Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sek hebben met een kleine

+22
Susan
Mari
Gizmo
MiKa
Bolleke
loura
Jerry
ZoeteWitteWijn
psv-forever
pinklady85
Inge
Fred
CaptainSpectacular
Minx
VeryCherry
Tania
_Femme
Chloe
Jeanette
SoGood
ButterflyEffect
Sweety
26 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Sek hebben met een kleine - Pagina 5 Empty Re: Sek hebben met een kleine

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:37

Jen_ schreef:Ik hoef echt geen relatie te hebben met iemand met een kleine piemel. Size matters voor mij. Een keer mee gemaakt (te klein) nooit meer. Echt een anticlimax. En ik vind piemels (niet allemaal) in blije stand ook erg mooi angel

Ik snap de opmerking 'het gaat erom wát 'ie ermee doet' Ook nooit. Volgensmij zeggen alleen mannen met een kleine piemel dat.

Te groot hoeft ook weer niet hoor, gewoon normaal en goed qua dikte.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jerry do 30 dec 2010 - 10:21

Jen_ schreef:
Ik snap de opmerking 'het gaat erom wát 'ie ermee doet' Ook nooit. Volgensmij zeggen alleen mannen met een kleine piemel dat.

Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:09

Ik heb werkelijk waar nog nooit sek gehad met een kleine :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 12:01

..

Laatst aangepast door appeltje op do 25 aug 2011 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  loura zo 2 jan 2011 - 22:56

Ik heb ooit eens een vriend gehad met z'n grote dat ik er bang van werd! Uiteindelijk hebben we het ook nooit gedaan, want het lukte niet eens :s Nu hadden we het allebei nog nooit gedaan en ik zag het ook niet zo zitten dat zo 1 mijn eerste moest zijn pfff

Kleintje heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet.

Ik ga voor de gulden middenweg Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 23:01

Nou, eerlijk is eerlijk.. ik raak meer opgewonden van een grote, dan van een kleintje. Maar in de praktijk, doet een grote alleen maar zeer en is er weinig geil aan, eigenlijk. De dikte, is belangrijker. En het allerbelangrijkst is wat een man er mee kan.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 5 jan 2011 - 23:22

Nou wilde even zeggen dat het is gebeurd! We hebben 2x seks gehad met elkaar. De eerste keer was even wennen en ik had het idee dat hij of niet goed zat of dat ik gewoon niet veel voelde. Maar nadat we het er de volgende dag over hadden waren we er beiden over uit dat hij in het begin niet helemaal goed zat. Nadat ik even van hem afging en het toen weer probeerde zat hij goed. smile De volgende dag hadden we weer seks en die was stukken beter.

appeltje schreef:Mijn vriend heeft ook een 'kleine', ongeveer 10 cm in volle glorie. Daarentegen is hij wel dik en dat maakt een heleboel goed! Ik voel in ieder geval meer dan genoeg. Dus het ligt inderdaad ook aan de breedte. Sommige standjes zijn wat moeilijker maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind Wink. Mijn vriend is ook enorm goed in bed terwijl mijn ex met zijn grote pielewaus helemaal niet zo goed was. Dus al met al, probeer, geniet en valt het echt tegen.. tja Wink
Mag ik vragen welke standjes jullie doen? Ik ben nu beide keren bovenop gaan zitten maar zijn er ook andere standjes die je kan aanraden? Heb namelijk het idee dat op zn hondjes niet gaat..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bolleke do 6 jan 2011 - 3:05

Ik heb een keer sex gehad met iemand die had zo'n kleine, hij wilde hem bij mij naar binnen duwen maar het sloeg daarbij steeds met zijn vuist tegen mijn vagina zeg maar, zo klein was dat ding. Na dat een keer geprobeerd te hebben heb ik hem toch gedumpt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MiKa di 25 jan 2011 - 23:12

Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.

Omgekeerd ook? Als een vrouw kleine borsten heeft, zou een man er dan ook niet aan beginnen?
Je kunt er zelf toch niets aan doen, of je nu man of vrouw bent....?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  MiKa di 25 jan 2011 - 23:21

Ik heb niet heel veel ervaring maar wel ervaring met groot, klein en klein dik zeg maar, snap wel dat je echt degelijk verschil voelt, en misschien ook wilt!
Mijn man is ook niet als grootste geschapen, maar we vermaken ons er wel prima mee!
Wat ik niet zo goed snap als ik het mezelf inbeeld, als je een tijdje met iemand date of iemand hebt leren kennen en echt in love bent, na een tijdje in bed beland en blijkt dat hij een kleine heeft, zou je hem dan nog dumpen, terwijl je echt in love bent en de rest goed zit?
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?
Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 1:10

MiKa schreef:
Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.

Omgekeerd ook? Als een vrouw kleine borsten heeft, zou een man er dan ook niet aan beginnen?
Je kunt er zelf toch niets aan doen, of je nu man of vrouw bent....?

Deze opmerking blijft echt altijd terug komen in dit soort discussies.
Een penis moet goed passen, bij te groot is pijnlijk, bij te klein voel je niks. Dit kan een flinke afknapper zijn en afbreuk doen aan je sexleven. Natuurlijk kan diegene daar niks aan doen.
Borsten heb je niet in die mate nodig bij de sex. (En trouwens vrouwen genoeg die de mannen in de maling nemen met opvulling in de bh, waar de man ook pas tijdens de sex achter komt).
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 1:11

MiKa schreef:Ik heb niet heel veel ervaring maar wel ervaring met groot, klein en klein dik zeg maar, snap wel dat je echt degelijk verschil voelt, en misschien ook wilt!
Mijn man is ook niet als grootste geschapen, maar we vermaken ons er wel prima mee!
Wat ik niet zo goed snap als ik het mezelf inbeeld, als je een tijdje met iemand date of iemand hebt leren kennen en echt in love bent, na een tijdje in bed beland en blijkt dat hij een kleine heeft, zou je hem dan nog dumpen, terwijl je echt in love bent en de rest goed zit?
Is het dan omgekeerd voor mannen ook niet zo; bij mannen zien we niet wat er in de broek zit, mannen zien wel aan de vrouwen hoe groot 'ongeveer' de cup is. Maar wat als je bijna niets hebt, en je draagt een voorgevormde bh voor je eigen gevoel, deze gaat uit als je met een jongen naar bed gaat...zal de man ons dan ook dumpen om het feit dat hij niets in handen heeft?Ik kan, voor mezelf dan, niet voorstellen dat ik iemand aan de kant zou zetten omdat hij een kleine heeft...

Je weet maar nooit, wellicht voelt die man zich genept, en valt hij op grotere borsten...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Mari wo 26 jan 2011 - 2:19

Lilith schreef:
Sogood schreef:Ik verbaas me hier ook over.. Sex is toch veel meer dan penetratie alleen? Daarbij vind ik het nogal kortzichtig om dat maar iemand de deur te wijzen. Dus stel, je hebt de ideale partner gevonden maar hij heeft echt een hele kleine penis dan gaat het hele feest niet door?
Seks is inderdaad meer dan penetratie alleen, maar ik vind het wél erg belangrijk. Er zijn vast vrouwen die het níet zo boeiend vinden, en enorm groot is ook weer geen must, gemiddeld mag ook, maar echt klein, als in opvallend klein, nee dank u. Dan zou ik op een gegeven moment echt dingen gaan missen. Zeker als het een scharrel is en niet echt een relatie, dan zou het echt snel ophouden.

Als het gaat om ideale partner: dan zoek ik iemand waarmee de seks ook heel erg goed is, anders IS het mijn ideale partner niet. Er zijn hordes vrouwen die seks níet boeiend vinden, dus zo'n man vindt heus wel iemand. Maar voor mij is iemand dan níet de ideale partner. Kan toch? Zoals ik al zei: er zijn hordes mannen die mij ook niet zouden willen om wat voor lichamelijk kenmerk dan ook, jammer dan, er zijn er ook zat die het wél willen. Dat geldt toch ook voor zo'n man? Ik hoef het dan niet, maar er zijn er vast die het wél willen.

Helemaal mee eens, ooit 1 man met een kleine piemel in mijn bed gehad, die ook alleen maar stuntelde... zo leuk was hij nou ook niet dus EXIT.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:07

Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..

Toen hij na een maandje of wat vreemdging.. en mij een btje voor de gek wilde houden heb ik hem wel boos opgebeld en het eerste wat ik zei was: Blablallablalalblalaaallblala met je kleine pikkie.. Sek hebben met een kleine - Pagina 5 166342 Toen schold hij me ook uit en toen waren we er klaar mee..

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 6:07

CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..

Toen hij na een maandje of wat vreemdging.. en mij een btje voor de gek wilde houden heb ik hem wel boos opgebeld en het eerste wat ik zei was: Blablallablalalblalaaallblala met je kleine pikkie.. Sek hebben met een kleine - Pagina 5 166342 Toen schold hij me ook uit en toen waren we er klaar mee..

13cm lang is gewoon gemiddelde lengte hoor. Wel beetje dun als het echt die dikte is. Maar krijg een beetje het idee dat je overdrijft.
Onder echt heel klein geschapen versta ik eerder een micropenis.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:10

Gizmo schreef:
CKC schreef:Ik was ooit wel heel erg verliefd op een jongen die in bed echt heel klein geschapen was. Zo lang als een colablikje en zo dik als een benzinestift.. Omdat ik zo verliefd was, raakte ik wel opgewonden van hem.. maar ja, als ie dan binnenkwam voelde ik niets.. maar ik vond hem niet minder leuk ofzo.. we hebben toen hele leuke tijden gehad samen..

13cm lang is gewoon gemiddelde lengte hoor. Wel beetje dun als het echt die dikte is. Maar krijg een beetje het idee dat je overdrijft.
Dat is idd echt heel klein, het gaat hier gewoon over klein Wink

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 6:11

_Donnaa schreef:
Gizmo schreef:

CKC beschrijft hierboven een jongen met 'echt heel klein', daar reageerde ik op.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:15

Gizmo schreef:
_Donnaa schreef:
Gizmo schreef:

CKC beschrijft hierboven een jongen met 'echt heel klein', daar reageerde ik op.
Ja, in haar ogen, over het algemeen gaat het gewoon over klein.. Sinds wanneer zijn colablikjes 13 centimeter trouwens? Daar heb ik me dan altijd behoorlijk op verkeken..

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 6:19

_Donnaa schreef:
Gizmo schreef:
_Donnaa schreef:
Gizmo schreef:

Ja, in haar ogen, over het algemeen gaat het gewoon over klein.. Sinds wanneer zijn colablikjes 13 centimeter trouwens? Daar heb ik me dan altijd behoorlijk op verkeken..

Uhhh, op Google gevonden.... Nou ga ik twijfelen, want ik kom ook andere afmetingen tegen haha!

Edit: Begin me stiekem af te vragen of CKC er een keertje een colablikje naast heeft gehouden om te meten ...haha!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:20

Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:23

Ik zie ook 11,9cm staan.. Wie kan het even opmeten?? Ik heb geen blikje in huis!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:24

Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 6:24

_Donnaa schreef:Ik zie ook 11,9cm staan.. Wie kan het even opmeten?? Ik heb geen blikje in huis!

Ik ook niet helaas Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gizmo wo 26 jan 2011 - 6:25

_Donnaa schreef:
Smikkell schreef:Ik denk ook dat zo'n blikje 13 cm is! Maar 13 cm is niet zo heel klein.
In combi met die dikte (of het gebrek eraan) lijkt het me niet echt om vrolijk van te worden..

Beetje knakworst idee...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:25

_Donnaa schreef:
Ik heb sowieso wel wat meer nodig om vrolijk van te worden!! Of om over naar huis te schrijven, zoals jij dat noemt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: