Hebben, willen, hebben!
+17
SnowWhite
Arwyn
Lieke128
Pannetoet
Flippin' Bitch
Prosecco
Lovely
Sushi
Toet
VeryCherry
Vanillivi
Zwerver
Mamsie
Blond
Mida4you
Atelier Madame
Jeanette
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hebben, willen, hebben!
Pas was er ook zo'n topic van Jenny, maar ik wil er zéllllf één.
Het zit zo: ik ben al langer dan een jaar zwaar blut. Het enige wat ik al die tijd doe, is rekeningen betalen. Sinds kort heb ik een goedbetaalde baan én ik krijg deze maand mijn vakantiegeld. Ik zit me al weken te verheugen op het moment dat ik mezelf in de watten kan leggen. Dus: remmen los en ik ga jullie vertellen wat ik (in het meest rijke geval) allemaal wil. In de verwachting dat jullie mijn voorbeeld volgen natuurlijk.
FIRST: a good haircut, zoiets had ik in mind
Dan: schoenen!
Ik ben het schoenzoeken verleerd, dus vandaar the poor searches.
Verder wil ik steengoed ondergoed kopen. Het zit nu allemaal nogal zorgelijk verpakt.
Not to forget: bikini+badpak
And last but not least: mijn favo parfum!
Lang (foto)verhaal, maar zijn er nog dingen die ik ab-so-luut moet hebben of doen? En wat zouden jullie kopen als je weer eens een klap shopgeld kreeg?
Het zit zo: ik ben al langer dan een jaar zwaar blut. Het enige wat ik al die tijd doe, is rekeningen betalen. Sinds kort heb ik een goedbetaalde baan én ik krijg deze maand mijn vakantiegeld. Ik zit me al weken te verheugen op het moment dat ik mezelf in de watten kan leggen. Dus: remmen los en ik ga jullie vertellen wat ik (in het meest rijke geval) allemaal wil. In de verwachting dat jullie mijn voorbeeld volgen natuurlijk.
FIRST: a good haircut, zoiets had ik in mind
Dan: schoenen!
Ik ben het schoenzoeken verleerd, dus vandaar the poor searches.
Verder wil ik steengoed ondergoed kopen. Het zit nu allemaal nogal zorgelijk verpakt.
Not to forget: bikini+badpak
And last but not least: mijn favo parfum!
Lang (foto)verhaal, maar zijn er nog dingen die ik ab-so-luut moet hebben of doen? En wat zouden jullie kopen als je weer eens een klap shopgeld kreeg?
Gast- Gast
Re: Hebben, willen, hebben!
Leuk he, bedenken wat je met je geld gaat doen als je het makkelijk uit kunt geven! Ik ben benieuwd hoe het kapsel je staat, volgens mij zal het je prachtig staan! De schoenensearch zij je vergeven trouwens
Als ik weer een keertje ongegeneerd geld uit kan geven koop ik nieuwe bh's, huidige zijn te groot nieuwe strings en nieuwe slips. Nieuwe schoenen, nieuwe jas, nieuwe (spijker)broeken en nieuwe shirtjes (ik kan momenteel mijn shirts op 2 handen tellen, net niet op 1 ).
Als ik weer een keertje ongegeneerd geld uit kan geven koop ik nieuwe bh's, huidige zijn te groot nieuwe strings en nieuwe slips. Nieuwe schoenen, nieuwe jas, nieuwe (spijker)broeken en nieuwe shirtjes (ik kan momenteel mijn shirts op 2 handen tellen, net niet op 1 ).
Gast- Gast
Ik zou mezelf trakteren op een etentje in een goed restaurant waarbij ik niet hoef te letten op de prijzen. Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar mij doet dat altijd ongelooflijk goed!
Gast- Gast
Ik wil een nieuw hip leuk kapsel. Maar donderdag ga ik naar de kapper, dus ben benieuwd met wat ik terug kom.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou echt 4 paar hele hoede schoenen kopen. mooie laarzen, pumps, gympen etc. gewoon omdat het kan:p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik herken dit heel erg. Ik ben ook al een hele poos blut en heb al zolang niet echt iets voor mezelf gekocht. Gelukkig ga ik per 1 juni weer werken ( eindelijk! ) maar dan ook maar 20 uren i.v.m. ons dochtertje dus het zal nog geen vetpot zijn. Maar voor het weekend hebben we ons belastinggeld gekregen en aangezien daarvan 3kwart naar de rekeningen zijn gegaan hebben we nog een beetje over voor onszelf en heb ik gisteren mooie goede slippers gekocht van Reef! Heerlijk om even weer iets voor jezelf te kopen. Ook heb ik een heerlijk geurtje gekregen van mijn man ( Burberry Britt ). Deze week wil ik nog even op zoek naar een paar leuke t-shirts en een badpak Echt fijn als je even iets meer te besteden hebt!
En net als wat Alex zegt dat ze haar shirtjes op 2 handen kan tellen, dat kan ik ook en ik heb totaal geen variatie....
En net als wat Alex zegt dat ze haar shirtjes op 2 handen kan tellen, dat kan ik ook en ik heb totaal geen variatie....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zit al jaren te denken wat ik ga kopen als ik straks een 'echte' baan heb na mijn studie.
Ik ga dan de eerste maanden proberen 200 euro te sparen (geen flauw idee of ik dat dan makkelijk kan of juist niet - maar goed het gaat om het idee) en dan na 6 maanden koop ik een Chanel 2.55 tas! Dat is echt mijn droom.
Verder hoef ik niet zo nodig iets.. Ja gewoon wat meer kleding dan ik nu kan kopen.
Ik ga dan de eerste maanden proberen 200 euro te sparen (geen flauw idee of ik dat dan makkelijk kan of juist niet - maar goed het gaat om het idee) en dan na 6 maanden koop ik een Chanel 2.55 tas! Dat is echt mijn droom.
Verder hoef ik niet zo nodig iets.. Ja gewoon wat meer kleding dan ik nu kan kopen.
Gast- Gast
@Noa: dat ga ik ook zéker doen!
@Alex: thanks. Het is inderdaad heel fijn om daar over na te denken.
@AM: dat ben ik dus ook van plan. Ik mis nu gewoon een stel relaxte zwarte schoenen (heb nu alleen hoge lakpumps) en slippers. Lijkt me heerlijk om zoveel schoenen te hebben, dat je niet hoeft na te denken over welke schoenen bij je outfit moeten, want je hebt tóch wel iets.
@Mirjam: fijn voor je!
@Mammalin: we willen plaatjes zien, meid .
@Punk'd: oeh, zoiets durigs lijkt me ook wel wat, maar dat durf ik denk ik niet.
@Alex: thanks. Het is inderdaad heel fijn om daar over na te denken.
@AM: dat ben ik dus ook van plan. Ik mis nu gewoon een stel relaxte zwarte schoenen (heb nu alleen hoge lakpumps) en slippers. Lijkt me heerlijk om zoveel schoenen te hebben, dat je niet hoeft na te denken over welke schoenen bij je outfit moeten, want je hebt tóch wel iets.
@Mirjam: fijn voor je!
@Mammalin: we willen plaatjes zien, meid .
@Punk'd: oeh, zoiets durigs lijkt me ook wel wat, maar dat durf ik denk ik niet.
Gast- Gast
Van mijn eerste echte salaris mocht ik shabbies kopen zei ik altijd. Nu heb ik een tijdelijke fulltime baan, maar er zijn andere dingen even belangrijker! Dus hierna
Gast- Gast
Fauve schreef:Van mijn eerste echte salaris mocht ik shabbies kopen zei ik altijd. Nu heb ik een tijdelijke fulltime baan, maar er zijn andere dingen even belangrijker! Dus hierna
Zoooo herkenbaar Ik riep dat echt bij elke baan die ik kreeg zo'n beetje (steeds ging ik er qua salaris iets op vooruit) 'Ik gun 't mezelf gewoon, als ik salaris krijg, dan doe ik 't gewoon!
Salaris ; nahh... 't komt wel een keertje... ECHT! Jaaa... echt....
Nu wil ik een tv kopen Ennn ehmm... Nee ik blijf beetje steken op de tv
Gast- Gast
Bazinga schreef:Fauve schreef:Van mijn eerste echte salaris mocht ik shabbies kopen zei ik altijd. Nu heb ik een tijdelijke fulltime baan, maar er zijn andere dingen even belangrijker! Dus hierna
Zoooo herkenbaar Ik riep dat echt bij elke baan die ik kreeg zo'n beetje (steeds ging ik er qua salaris iets op vooruit) 'Ik gun 't mezelf gewoon, als ik salaris krijg, dan doe ik 't gewoon!
haha ik ben ook altijd bang dat ik met mijn salaris half niet rond ga komen.. En dat ik heel slecht ga verdienen omdat ik nogal typisch ben in mijn vak en echt heel veel bedrijven te saai of niet leuk vind.. Ik raak al depri als ik denk hoe ik ooit een leuke aansluitende baan moet vinden..
Gast- Gast
haha mijn eerste salaris gaat naar de IB groep om mn studieschuld af te betalen Daar wil ik zo snel mogelijk vanaf, daarna komen de leuke dingen wel
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hahah Bazinga, idd Nou moet ik ook wel zeggen dat het gewoon lastig is bij mij dat het tijdelijk is. Die baan duurt maar 12 weken, tja dan ga ik niet nu Shabbies kopen, om over drie maanden een probleem te hebben met de huur als ik weer eens geen nieuwe baan kan vinden.
Laatst aangepast door Fauve op ma 9 mei 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Punk'd schreef:Bazinga schreef:Fauve schreef:Van mijn eerste echte salaris mocht ik shabbies kopen zei ik altijd. Nu heb ik een tijdelijke fulltime baan, maar er zijn andere dingen even belangrijker! Dus hierna
haha ik ben ook altijd bang dat ik met mijn salaris half niet rond ga komen.. En dat ik heel slecht ga verdienen omdat ik nogal typisch ben in mijn vak en echt heel veel bedrijven te saai of niet leuk vind.. Ik raak al depri als ik denk hoe ik ooit een leuke aansluitende baan moet vinden..
Wat doe jij dan? Of naja wat ga jij willen doen (ofzo)?
Oh ik bedenk me nog iets; een armband van ehm Ti Sento of zo Die zijn mooooiiii en duuuuur...
Gast- Gast
Ik doe mezelf cognackleurige Shabbies cadeau van mijn eerste salaris. Hoge.
Of grijze suede.
I Shabbies!
Of grijze suede.
I Shabbies!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Een hele nieuwe gaderobe inclusief nieuwe kast. Alles zit nu in 2 laadjes gepropt want onze kledingkast is dood.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
ik wil wel dikke tittn
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:ik wil wel dikke tittn
Das ook niet alles hoor
Doe mij dan maar een paar kledingmaatjes minder! (ben er ondertussen hard mee bezig hoor)
Gast- Gast
Oke, ik wil mooie tittn wat bij mij lichaam past. Hahaha, ik ben die push up bh's zat!Mammalin schreef:wc-eend schreef:ik wil wel dikke tittn
Das ook niet alles hoor
Doe mij dan maar een paar kledingmaatjes minder! (ben er ondertussen hard mee bezig hoor)
Zwerver- Ratel
Neeee, die kant moet dit topic niet op. Dan open je maar een ander topic ! Ik wil plaatjes zien van dingen die jullie willen kopen. En oké, titt'n kun je ook kopen, maar dat vind ik toch van een ander kaliber als een nieuw kapsel aanschaffen.
Gast- Gast
hahaha,
Oke dan wil ik zwarte pumps. Nog steeds
Oke dan wil ik zwarte pumps. Nog steeds
Zwerver- Ratel
Okee, plaatjes dan!
Het kapsel van Heidi Klum tijdens Project Runway
Dit jurkje vond ik ook zo mooi in de winkel
En deze Pandora clip
Het kapsel van Heidi Klum tijdens Project Runway
Dit jurkje vond ik ook zo mooi in de winkel
En deze Pandora clip
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Wat voor superkrachten zou jij willen hebben?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
» Wat voor superkrachten zou jij willen hebben?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: