Sek hebben met een kleine
+22
Susan
Mari
Gizmo
MiKa
Bolleke
loura
Jerry
ZoeteWitteWijn
psv-forever
pinklady85
Inge
Fred
CaptainSpectacular
Minx
VeryCherry
Tania
_Femme
Chloe
Jeanette
SoGood
ButterflyEffect
Sweety
26 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Sek hebben met een kleine
Een beetje kleiner is ook geen punt, maar echt klein? En dat zeg ik toch: er zijn zat vrouwen die er niets om geven, dus dat komt heus goed. Ik geef er wél om. Jij vind seks met een kleine piemel niet zo'n punt, ik wel, dat kan toch? Er zijn zat mannen die enkel seks willen met een meisje met hoogstens maat 36, die zullen nooit op mij vallen. Moet ik me dan beledigd gaan voelen of roepen dat het allemaal niet zo belangrijk is en dat het toch geen punt hoort te zijn? Lijkt me niet. Ieder zijn ding. En een piemel is zeker niet het enige waar ik mannen op beoordeel hoor, hij kan nog zo'n leuke piemel hebben, als hij zich er ook als 1 gedraagd houdt het al snel op. Maar ik zou bijvoorbeeld ook geen relatie willen met een man die veel te dik is, om maar wat te noemen.Storm schreef:Naja waarom niet dan? Niet iedereen houdt ervan om keihard gebeukt te worden....seks met een kleine piemel is echt niet zo erg hoor, vind ik, ja het is wat kleiner dan gemiddeld maar het plezier wordt er niet minder om.Lilith schreef:Wel als de seks slecht is. En ik kan me niet voorstellen dat de seks er goed is met een echt kleine piemel.Storm schreef:Lilith schreef:Er zijn waarschijnlijk hordes mannen die niet op mij vallen omdat ik te klein/ te dik/ niet blond ben, omdat ik te grote borsten heb of weet ik het wat. Dat kan toch? Als een man én een kleintje heeft en nog eens een stuntel is in bed, dan mag je daar toch gewoon voor passen?Storm schreef:Echt niet? Is de grootte van de piemel dan echt zo belangrijk? Hier verbaas ik me wel over, eerlijk gezegd. Stel dat een man tegen jou zegt vlak voor de daad: "Ik wil geen seks met jou, want je hebt te grote/kleine tieten" dan zou je toch ook zwaar beledigd zijn.Lilith schreef:Geen ervaring, maar ik zou er dan niet eens aan beginnen eigenlijk.
Seks is niet een soort van liefdadigheidstoestand hoor, dat je het toch maar doet, ookal word je er niet opgewonden van, omdat het anders zo lullig (no pun intended) is voor de ander?
Ik snap dat je ervoor past als het een scharrel o.i.d is, maar als het echt relatie potentiëel heeft zoals ik in de openingspost lees, dan laat die relatie toch niet schieten omdat de meneer in kwestie een kleine piemel heeft? Dat vind ik behoorlijk raar ja.
Gast- Gast
Ik zou het lastig vinden om een relatie met iemand te hebben wanneer de seks niet goed is. Ik vind dat een onderdeel van de realtie. Uit ervaring weet ik ook dat ik echt niet zou kunnen leven met iemand met een echt kleine piemel en die ook nog eens ´slecht´ is in seks.
Goed dat er mensen zijn die daar mee kunnen leven maar ik kan dat niet. Als iemand tijdens of net voor de seks tegen mij zou zeggen dat hij geen seks met me wil omdat mijn borsten te klein of te groot zijn, zou ik dat wel vervelend vinden, ja. Maar geen relatie willen met iemand met een kleine piemel is toch iets anders dan recht is zijn gezicht zeggen dat zijn piemel wel heel erg klein is en je daarom geen moeite wilt doen. Terwijl hij naakt voor je ligt.
Liefde is inderdaad niet iets wat je doet uit liefdadigheid. Er moet een klik zijn in een relatie, en meer dan op alleen uiterlijk, of alleen innerlijk. Voor mij moet die klik er ook duidelijk zijn op het gebied van seks.
Als de TO wel gevoelens voor hem heeft moet ze uitzoeken of ze gehoor wil geven aan deze gevoelens en bedenken dat ze de seks met kleine piemel er dan bij krijgt. Zou je daar mee kunnen leven? Dat weet alleen de TO zelf.
Goed dat er mensen zijn die daar mee kunnen leven maar ik kan dat niet. Als iemand tijdens of net voor de seks tegen mij zou zeggen dat hij geen seks met me wil omdat mijn borsten te klein of te groot zijn, zou ik dat wel vervelend vinden, ja. Maar geen relatie willen met iemand met een kleine piemel is toch iets anders dan recht is zijn gezicht zeggen dat zijn piemel wel heel erg klein is en je daarom geen moeite wilt doen. Terwijl hij naakt voor je ligt.
Liefde is inderdaad niet iets wat je doet uit liefdadigheid. Er moet een klik zijn in een relatie, en meer dan op alleen uiterlijk, of alleen innerlijk. Voor mij moet die klik er ook duidelijk zijn op het gebied van seks.
Als de TO wel gevoelens voor hem heeft moet ze uitzoeken of ze gehoor wil geven aan deze gevoelens en bedenken dat ze de seks met kleine piemel er dan bij krijgt. Zou je daar mee kunnen leven? Dat weet alleen de TO zelf.
Gast- Gast
Ik vind het nog veel vreemder als je bij die jongen blijft omdat je het lullig vind dat hij zo´n kleine heeft. Denk niet dat hij daar blij van zou worden als hij daar achter komt
Ik zou er denk ik ook wel op afknappen.
Ik zou er denk ik ook wel op afknappen.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Haha, Femme, jouw onderschrif sluit mooi aan op die van mij..
Het is heel vervelend voor de jongens met kleine piemels die daardoor in de steek worden gelaten. Maar ik zou het persoonlijk nog erger vinden als iemand bij me blijft uit medelijden.
Het is heel vervelend voor de jongens met kleine piemels die daardoor in de steek worden gelaten. Maar ik zou het persoonlijk nog erger vinden als iemand bij me blijft uit medelijden.
Gast- Gast
Sorry voor de late reactie... Hij is tussen de 8 en 10 cm. In volledige erectie. Ik zeg wel klein maar dat komt omdat mijn ex groter was geschapen. Wel bedankt alvast voor jullie reacties.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm.. de 'mijne' was wel kleiner.
Maar, wat wil je zelf? Kan je daar mee leven? Kun je er aan wennen? denk je dat, wanneer hij wat meer leert, jij daar voldoening uit kan halen?
Maar, wat wil je zelf? Kan je daar mee leven? Kun je er aan wennen? denk je dat, wanneer hij wat meer leert, jij daar voldoening uit kan halen?
Gast- Gast
Ok, het is redelijk klein, maar het gaat meer om hoe bereid hij is om hem goed te gebruiken toch? Ik zou dus eerder op die conservatieve houding afknappen dan op zijn penismaat. Wat ik me ook nog afvroeg: is het wel in verhouding met de rest van zijn lichaam?
Gast- Gast
We hebben het weleens over standjes gehad via sms en dat hij niet veel ervaring heeft. Ik dacht niet dat hij alleen maar 2 standjes kende. Maar hij wilde toen graag dat ik hem wat ging leren. Als hij wat meer zou leren dan zou ik er denk ik wel voldoening uit halen.
Sweety- Ratel
Ik vind 8 tot 10 cm best klein in vergelijking met doorsnee maten, maar het is niet het einde van de wereld. Voor een (vaginaal) orgasme heb je maar 6 centimeter nodig . Hoe hij in zijn smsje sprak, klinkt hoopgevend toch? Wees gewoon lief voor elkaar en leer elkaar kennen en elkaar lichaam 'gebruiken'. Seks is ook meer dan penetratie, vergeet dat niet. Als jij dat niet erg vindt, zou ik er gewoon voor gaan!
Gast- Gast
Hij is inderdaad wel bereid om te leren. ( om maar even zo te zeggen ) dat klinkt wel goed dus. Hij is wel lief. Toen ik bij hem bleef slapen en ik aangaf dat ik niet verder wilde gaan reageerde hij heel rustig en lief. We konden ook gewoon gaan slapen en kroelen zei hij.
Dat zijn weer plus punten.
Dat zijn weer plus punten.
Sweety- Ratel
Dat vind ik altijd zo'n vage uitspraak 'het ligt eraan hoe hij hem gebruikt', want hoe hij hem ook gebruikt, groter wordt het niet. Dus je kunt wel een béétje van standje wisselen zodat je iets meer voelt, maar echt iets voelen zul je er niet echt van lijkt meGloria schreef:Ok, het is redelijk klein, maar het gaat meer om hoe bereid hij is om hem goed te gebruiken toch? Ik zou dus eerder op die conservatieve houding afknappen dan op zijn penismaat. Wat ik me ook nog afvroeg: is het wel in verhouding met de rest van zijn lichaam?
En als je echt een relatie met hem wilt valt het nog te overwegen, ook wat betreft hem dingen leren qua seks, maar eerlijk gezegd zou ik geen zin hebben om een scharrel (die je vooral voor de seks hebt) dingen te moeten gaan leren in bed.
Gast- Gast
Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos? Ik heb soms dat ik hem moet vragen of hij er helemaal in zit, omdat het op gegeven moment gevoelloos is en ik dus niet weet of hij er helemaal in zit of niet zeg maar. Ik zou er geloof ik geen probleem van maken, puur omdat ik de lengte toch niet voel en daarnaast: penetratie is misschien een geil idee, maar zo stimulerend is het voor een vrouw nou ook weer niet als in: je komt er nou gigantisch van klaar ofzo. Ik kan er niet van klaarkomen en volgens mij is dat bij het overgrote deel van de vrouwen het geval.
Gast- Gast
Ik zou er niet zo veel problemen mee hebben. Als ik diegene echt heel leuk vind dan kan ik er wel mee leven. Je kunt het evengoed wel leuk hebben in bed naar mijn mening.
Als het echt alleen een scharrel is dan zou ik er ook verder niet aan beginnen.
Als het echt alleen een scharrel is dan zou ik er ook verder niet aan beginnen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos? Ik heb soms dat ik hem moet vragen of hij er helemaal in zit, omdat het op gegeven moment gevoelloos is en ik dus niet weet of hij er helemaal in zit of niet zeg maar. Ik zou er geloof ik geen probleem van maken, puur omdat ik de lengte toch niet voel en daarnaast: penetratie is misschien een geil idee, maar zo stimulerend is het voor een vrouw nou ook weer niet als in: je komt er nou gigantisch van klaar ofzo. Ik kan er niet van klaarkomen en volgens mij is dat bij het overgrote deel van de vrouwen het geval.
Niet zo op jezelf baseren.... dat het voor jou niet stimulerend is wil niet zeggen dat dat voor andere vrouwen ook geldt. Ik kom niet klaar van penetratie alleen, maar dat wil niet zeggen dat ik daar zonder kan of wil. En of je het verschil voelt: het verschil tussen een cm of 14 en 18 cm zul je niet merken. Maar het verschil tussen 8 cm en 15 cm toch zeker wel lijkt me. Als ik naar mezelf kijk: je voelt toch ook het verschil tussen een vinger of een penis? Daarbij: een piemel van van 8 cm pijpen vind ik echt níet geil eerlijk gezegd, en daarnaast: het oog wil toch ook nog wat? Het gaat niet alleen om penetratie, maar je doet toch nog meer dingen met zo'n ding.
Gast- Gast
Nee, groter wordt hij niet, maar zoals Liva zegt: hoe dieper, hoe gevoellozer je vagina. Misschien heb je niet zo'n 'vervuld' gevoel als anders, maar da's toch het enige nadeel?Lilith schreef:Dat vind ik altijd zo'n vage uitspraak 'het ligt eraan hoe hij hem gebruikt', want hoe hij hem ook gebruikt, groter wordt het niet. Dus je kunt wel een béétje van standje wisselen zodat je iets meer voelt, maar echt iets voelen zul je er niet echt van lijkt me.
Ben ik met je eens, maar ze vindt hem toch wel echt leuk? Of was het alleen voor scharrel? *gaat o.p. opnieuw lezen*Lilith schreef:En als je echt een relatie met hem wilt valt het nog te overwegen, ook wat betreft hem dingen leren qua seks, maar eerlijk gezegd zou ik geen zin hebben om een scharrel (die je vooral voor de seks hebt) dingen te moeten gaan leren in bed.
Gast- Gast
Lilith schreef:Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos? Ik heb soms dat ik hem moet vragen of hij er helemaal in zit, omdat het op gegeven moment gevoelloos is en ik dus niet weet of hij er helemaal in zit of niet zeg maar. Ik zou er geloof ik geen probleem van maken, puur omdat ik de lengte toch niet voel en daarnaast: penetratie is misschien een geil idee, maar zo stimulerend is het voor een vrouw nou ook weer niet als in: je komt er nou gigantisch van klaar ofzo. Ik kan er niet van klaarkomen en volgens mij is dat bij het overgrote deel van de vrouwen het geval.
Niet zo op jezelf baseren.... dat het voor jou niet stimulerend is wil niet zeggen dat dat voor andere vrouwen niet geldt. Ik kom niet klaar van penetratie alleen, maar dat wil niet zeggen dat ik daar zonder kan of wil. En of je het verschil voelt: het verschil tussen een cm of 14 en 18 cm zul je niet merken. Maar het verschil tussen 8 cm en 15 cm toch zeker wel lijkt me. Als ik naar mezelf kijk: je voelt toch ook het verschil tussen een vinger of een penis? Daarbij: een piemel van van 8 cm pijpen vind ik echt níet geil eerlijk gezegd, en daarnaast: het oog wil toch ook nog wat? Het gaat niet alleen om penetratie, maar je doet toch nog meer dingen met zo'n ding.
Nou ja, het is gewoon een feit hoor dat het niet zo stimulerend voor de vrouw is. Ik bedoel, heb je een clitoris in je vagina opening dan? Misschien je G spot, maar hoeveel vrouwen vinden dat ding nou eigenlijk? Ligt het niet gewoon aan de dikte ipv de lengte? Ik kan me zo voorstellen dat als je piemel formaat tampon in brengt je er minder plezier aan beleeft dan formaat piemel. En het oog wil ook wat, mwoah voor mij zou dat niet zo heel veel uitmaken geloof ik.
Gast- Gast
Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos?
Ja dat verschil voelde ik wel. Maar het ligt natuurlijk ook nog aan de dikte hoeveel je er verder van voelt
Tania- Ratel
Heb je ervaring btw? Serieuze vraag. Ik weet nl. niet of ik het verschil zou voelen, nooit meegemaakt.Lilith schreef:En of je het verschil voelt: het verschil tussen een cm of 14 en 18 cm zul je niet merken. Maar het verschil tussen 8 cm en 15 cm toch zeker wel lijkt me.
Kun je wel gelijk full throaten zonder kotsneigingen, da's weer een voordeel . Het oog wil ook wat? Daar kan ik me niet zo in vinden. Geslachtsdelen vind ik over het algemeen lelijk; ze worden pas mooi als je er een associatie (liefde voor de persoon die eraan vastzit bijvoorbeeld) bij hebt.Lilith schreef:Daarbij: een piemel van van 8 cm pijpen vind ik echt níet geil eerlijk gezegd, en daarnaast: het oog wil toch ook nog wat? Het gaat niet alleen om penetratie, maar je doet toch nog meer dingen met zo'n ding.
Gast- Gast
Tania schreef:Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos?
Ja dat verschil voelde ik wel. Maar het ligt natuurlijk ook nog aan de dikte hoeveel je er verder van voelt
Maar hoe voelde je dat dan qua lengte? Je vagina is toch op gegeven moment gevoelloos? Want anders zal je je tampon ook altijd voelen zitten en dat voel je ook niet meer. En zo ver breng ik een tampon ook niet in.
Gast- Gast
Precies, ik denk dat dikte er voor het gevoel meer toe doet dan lengte.Tania schreef:Ja dat verschil voelde ik wel. Maar het ligt natuurlijk ook nog aan de dikte hoeveel je er verder van voelt
Gast- Gast
Haha Gloria, ik vind geslachtsdelen ook lelijk . Over het algemeen dan . Ik vind het belangrijker dat hij een lekker kontje heeft dan zijn pielewappes eigenlijk.
Gast- Gast
Liva schreef:Lilith schreef:Liva schreef:
Nou ja, het is gewoon een feit hoor dat het niet zo stimulerend voor de vrouw is. Ik bedoel, heb je een clitoris in je vagina opening dan? Misschien je G spot, maar hoeveel vrouwen vinden dat ding nou eigenlijk? Ligt het niet gewoon aan de dikte ipv de lengte? Ik kan me zo voorstellen dat als je piemel formaat tampon in brengt je er minder plezier aan beleeft dan formaat piemel. En het oog wil ook wat, mwoah voor mij zou dat niet zo heel veel uitmaken geloof ik.
Er zit geen clitoris in mijn vagina nee, maar dat wil niet zeggen dat penetratie niet ontzettend lekker kan zijn
Gast- Gast
En ik vind geslachtsdelen zeer zeker niet lelijk. En ik vind een beetje een leuk formaat penis nou eenmaal leuker om naar te kijken en andere activiteiten mee te ontplooien dan een kleintje. Vast niet heel ladylike, maar ik vind piemels leuk speelgoed.
Gast- Gast
Liva schreef:Tania schreef:Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos?
Maar hoe voelde je dat dan qua lengte? Je vagina is toch op gegeven moment gevoelloos? Want anders zal je je tampon ook altijd voelen zitten en dat voel je ook niet meer. En zo ver breng ik een tampon ook niet in.
Het voelde gewoon uhm ja minder 'gevuld' ofzo Haha geen idee hoe ik dat moet uitleggen.
Overigens gebruik ik geen tampons omdat ik ze nooit zo erin krijg dat ik ze niet voel dus dat weet ik niet.
Tania- Ratel
Npou inderdaad. Ik vond pijpen en aftrekken van zo'n kleine piemel echt onmogelijk. Het was in ieder geval niet te doen op een manier waarbij ik er zelf ook nog wat aan vond. En wanneer je moet aftrekken met duim en wijsvinger i.p.v. je hand, dan wordt de situatie toch een beetje.. ja... ongemakkelijk!Lilith schreef:Liva schreef:Merken jullie dat verschil dan echt zo erg dan? Ben ik dan zo raar dat ik dat verschil in lengte niet eens zou voelen waarschijnlijk? De gemiddelde vagina is van binnen op gegeven moment toch gevoelloos? Ik heb soms dat ik hem moet vragen of hij er helemaal in zit, omdat het op gegeven moment gevoelloos is en ik dus niet weet of hij er helemaal in zit of niet zeg maar. Ik zou er geloof ik geen probleem van maken, puur omdat ik de lengte toch niet voel en daarnaast: penetratie is misschien een geil idee, maar zo stimulerend is het voor een vrouw nou ook weer niet als in: je komt er nou gigantisch van klaar ofzo. Ik kan er niet van klaarkomen en volgens mij is dat bij het overgrote deel van de vrouwen het geval.
Niet zo op jezelf baseren.... dat het voor jou niet stimulerend is wil niet zeggen dat dat voor andere vrouwen ook geldt. Ik kom niet klaar van penetratie alleen, maar dat wil niet zeggen dat ik daar zonder kan of wil. En of je het verschil voelt: het verschil tussen een cm of 14 en 18 cm zul je niet merken. Maar het verschil tussen 8 cm en 15 cm toch zeker wel lijkt me. Als ik naar mezelf kijk: je voelt toch ook het verschil tussen een vinger of een penis? Daarbij: een piemel van van 8 cm pijpen vind ik echt níet geil eerlijk gezegd, en daarnaast: het oog wil toch ook nog wat? Het gaat niet alleen om penetratie, maar je doet toch nog meer dingen met zo'n ding.
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» nav seks hebben met een kleine
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» kleine winterslaapzak
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» kleine winterslaapzak