zo hebben mijn vriend en ik jaren geen penetratie gehad, omdat het niet wilde bij mij. Mijn vriend heeft dit nooit als probleem gezien eigenlijk. Hij zei toen ook: als het nooit gebeurt, is het ook prima.

Maar blijkbaar zijn daar toch wel hele verschillen in qua sexbeleving Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:12

Ik zou bijvoorbeeld heel veel moeite hebben met een vriend die niet gepijpt wil worden. En ja, die bestaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:14

Maar waarom dan? Wat als die jongen dat nou gewoon niet wil? Waarom zou je daar een probleem van maken? Wil je dan dat hij het tegen zijn zin zou doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:19

Liva schreef:Maar waarom dan? Wat als die jongen dat nou gewoon niet wil? Waarom zou je daar een probleem van maken? Wil je dan dat hij het tegen zijn zin zou doen?
nee, ik zou absoluut niets tegen zijn zin in willen doen. Maar ik denk dat dat een punt is wat ik zelf heel erg zou missen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:20

Dat vind ik wel fascinerend, want ik zou het best lekker makkelijk vinden. Alhoewel, helemaal niet... dat is ook weer zowat.

Ik zou er wel een probleem mee hebben als hij niet zou willen/kunnen beffen Embarassed.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:23

Wel prettig dat we hier gewoon volwassen woorden mogen gebruiken zonder dat het gecensureerd wordt Idea.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:25

Gloria, ik kan me behoorlijk níet vinden in jouw beschrijving van een seksleven eigenlijk. En ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal hoor, heb maar 2 partners gehad en die waren volgens mij gewoon heel erg gemiddeld, niets te klagen zeg maar.

Ik vind penetratie wél erg lekker, voorspel hoeft van mij niet altijd, is leuk, maar niet noodzakelijk, penetratie daarentegen vind ik relatief onmisbaar. En ik vind het ook niet per se een probleem als sommige dingen niet gebeuren hoor, maar ik dek dat ik er toch behoorlijk problemen mee zou hebben als ik een partner zou hebben die maar 2 standjes wilde in het donker, die niet van beffen houdt en op z'n hondjes dus al het toppunt van spannend vindt. Mijn seksleven mag echt een stuk uitgebreider dan dat. En ik zou niet willen dat iemand iets tegen z'n zin doet, maar ik denk niet dat ik een goed seksleven met iemand kan hebben al vrij snel tegen z'n grens aanloopt en weinig expirimenteel is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:27

Gloria schreef: Seks gaat volgens mij veel meer om elkaar aanvoelen, liefhebben, '(be)dienen', leren kennen, troosten, plagen en ga zo maar door. Als je dat hebt, als een onderdeel van een goede liefdesrelatie, dan kan ik me niet voorstellen dat het een probleem vormt smile.
Ik ben vast weer eens een halve kerel, maar seks gaat bij mij toch vooral om seks. Al die andere dingen doe ik de hele dag door al, als ik seks heb wil ik gewoon genomen worden, en verder geen gekkigheid. Zeg maar. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:38

Gloria schreef:Dat vind ik wel fascinerend, want ik zou het best lekker makkelijk vinden. Alhoewel, helemaal niet... dat is ook weer zowat.

Ik zou er wel een probleem mee hebben als hij niet zou willen/kunnen beffen Embarassed.
Daar zou ik dan weer prima zonder kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:39

Lilith schreef:
Gloria schreef: Seks gaat volgens mij veel meer om elkaar aanvoelen, liefhebben, '(be)dienen', leren kennen, troosten, plagen en ga zo maar door. Als je dat hebt, als een onderdeel van een goede liefdesrelatie, dan kan ik me niet voorstellen dat het een probleem vormt smile.
Ik ben vast weer eens een halve kerel, maar seks gaat bij mij toch vooral om seks. Al die andere dingen doe ik de hele dag door al, als ik seks heb wil ik gewoon genomen worden, en verder geen gekkigheid. Zeg maar. angel
Amen

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 10:48

Lilith schreef:Ik vind penetratie wél erg lekker, voorspel hoeft van mij niet altijd, is leuk, maar niet noodzakelijk, penetratie daarentegen vind ik relatief onmisbaar. En ik vind het ook niet per se een probleem als sommige dingen niet gebeuren hoor, maar ik dek dat ik er toch behoorlijk problemen mee zou hebben als ik een partner zou hebben die maar 2 standjes wilde in het donker, die niet van beffen houdt en op z'n hondjes dus al het toppunt van spannend vindt. Mijn seksleven mag echt een stuk uitgebreider dan dat. En ik zou niet willen dat iemand iets tegen z'n zin doet, maar ik denk niet dat ik een goed seksleven met iemand kan hebben al vrij snel tegen z'n grens aanloopt en weinig expirimenteel is.
Volledig eens hoor, ik weet niet waar jij verschil ziet. Ik beschrijf het alleen wat poëtischer Laughing.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:05

Smikkell schreef:
Gloria schreef:Dat vind ik wel fascinerend, want ik zou het best lekker makkelijk vinden. Alhoewel, helemaal niet... dat is ook weer zowat.

Daar zou ik dan weer prima zonder kunnen.

Hahaha, hier precies hetzelfde als bij Smikkel..

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 9 dec 2010 - 22:40

Ik wil wel even zeggen dat ik het fijn vind dat er veel mensen reageren en dat iedereen ook er normaal op reageert. Pluspunten! Very Happy.
Ik wilde nog even wat neerzette want ik zag wat vragen en opmerkingen.
De jongen is tot nu toe nog een scharrel. We kennen elkaar wel een jaar maar sinds een tijdje "daten" we met elkaar. Hij is wel lief en aardig, maar er leren elkaar nu echt beter kennen.
Het full throaten gaat dus goed. Ik krijg hem helemaal naar binnen. En dat vind ik ook wel weer jammer want ik hou eigenlijk wel van pijpen.
Ik las dat smikkel niet met een man kan die niet gepijpt wil worden. Ik zou daar wel moeite mee hebben.
Lilith had het over dat z gewoon genomen wil worden met seks en ja.. Dat ben ik er wel mee eens. Soms eens rustig of lief prima, maar over het algemeen gewoon seks. En ja.. Daarbij vind ik ook wel het oog wil ook wat. Als ik een hele kleine zie dan wordt ik er niet echt opgewonden van.
En smikkel hoe heb e dat gedaan met de scharrel van 5 cm? ( of heb ik erover heen gelezen ? )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry vr 10 dec 2010 - 1:09

Ik had ook een scharrel met een piemel van 5cm in volle glorie. 1 keer wat mee gedaan, want ik vond het he-le-maal niks. En op een gegeven moment werd ik gek van zijn gefriemel en wilde ik gewoon genomen worden, maar ik voelde helemaal niks...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud