Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik kan niet gaan liggen, heb hier een ondernemend mannetje van 1,5 jaar rondlopen die ook nog eens al mijn energie opeist. Heb net mijn vriend gebeld dat hij snel naar huis moet komen, dan kan ik even gaan liggen want ik trek het niet meer zo.
Fauve, nee haha niet zwanger
Fauve, nee haha niet zwanger
Gast- Gast
Ja joh met mijn schepje en mijn emmertje en dan zandkastelen makenTheedoosje schreef:CC> fijne avond!
SJaan> balen die afwas. Maar kun je nu wel buiten zitten met het zand??
Haha nee er staan nog een paar stoelen buiten dus daar kan ik mooi even gaan zitten want die staan nu in de zon. Even de keukenvloer dweilen dan kan dat mooi drogen als ik buiten zit.
Dus ik zeg: tot strakkies!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat je vriend naar huis komt zodat jij kan gaan liggen. Want ja met zo'n mannetje kan je niet zo maar even liggen inderdaad.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja joh met mijn schepje en mijn emmertje en dan zandkastelen makenTheedoosje schreef:CC> fijne avond!
SJaan> balen die afwas. Maar kun je nu wel buiten zitten met het zand??
Haha nee er staan nog een paar stoelen buiten dus daar kan ik mooi even gaan zitten want die staan nu in de zon. Even de keukenvloer dweilen dan kan dat mooi drogen als ik buiten zit.
Dus ik zeg: tot strakkies!
ooow dan nou geniet er van!
Gast- Gast
hellow
Hoe is het hier?
Zijn we brak of valt het mee?
Hoe is het hier?
Zijn we brak of valt het mee?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Hier is het kotsmisselijk op de bank liggen met hoofdijn
Wat zouden jullie doen als een wildvreemde man een hap van je ijsje neemt?
Gast- Gast
Ijs in zijn gezicht duwen....of het moet een lekker ding zijn
Is het je overkomen?
Is het je overkomen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ijs in zijn gezicht duwen....of het moet een lekker ding zijn
Is het je overkomen?
Ja en ik was echt verbaasd:P
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Ijs in zijn gezicht duwen....of het moet een lekker ding zijn
Is het je overkomen?
Ja en ik was echt verbaasd:P
Ja dat snap ik. Was het een leuk iemand? En wat heb jij gedaan? En hoe kon hij een hap van jouw ijs nemen?
Gast- Gast
Reva schreef:Hier is het kotsmisselijk op de bank liggen met hoofdijn
Hahah,
Hangt een beetje van de man af:P
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Als tie leuk was zou ik hem zoenen.Reva schreef:
Gast- Gast
Niet dat ik het zou durven, maar dit was ook mijn eerste gedachte. Alleen als het een leukerd is dan hePurple schreef:Als tie leuk was zou ik hem zoenen.Reva schreef:
Ik durf het dus wel.Sjaantje schreef:Niet dat ik het zou durven, maar dit was ook mijn eerste gedachte. Alleen als het een leukerd is dan hePurple schreef:Als tie leuk was zou ik hem zoenen.Reva schreef:
Gast- Gast
*jaloers*Purple schreef:Ik durf het dus wel.Sjaantje schreef:Niet dat ik het zou durven, maar dit was ook mijn eerste gedachte. Alleen als het een leukerd is dan hePurple schreef:Als tie leuk was zou ik hem zoenen.Reva schreef:
Ik zou hem gewoon vragen of hij de rest van het ijsje ook wil. Ben ik er vanaf, want een afgelikt ijsje hoef ik nu ook weer niet.
Gast- Gast
Ik heb het ijsje uit naam van de koningin in zijn gezicht geduwd. Maar 1 van mijn vrienden vond dat echt niet kunnen (de rest moest lachen), dus was benieuwd naar de reacties hier. Ik vond het namelijk echt een belachelijke actie van die man en ik reageerde impulsief.
Edit: ik had een heel rare laatste zin, even aangepast.
Edit: ik had een heel rare laatste zin, even aangepast.
Laatst aangepast door Reva op zo 1 mei 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Als het softijs was, had ik het in zijn gezicht geduwd.
Met spikkels
Stond wel feestelijk in z'n smoel
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Als het softijs was, had ik het in zijn gezicht geduwd.
Met spikkels
Stond wel feestelijk in z'n smoel
Wel zonde van je ijs.
Maar je ziet wel weer: great minds think alike.
Gast- Gast
Klere-collega! Dacht ik dat zij thuis wel in het rooster zou kunnen, omdat ze Senior is en mij zou kunnen vertellen hoelaat ik morgen aanwezig moet zijn, zegt ze:"Dan had je vrijdag maar geen vrij moeten nemen" en "Ik kan je niet uit de brand helpen, want ik ben er morgen zelf pas om 09.30u". Dit schiet op!
Besloten dat ik morgen om 09.00u aanwezig ben op het werk in de hoop dat ik niet al te veel vrije tijd op offer. Echt ook zo dom. Normaal staat alles in mijn agenda, maar dat ben ik nu gewoon vergeten.
Collega kan ik ook niets kwalijk nemen hoor, meer als grap bedoelt hierboven, maar ik baal wel dat ik voor het eerst niet weet hoe laat ik werkelijk moet beginnen.
Besloten dat ik morgen om 09.00u aanwezig ben op het werk in de hoop dat ik niet al te veel vrije tijd op offer. Echt ook zo dom. Normaal staat alles in mijn agenda, maar dat ben ik nu gewoon vergeten.
Collega kan ik ook niets kwalijk nemen hoor, meer als grap bedoelt hierboven, maar ik baal wel dat ik voor het eerst niet weet hoe laat ik werkelijk moet beginnen.
Gast- Gast
Reva> haha ja goed gedaan toch Vind het ook maar een rare actie van die man.
ABE> en als je morgen nou belt als de eerste mensen aanwezig zijn, kunnen die niet kijken?
ABE> en als je morgen nou belt als de eerste mensen aanwezig zijn, kunnen die niet kijken?
Gast- Gast
Blijk ik nog een telefoonnummer van een Senior/vriend (hij was eerder vriend dan collega) te hebben. Nog een poging om te achterhalen hoe laat ik werkelijk moet beginnen morgen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Ik woon een uur rijden van mijn werk af. Dus als ik morgen om 08.00u bel en ik moet om 09.00u beginnen, dan ehmz... red ik het net of net niet.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: