Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje, verder gaat het super hoor tussen ons en verder kan ik ook alles bij hem kwijt alleen die vriend blijft een lastig punt.
Gast- Gast
Eline schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Pardon?? Je vriend zou het juist niet op prijs moeten stellen zulke acties. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin mijn telefoonnummer aan een jongen geeft.
Van mij mag de vriendin. Ik zou haar erop aanspreken en mijn nieuwe aanwinst negeren. (Maar ik heb geen vriend, dus ik zou, als hij leuk is, blijven smsen. En mijn vriendin dan weer dankbaar zijn en haar prijzen om haar goede smaak. )
Ook als hij heeft aangegeven dat hij een vriendin heeft?
sowieso geef ik nooit iemands nummer zo maar. Gaat altijd in overleg.
Gast- Gast
Eline schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Pardon?? Je vriend zou het juist niet op prijs moeten stellen zulke acties. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin mijn telefoonnummer aan een jongen geeft.
Van mij mag de vriendin. Ik zou haar erop aanspreken en mijn nieuwe aanwinst negeren. (Maar ik heb geen vriend, dus ik zou, als hij leuk is, blijven smsen. En mijn vriendin dan weer dankbaar zijn en haar prijzen om haar goede smaak. )
Ook als hij heeft aangegeven dat hij een vriendin heeft?
Nee, dan is het een beetje nutteloos om met elkaar te smsen. Vind het ook ronduit dom van de meid. Hij heeft een vriendin, wat wil je dan met je gesms en gezeur bereiken?
Gast- Gast
Eline schreef:Theedoosje, verder gaat het super hoor tussen ons en verder kan ik ook alles bij hem kwijt alleen die vriend blijft een lastig punt.
Is dat vanaf begin al zo geweest? Of pas later?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Eline, er is misschien weinig aan de hand, maar het zit jou wel dwars dus het is erg genoeg. Jammer dat het niet bespreekbaar is, dat er gelijk ruzie om komt Kinderachtig... (nee niet van jou!)
Doet me goed dit ook eens van een buitenstaander te horen. Ik kan er met m'n schoonouders ook goed over praten. Die kennen die vriend ook al jaren en mogen hem eigenlijk ook al jaren niet. Logisch dat ze dus vinden dat ik gelijk heb
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik wil seks met die kale!!!En bedankt nou zit dat nummer weer in mijn hoofd
Kijkt heel boos naar achter wara het muziek vandaan komt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Trouwens, mijn rare opmerking op TD was bedoeld als luchtig grapje. Volgens mij werd het niet als grapje opgepakt. Dus bij deze, dat van dat ik mjn vriendin zou prijzen om haar goede smaak was een grapje.
Gast- Gast
ABE, ze is net gescheiden volgens m'n vriend, dus ik denk dat ze gewoon aandacht wil.
Theedoosje, ik denk dat het altijd al een beetje zo geweest is maar nu we samenwonen en het dus duidelijk serieus is is het wel een stuk erger geworden.
Ik zal er vanavond nog is met m'n vriend over praten en nu stoppen met dit topic te vervuilen met mijn geklaag
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, het doet me wel goed dat ik het even kwijt kan!
Theedoosje, ik denk dat het altijd al een beetje zo geweest is maar nu we samenwonen en het dus duidelijk serieus is is het wel een stuk erger geworden.
Ik zal er vanavond nog is met m'n vriend over praten en nu stoppen met dit topic te vervuilen met mijn geklaag
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, het doet me wel goed dat ik het even kwijt kan!
Gast- Gast
Nou ja, het is toch ook zo? Natuurlijk zijn sommige zaken niet leuk om te bespreken maar als er gelijk ruzie van komt... Weet je wat het betekent als je iets aangeeft dat je dwarszit en de ander gaat er ruzie om maken? Dat betekent vaak (misschien wel altijd) dat die ander weet dat je gelijk hebt maar hij/zij gaat dan gelijk in de aanval. Dus hij weet waarschijnlijk goed dat hij fout zit, anders had hij er wel fatsoenlijk over kunnen praten.Eline schreef:Sjaantje schreef:Eline, er is misschien weinig aan de hand, maar het zit jou wel dwars dus het is erg genoeg. Jammer dat het niet bespreekbaar is, dat er gelijk ruzie om komt Kinderachtig... (nee niet van jou!)
Doet me goed dit ook eens van een buitenstaander te horen. Ik kan er met m'n schoonouders ook goed over praten. Die kennen die vriend ook al jaren en mogen hem eigenlijk ook al jaren niet. Logisch dat ze dus vinden dat ik gelijk heb
ABE schreef:Trouwens, mijn rare opmerking op TD was bedoeld als luchtig grapje. Volgens mij werd het niet als grapje opgepakt. Dus bij deze, dat van dat ik mjn vriendin zou prijzen om haar goede smaak was een grapje.
Haha bij mij ligt het op het moment een beetje gevoelig dus ik vatte het serieus op. Zit je al aan de kroketten?
Gast- Gast
ABE schreef:Trouwens, mijn rare opmerking op TD was bedoeld als luchtig grapje. Volgens mij werd het niet als grapje opgepakt. Dus bij deze, dat van dat ik mjn vriendin zou prijzen om haar goede smaak was een grapje.
oow haha ja nee oke Maar zei het ook meer naar Eline toe dat ik het niet leuk vind als men mijn telefoonnummer zo doorgeeft.
Gast- Gast
DankuTheedoosje schreef:Sjaan> ik sluit mij aan bij jou
Eline schreef:ABE schreef:Trouwens, mijn rare opmerking op TD was bedoeld als luchtig grapje. Volgens mij werd het niet als grapje opgepakt. Dus bij deze, dat van dat ik mjn vriendin zou prijzen om haar goede smaak was een grapje.
Haha bij mij ligt het op het moment een beetje gevoelig dus ik vatte het serieus op. Zit je al aan de kroketten?
Solly. Maar ze liggen in het vet!
Gast- Gast
Ik ben zo verschrikkelijk moe en duizelig de hele dag al...heb totaal geen energie. Weet niet hoe het komt.
Gast- Gast
Vervelend storm! Heb je geen zonnesteek opgelopen? (of zeg ik nu iets heel stoms )
Gast- Gast
He Storm, wat naar... Te weinig slaap en/of te weinig gegeten misschien? Druk, stress? Andere gekke dingen gehad de afgelopen dagen? Te hard Koninginnedag gevierd?
Of heb je misschien last van een verkoudheid ofzo, daar kan het ook nog wel eens van komen?
Of heb je misschien last van een verkoudheid ofzo, daar kan het ook nog wel eens van komen?
Ik ga even gezellig met mijn ouders in de tuin toastjes eten enzo! Fijne avond en misschien tot straks!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Geniet ervan CC! Het is hier nog prachtig weer dus ik ga zo ook nog even in de tuin zitten. Maar eerst afwassen
Nee, niets bijzonders, ben niet verkouden, heb geen zonnesteek en heb goed gegeten. Ik snap echt niet waar het aan ligt. Mijn energiepeil is gewoon 0,0, heel erg vervelend want ik kan niet eens op staan van de bank of ik ben al kapot.
Gast- Gast
CC> fijne avond!
SJaan> balen die afwas. Maar kun je nu wel buiten zitten met het zand??
SJaan> balen die afwas. Maar kun je nu wel buiten zitten met het zand??
Gast- Gast
Misschien even gaan liggen, Storm?
Beterschap iig!
Nu heb ik mijn kroketten, op brood, op en heb ik een heerlijke bamischijf gehad... Maagzuur... Jeej, leuk!
Beterschap iig!
Nu heb ik mijn kroketten, op brood, op en heb ik een heerlijke bamischijf gehad... Maagzuur... Jeej, leuk!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: