Sek hebben met een kleine
+22
Susan
Mari
Gizmo
MiKa
Bolleke
loura
Jerry
ZoeteWitteWijn
psv-forever
pinklady85
Inge
Fred
CaptainSpectacular
Minx
VeryCherry
Tania
_Femme
Chloe
Jeanette
SoGood
ButterflyEffect
Sweety
26 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Sek hebben met een kleine
Jen_ schreef:Ik hoef echt geen relatie te hebben met iemand met een kleine piemel. Size matters voor mij. Een keer mee gemaakt (te klein) nooit meer. Echt een anticlimax. En ik vind piemels (niet allemaal) in blije stand ook erg mooi
Ik snap de opmerking 'het gaat erom wát 'ie ermee doet' Ook nooit. Volgensmij zeggen alleen mannen met een kleine piemel dat.
Te groot hoeft ook weer niet hoor, gewoon normaal en goed qua dikte.
Gast- Gast
Jen_ schreef:
Ik snap de opmerking 'het gaat erom wát 'ie ermee doet' Ook nooit. Volgensmij zeggen alleen mannen met een kleine piemel dat.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
..
Laatst aangepast door appeltje op do 25 aug 2011 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ooit eens een vriend gehad met z'n grote dat ik er bang van werd! Uiteindelijk hebben we het ook nooit gedaan, want het lukte niet eens :s Nu hadden we het allebei nog nooit gedaan en ik zag het ook niet zo zitten dat zo 1 mijn eerste moest zijn pfff
Kleintje heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet.
Ik ga voor de gulden middenweg
Kleintje heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet.
Ik ga voor de gulden middenweg
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Nou, eerlijk is eerlijk.. ik raak meer opgewonden van een grote, dan van een kleintje. Maar in de praktijk, doet een grote alleen maar zeer en is er weinig geil aan, eigenlijk. De dikte, is belangrijker. En het allerbelangrijkst is wat een man er mee kan.
Gast- Gast
Nou wilde even zeggen dat het is gebeurd! We hebben 2x seks gehad met elkaar. De eerste keer was even wennen en ik had het idee dat hij of niet goed zat of dat ik gewoon niet veel voelde. Maar nadat we het er de volgende dag over hadden waren we er beiden over uit dat hij in het begin niet helemaal goed zat. Nadat ik even van hem afging en het toen weer probeerde zat hij goed. De volgende dag hadden we weer seks en die was stukken beter.
Mag ik vragen welke standjes jullie doen? Ik ben nu beide keren bovenop gaan zitten maar zijn er ook andere standjes die je kan aanraden? Heb namelijk het idee dat op zn hondjes niet gaat..appeltje schreef:Mijn vriend heeft ook een 'kleine', ongeveer 10 cm in volle glorie. Daarentegen is hij wel dik en dat maakt een heleboel goed! Ik voel in ieder geval meer dan genoeg. Dus het ligt inderdaad ook aan de breedte. Sommige standjes zijn wat moeilijker maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind . Mijn vriend is ook enorm goed in bed terwijl mijn ex met zijn grote pielewaus helemaal niet zo goed was. Dus al met al, probeer, geniet en valt het echt tegen.. tja
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een keer sex gehad met iemand die had zo'n kleine, hij wilde hem bij mij naar binnen duwen maar het sloeg daarbij steeds met zijn vuist tegen mijn vagina zeg maar, zo klein was dat ding. Na dat een keer geprobeerd te hebben heb ik hem toch gedumpt.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.
Omgekeerd ook? Als een vrouw kleine borsten heeft, zou een man er dan ook niet aan beginnen?
Je kunt er zelf toch niets aan doen, of je nu man of vrouw bent....?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik heb niet heel veel ervaring maar wel ervaring met groot, klein en klein dik zeg maar, snap wel dat je echt degelijk verschil voelt, en misschien ook wilt!
Mijn man is ook niet als grootste geschapen, maar we vermaken ons er wel prima mee!
Wat ik niet zo goed snap als ik het mezelf inbeeld, als je een tijdje met iemand date of iemand hebt leren kennen en echt in love bent, na een tijdje in bed beland en blijkt dat hij een kleine heeft, zou je hem dan nog dumpen, terwijl je echt in love bent en de rest goed zit?
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?
Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...
Mijn man is ook niet als grootste geschapen, maar we vermaken ons er wel prima mee!
Wat ik niet zo goed snap als ik het mezelf inbeeld, als je een tijdje met iemand date of iemand hebt leren kennen en echt in love bent, na een tijdje in bed beland en blijkt dat hij een kleine heeft, zou je hem dan nog dumpen, terwijl je echt in love bent en de rest goed zit?
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?
Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
MiKa schreef:Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.
Omgekeerd ook? Als een vrouw kleine borsten heeft, zou een man er dan ook niet aan beginnen?
Je kunt er zelf toch niets aan doen, of je nu man of vrouw bent....?
Deze opmerking blijft echt altijd terug komen in dit soort discussies.
Een penis moet goed passen, bij te groot is pijnlijk, bij te klein voel je niks. Dit kan een flinke afknapper zijn en afbreuk doen aan je sexleven. Natuurlijk kan diegene daar niks aan doen.
Borsten heb je niet in die mate nodig bij de sex. (En trouwens vrouwen genoeg die de mannen in de maling nemen met opvulling in de bh, waar de man ook pas tijdens de sex achter komt).
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
MiKa schreef:Ik heb niet heel veel ervaring maar wel ervaring met groot, klein en klein dik zeg maar, snap wel dat je echt degelijk verschil voelt, en misschien ook wilt!
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...
Je weet maar nooit, wellicht voelt die man zich genept, en valt hij op grotere borsten...
Gizmo- Prater
Lilith schreef:Seks is inderdaad meer dan penetratie alleen, maar ik vind het wél erg belangrijk. Er zijn vast vrouwen die het níet zo boeiend vinden, en enorm groot is ook weer geen must, gemiddeld mag ook, maar echt klein, als in opvallend klein, nee dank u. Dan zou ik op een gegeven moment echt dingen gaan missen. Zeker als het een scharrel is en niet echt een relatie, dan zou het echt snel ophouden.Sogood schreef:Ik verbaas me hier ook over.. Sex is toch veel meer dan penetratie alleen? Daarbij vind ik het nogal kortzichtig om dat maar iemand de deur te wijzen. Dus stel, je hebt de ideale partner gevonden maar hij heeft echt een hele kleine penis dan gaat het hele feest niet door?
Als het gaat om ideale partner: dan zoek ik iemand waarmee de seks ook heel erg goed is, anders IS het mijn ideale partner niet. Er zijn hordes vrouwen die seks níet boeiend vinden, dus zo'n man vindt heus wel iemand. Maar voor mij is iemand dan níet de ideale partner. Kan toch? Zoals ik al zei: er zijn hordes mannen die mij ook niet zouden willen om wat voor lichamelijk kenmerk dan ook, jammer dan, er zijn er ook zat die het wél willen. Dat geldt toch ook voor zo'n man? Ik hoef het dan niet, maar er zijn er vast die het wél willen.
Helemaal mee eens, ooit 1 man met een kleine piemel in mijn bed gehad, die ook alleen maar stuntelde... zo leuk was hij nou ook niet dus EXIT.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
Toen hij na een maandje of wat vreemdging.. en mij een btje voor de gek wilde houden heb ik hem wel boos opgebeld en het eerste wat ik zei was: Blablallablalalblalaaallblala met je kleine pikkie.. Toen schold hij me ook uit en toen waren we er klaar mee..
Toen hij na een maandje of wat vreemdging.. en mij een btje voor de gek wilde houden heb ik hem wel boos opgebeld en het eerste wat ik zei was: Blablallablalalblalaaallblala met je kleine pikkie.. Toen schold hij me ook uit en toen waren we er klaar mee..
Gast- Gast
CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
13cm lang is gewoon gemiddelde lengte hoor. Wel beetje dun als het echt die dikte is. Maar krijg een beetje het idee dat je overdrijft.
Onder echt heel klein geschapen versta ik eerder een micropenis.
Gizmo- Prater
Dat is idd echt heel klein, het gaat hier gewoon over kleinGizmo schreef:CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
13cm lang is gewoon gemiddelde lengte hoor. Wel beetje dun als het echt die dikte is. Maar krijg een beetje het idee dat je overdrijft.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat is idd echt heel klein, het gaat hier gewoon over kleinGizmo schreef:CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
CKC beschrijft hierboven een jongen met 'echt heel klein', daar reageerde ik op.
Gizmo- Prater
Ja, in haar ogen, over het algemeen gaat het gewoon over klein.. Sinds wanneer zijn colablikjes 13 centimeter trouwens? Daar heb ik me dan altijd behoorlijk op verkeken..Gizmo schreef:_Donnaa schreef:Dat is idd echt heel klein, het gaat hier gewoon over kleinGizmo schreef:CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
CKC beschrijft hierboven een jongen met 'echt heel klein', daar reageerde ik op.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, in haar ogen, over het algemeen gaat het gewoon over klein.. Sinds wanneer zijn colablikjes 13 centimeter trouwens? Daar heb ik me dan altijd behoorlijk op verkeken..Gizmo schreef:_Donnaa schreef:Dat is idd echt heel klein, het gaat hier gewoon over kleinGizmo schreef:CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..
Uhhh, op Google gevonden.... Nou ga ik twijfelen, want ik kom ook andere afmetingen tegen haha!
Edit: Begin me stiekem af te vragen of CKC er een keertje een colablikje naast heeft gehouden om te meten ...haha!
Gizmo- Prater
Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
Gast- Gast
Ik zie ook 11,9cm staan.. Wie kan het even opmeten?? Ik heb geen blikje in huis!
Gast- Gast
In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik zie ook 11,9cm staan.. Wie kan het even opmeten?? Ik heb geen blikje in huis!
Ik ook niet helaas
Gizmo- Prater
_Donnaa schreef:In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
Beetje knakworst idee...
Gizmo- Prater
Ik heb sowieso wel wat meer nodig om vrolijk van te worden!! Of om over naar huis te schrijven, zoals jij dat noemt_Donnaa schreef:In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» nav seks hebben met een kleine
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» kleine winterslaapzak
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» kleine winterslaapzak