Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sek hebben met een kleine

+22
Susan
Mari
Gizmo
MiKa
Bolleke
loura
Jerry
ZoeteWitteWijn
psv-forever
pinklady85
Inge
Fred
CaptainSpectacular
Minx
VeryCherry
Tania
_Femme
Chloe
Jeanette
SoGood
ButterflyEffect
Sweety
26 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Sek hebben met een kleine - Pagina 6 Empty Re: Sek hebben met een kleine

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:26

Smikkell schreef:
_Donnaa schreef:
Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..
Ik heb sowieso wel wat meer nodig om vrolijk van te worden!! Of om over naar huis te schrijven, zoals jij dat noemt Wink
Die uitspraak wilde ik nou net niet gebruiken, aangezien ik niet over seks naar huis schrijf :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 7:46

MiKa schreef:
Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.

Omgekeerd ook? Als een vrouw kleine borsten heeft, zou een man er dan ook niet aan beginnen?
Je kunt er zelf toch niets aan doen, of je nu man of vrouw bent....?
Er zijn toch ook zat mannen die niet aan mij zouden beginnen omdat mijn uiterlijk hen niet aanstaat? Er zijn zat mannen die op kleine slanke vrouwtjes vallen met een ielige bouw. Tja, dan vallen ze hoogstwaarschijnlijk niet op mij smile En dat staat ze volkomen vrij. Het is niet dat ze maar wel op mij moeten vallen omdat het anders zo zielig voor me is. Je wordt ergens geil van, of je wordt er niet geil van, om het maar plat te zeggen. En hoe leuk iemands karakter ook is, als iemand 140 kilo weegt val ik er bijvoorbeeld domweg niet op, en ik zou er dan ook geen seks mee willen. Iemand met een piemeltje van 6 cm, daar word ik ook niet blij van, dus dat wordt hem niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:01

MiKa schreef:Ik heb niet heel veel ervaring maar wel ervaring met groot, klein en klein dik zeg maar, snap wel dat je echt degelijk verschil voelt, en misschien ook wilt!
Mijn man is ook niet als grootste geschapen, maar we vermaken ons er wel prima mee!
Wat ik niet zo goed snap als ik het mezelf inbeeld, als je een tijdje met iemand date of iemand hebt leren kennen en echt in love bent, na een tijdje in bed beland en blijkt dat hij een kleine heeft, zou je hem dan nog dumpen, terwijl je echt in love bent en de rest goed zit?
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?
Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...

Ik denk eigenlijk dat de meerderheid van de vrouwen en mannen geen echte eisen heeft over het figuur van de ander. Ik denk inderdaad ook dat als je gek op iemand bent je dat toch over het algemeen weinig uit maakt.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 26 jan 2011 - 8:02

Het verschil is alleen dat je iemands piemel pas ziet als je al wat verder bent, iemands figuur zie je meteen. Als je iemands lichaamsbouw dusdanig onaantrekkelijk vindt dat het een reden is om niets met die persoon te willen dan zul je er in eerste instantie niet op vallen, als je iemands piemel ziet is de kans groot dat je diegene al meer dan leuk bent gaan vinden. Niet dat je iemand dan niet meer af zou mogen wijzen, maar het is wel anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:27

Liva schreef:
MiKa schreef:Ik...

Ik denk eigenlijk dat de meerderheid van de vrouwen en mannen geen echte eisen heeft over het figuur van de ander. Ik denk inderdaad ook dat als je gek op iemand bent je dat toch over het algemeen weinig uit maakt.

Denk je dat echt, dat de meerderheid van de mensen geen echte eisen heeft mbt het figuur van de ander? Dat lijkt me niet eigenlijk. De meeste mensen hebben toch een partner die ongeveer even aantrekkelijk is als zij zelf, en niet een partner die veel onaantrekkelijker is, over het algemeen genomen. En ik ken maar weinig mensen die iemand van 140 kilo nog potentieel interessant vinden als partner, eigenlijk. Eigenlijk helemaal niemand.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 26 jan 2011 - 8:31

Lilith schreef:

Denk je dat echt, dat de meerderheid van de mensen geen echte eisen heeft mbt het figuur van de ander? Dat lijkt me niet eigenlijk. De meeste mensen hebben toch een partner die ongeveer even aantrekkelijk is als zij zelf, en niet een partner die veel onaantrekkelijker is, over het algemeen genomen. En ik ken maar weinig mensen die iemand van 140 kilo nog potentieel interessant vinden als partner, eigenlijk. Eigenlijk helemaal niemand.

Ik denk dat iedereen wel weet wat hij of zij wel of niet aantrekkelijk vindt, maar eisen klinkt natuurlijk wel een beetje vreemd, dat woord komt een beetje over alsof iemand een heel lijstje heeft opgesteld, zo van 'minimaal 1 meter 70, maximaal 60 kilo, niet groter dan maat 38, minimaal cup C' et cetera.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:31

Lilith schreef:
Liva schreef:
MiKa schreef:Ik...

Nou ik denk niet dat de meerderheid zulke specifieke eisen aan het lichaam van haar partner heeft als wat jij noemt bijvoorbeeld. Als zijn piemeltje niet meer dan zoveel cm is, nou laat dan maar zitten. Natuurlijk is je eerste indruk heel belangrijk, maar ik denk dat een eerste indruk uit meer bestaat dan maatje 36 en dikke tieten. Zo heeft mijn vriend een relatie gehad met een vrouw met kleine borsten (zijn ex) , cup A geloof ik en met mij (cup D). Hij vindt het allebei mooi, want het is een stukje van ons.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:38

Ik zie nergens iemand zeggen 'hij moet minimaal zoveel cm zijn', maar er is wel een verschil tussen een ontzettend kleine penis van 5 of 6 cm en een gewoon gemiddelde penis van een cm of 12/13, met dat laatste zou ik niet zoveel problemen hebben, met dat eerste wel. Net als dat ik geen problemen zou hebben met een man met een buikje ofzo, maar wél met een man met een vetschort tot op z'n knieen. Niemand vind die uitersten aantrekkelijk, ze nemen er hoogstens genoegen mee.

En dat wil niet zeggen dat iemand alléén grote borsten leuk vindt of alléén kleine borsten, het kan best zijn dat je valt op het totaalpakket, maar dan is een penis toch weer wat anders, want die heb je ook daadwerkelijk nodig tijdens de seks. Ik hoef helemaal geen man met een perfect lijf en mijn man geen vrouw met een perfect lichaam, er is vast van alles mis met mij en met hem ook. En ik heb zeker geen minimumeis, dat hij een penis van minstens 15 cm moet hebben ofzo. Maar extreem klein gaat hem gewoon ook niet worden. Alles wat gemiddeld of iets daarboven of daaronder zit is prima, alles wat extreem beneden of extreem daarboven zit vind ik niets, of dat nou over piemels, buiken, lengte in het algemeen of weet ik het wat voor uiterlijk kenmerk gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:47

Tja, ik heb meer de instelling dat je er gewoon het beste van moet maken als de relatie voor de rest gewoon leuk is en goed. Zo'n man kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:48

Liva schreef:Tja, ik heb meer de instelling dat je er gewoon het beste van moet maken als de relatie voor de rest gewoon leuk is en goed. Zo'n man kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk.

Ja, dus? Ik heb geen relaties of seks uit medelijden, omdat het zo zielig is en omdat iemand er zelf ook niets aan kan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:51

Lilith schreef:
Liva schreef:Tja, ik heb meer de instelling dat je er gewoon het beste van moet maken als de relatie voor de rest gewoon leuk is en goed. Zo'n man kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk.

Ja, dus? Ik heb geen relaties of seks uit medelijden, omdat het zo zielig is en omdat iemand er zelf ook niets aan kan doen.

Nee, dat merk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:54

Liva schreef:
Lilith schreef:

Nee, dat merk ik.
Jij wel dan? Heb jij een partner die je leuk en aantrekkelijk vindt of een partner waarvan je het zo zielig vond dat hij anders alleen overbleef omdat niemand hem wilde?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:57

Iedereen heeft een andere smaak gelukkig maar je wilt je partner toch woest aantrekkelijk vinden?! Anders word je er ook niet warm van en schiet dat niet echt op;)
Liva jij zegt 'je moet er het beste van maken'.. Voor jou misschien handig dat je dat zo luchtig kan zien. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat veel anderen, waaronder ik, dat niet zo zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:03

Lilith schreef:
Liva schreef:
Lilith schreef:

Nee, dat merk ik.
Jij wel dan? Heb jij een partner die je leuk en aantrekkelijk vindt of een partner waarvan je het zo zielig vond dat hij anders alleen overbleef omdat niemand hem wilde?

Ik heb een partner waar ik verliefd op ben geworden. En als er bijvoorbeeld blijkt dat er iets is waardoor hij bepaalde sexuele handelingen o.i.d niet meer kan, dan laat ik hem daar niet voor stikken nee.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:09

Liva schreef:
Lilith schreef:
Liva schreef:
Lilith schreef:

Nee, dat merk ik.

Ik heb een partner waar ik verliefd op ben geworden. En als er bijvoorbeeld blijkt dat er iets is waardoor hij bepaalde sexuele handelingen o.i.d niet meer kan, dan laat ik hem daar niet voor stikken nee.
Dat zou ik nú ook niet doen, als hem nú iets overkomt waardoor dingen niet meer kunnen of hij opeens buiten zijn schuld erg onaantrekkelijk wordt. Maar dat komt omdat we al 12 jaar bij elkaar zijn, een heel leven hebben opgebouwd, ik heb beloofd om tot de dood bij hem te blijven en we twee kinderen hebben. Maar dat is veel meer dan verliefdheid, verliefdheid is maar een hormonale reactie, verder niets, en je hebt dan samen echt nog níets. Een leven samen weggooien is 1 ding, dat zou ik dus ook niet doen, maar als je nog niets hebt samen, alleen nog maar aan het scharrelen bent, dan kunnen er 100 dingen zijn die opeens tegen blijken te vallen, of dat nou een karaktertrekje is, zijn houding, iets qua seks of qua uiterlijk, dat boeit niet, lijkt me. Waarom zou je dan blijven? Als iets je stiekem enorm tegenvalt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:11

Ik snap je wel Lilith, maar mijn instelling daarin is blijkbaar gewoon anders want ik kan me gewoon niet echt vinden in jouw woorden.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 26 jan 2011 - 21:58

Dan kan je bij het begin van het daten ook wel meteen vragen hoe groot ie is, anders steekt zo'n man die niet voldoet aan het juiste formaat ook alleen maar energie in helemaal niks.

Zouden jullie dan ook de werkelijke reden vertellen eigenlijk?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 22:14

Ik meet zo een colablikje op.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 22:53

CKC schreef:Ik meet zo een colablikje op.
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 0:16

Sogood schreef:Dan kan je bij het begin van het daten ook wel meteen vragen hoe groot ie is, anders steekt zo'n man die niet voldoet aan het juiste formaat ook alleen maar energie in helemaal niks.

Misschien een vragenlijst opstellen bij de eerste date Laughing En hij voor jou. Zijn je tieten nep? Neeeh, dan hoef ik je niet hoor.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect do 27 jan 2011 - 0:39

Sogood schreef:
oh daar ben ik ook wel benieuwd naar

Hmm ik zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik zou doen als het écht klein zou zijn. Want wat Lillith zegt is voor mij wel waar, als ik nu iemand leuk vind gooi ik heus niet een heel leven weg als het niks wordt.. en wat Liva zegt snap ik ook wel dat als je echt verliefd bent enzo dat je het dan misschien voor lief kan nemen en er probeert mee te werken.. Maar in deze tijden kom je toch relatief snel achter 'het formaat' voordat je helemaal een 'tot-over-je-oren-ik-ga-nooit-meer-bij-je-weg-gevoel' hebt?
Ik denk dat ik het zou proberen en er dan alsnog later achterkomen dat het zo niet werkt voor mij. Maar ja je weet het nooit, daarom zou ik het dus proberen als ik diegene echt leuk vind. Waarschijnlijk krijg je er ook wel meteen een gevoel bij van 'hm iets minder maar ik kijk wat er gebeurt' of 'nee echt niet' ofzo als je in die situatie komt, dat is heel persoonlijk
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 0:58

Ik vind een kleine piemel wel een echte afknapper. al helemaal als hij er niks mee kan. Ik had een scharrel, en ik vond hem echt onwijs leuk. We kwamen in bed terecht en toen schrok ik al van het kleine formaat. maar goed, klein betekend niet altijd slechte seks. Maar hij kon er ook nog eens niet mee om gaan. Wat een ramp. Liefde was gelijk over.

Maar het is neit zo dat als iemand een kleine piemel heeft ik hem gelijk afschrijf. Want weet natuurlij kniet hoe handig hij met dat kleine ding is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 1:00

Elodie schreef:
CKC schreef:Ik meet zo een colablikje op.
Very Happy
Duurt lang CKC! Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Mari do 27 jan 2011 - 1:05

'k heb net een blikje cola light gemeten........ 11,5 cm, nee doe me dan maar een petfles

Laatst aangepast door Mari op do 27 jan 2011 - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 4:39

11.5 cm... Misschien komt hij er net tegenaan. smile
Ik was zondag blijven slapen bij hem en toen we seks hadden vroeg hij wel na een paar min of ik wat voelde. Hij is dus beetje onzeker.. maar het gaat steeds beter. Heb er nog een standje bij gedaan (had hij nog nooit gedaan) en dat was lekker. Dat was weer even een update :-)
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud