Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Haha Reva doe ik ook altijd.. dat snijdt zoveel makkelijker
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ook! Kipfilet snijd ik echt nooooit...koop altijd die kant en klaar blokjes ga serieus kokhalzen als ik dat moet doen. Misschien een boterhamzakje om je handen doen?VeryCherry schreef:Gadver, k moet zo een kilo kipfilet snijden en ik vind het zooo goor...
Gast- Gast
Hey dan leg ik het even in de vriezer Bedankt!!
Mijn vriend vind het ook smerig, dus meestal snijden we kip om de beurt Maar hij is werken en mijn zwager eet mee, dus ik ben de Sjaak
En ik ben ook zo'n zeikerd dat alle meuk eraf moet enzo
Mijn vriend vind het ook smerig, dus meestal snijden we kip om de beurt Maar hij is werken en mijn zwager eet mee, dus ik ben de Sjaak
En ik ben ook zo'n zeikerd dat alle meuk eraf moet enzo
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar halen jullie ook alles eraf? Die witten dingen en dat bebloede en zo?
Reva schreef:Ik duits bloed.
C Cookie; Ik denk niet dat het daarmee mooier wordt en het dan wel goed gaat zitten. Ik ben bang dat je toch moet gaan shoppen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
VeryCherry schreef:Gadver, k moet zo een kilo kipfilet snijden en ik vind het zooo goor...
Tip voor de volgende keer, bevroren snijden. Niet helemaal in en in bevroren, maar ongeveer een half uur van te voren er uit halen. Snijdt echt ideaal. Geen vieze draadjes en dingetjes, iew!
Gast- Gast
Jeanette schreef:C Cookie; Ik denk niet dat het daarmee mooier wordt en het dan wel goed gaat zitten. Ik ben bang dat je toch moet gaan shoppen..
Hmmm Dat vind ik niet zo nice... Thanks in ieder geval!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Maar halen jullie ook alles eraf? Die witten dingen en dat bebloede en zo?
Jeps.. die moet helemaal schoon zijn Rood wit alles moet weg
Moezie- Kletskop
Chocolate Cookie schreef:Jeanette schreef:C Cookie; Ik denk niet dat het daarmee mooier wordt en het dan wel goed gaat zitten. Ik ben bang dat je toch moet gaan shoppen..
Hmmm Dat vind ik niet zo nice... Thanks in ieder geval!
Ik zou er een moord voor doen
Moezie- Kletskop
Brennuss schreef:VeryCherry schreef:Gadver, k moet zo een kilo kipfilet snijden en ik vind het zooo goor...
Tip voor de volgende keer, bevroren snijden. Niet helemaal in en in bevroren, maar ongeveer een half uur van te voren er uit halen. Snijdt echt ideaal. Geen vieze draadjes en dingetjes, iew!
Vet goede tip, ga ik volgende keer ook proberen
Gast- Gast
Whahaha, dan ben ik in ieder geval niet de enige. Pas bij de barbecue met mijn schoonouders sneed mijn schoonmoeder er niks af. Gewoon die kipfilet in lapjes en ik ging bijna over mijn nek. Heb ook geen kip gegeten toen.
Nope als ik dat zie dan eet ik niks meer.. Op de een of andere manier verdwijnt mijn honger dan
Moezie- Kletskop
Bij mij dus ook, maar ik durfde er niks van te zeggen...
Ik zou het wel kunnen betalen, maar ik zou het niet redden met €1000.. En ik kies er dus niet voor omdat ik het dan wel krap ga krijgen.. Het is niet alleen GWL wat betaald moet worden..Feline schreef:Ja, ik snap wel dat je niet in een duur huis gaat zitten als 't veel goedkoper kan! Maar snapte alleen niet dat je 't niet kon betalen.. maar nu snap ik 't!
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 2 mei 2011 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gelukkig kookt vandaag mijn mams.. Dus ik kan gewoon lekker aanschuiven
Moezie- Kletskop
Oh heerlijk zeg! Wij zouden om beurten koken, maar in de praktijk komt het er meestal op neer dat ik kook. Vind het niet zo erg, kan alleen nooit verzinnen wat we moeten eten.
_Donnaa schreef:Ik zou het wel kunnen betalen, maar ik zou het niet redden met €1000.. En ik kies er dus niet voor omdat ik het dan wel krap ga krijgen.. Het is niet alleen GWL wat betaald moet worden..Feline schreef:Ja, ik snap wel dat je niet in een duur huis gaat zitten als 't veel goedkoper kan! Maar snapte alleen niet dat je 't niet kon betalen.. maar nu snap ik 't!
Juist daar zit ik dus ook mee.. En ik wil leuke dingen blijven doen en dingen kunnen kopen als ik dat wil..
En niet bij elk ding denken kan ik dit nog wel..
Moezie- Kletskop
VeryCherry schreef:Oh heerlijk zeg! Wij zouden om beurten koken, maar in de praktijk komt het er meestal op neer dat ik kook. Vind het niet zo erg, kan alleen nooit verzinnen wat we moeten eten.
Soms weet ik dat ook niet meer..
Maar dat komt ook omdat mijn vriend niet zo heel veel dingen lekker vind..
Moezie- Kletskop
Ik ben straks een dikke €700 kwijt.. Zou ik dus een gezinswoning gaan huren van €200 huur per maand meer, dan ben ik een dikke €900 kwijt en dan moet ik ook nog tanken en boodschappen doen.. Nou dan blijft er weinig over om leuke dingen van te doen..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik zou het wel kunnen betalen, maar ik zou het niet redden met €1000.. En ik kies er dus niet voor omdat ik het dan wel krap ga krijgen.. Het is niet alleen GWL wat betaald moet worden..Feline schreef:Ja, ik snap wel dat je niet in een duur huis gaat zitten als 't veel goedkoper kan! Maar snapte alleen niet dat je 't niet kon betalen.. maar nu snap ik 't!
Juist daar zit ik dus ook mee.. En ik wil leuke dingen blijven doen en dingen kunnen kopen als ik dat wil..
En niet bij elk ding denken kan ik dit nog wel..
Gast- Gast
[quote="_Donnaa"]
Verbaas me er echt altijd over wat een prijsverschil er ligt tussen studentkamers in sommige steden en huisjes buiten de randstad. Ik betaal al 300 euro voor 16m2 En nee, goedkoper kan ik hier echt niet wonen.. Echt belachelijk wat ze aan studenten verdienen..
O wacht 700 inclusief g/w/l is al een heel ander bedrag.. Dat zit er bij mij natuurlijk al bij in.. Maar dan nog
Storm schreef:Waarom zou ik kiezen voor een woning waarvoor ik €460 huur moet betalen terwijl ik net zo goed kan wonen in een huisje waar ik €260 moet betalen?
Ik heb ook nog een leven [/i]
Verbaas me er echt altijd over wat een prijsverschil er ligt tussen studentkamers in sommige steden en huisjes buiten de randstad. Ik betaal al 300 euro voor 16m2 En nee, goedkoper kan ik hier echt niet wonen.. Echt belachelijk wat ze aan studenten verdienen..
O wacht 700 inclusief g/w/l is al een heel ander bedrag.. Dat zit er bij mij natuurlijk al bij in.. Maar dan nog
Laatst aangepast door Lavendel op ma 2 mei 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Het is dan wel zo dat ik ga samenwonen met vriendlief.. Maar aangezien die ook nog wel eens een gat in zijn hand heeft zou zo een jongerenwoning echt iets voor ons zijn
Moezie- Kletskop
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: