Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ja rustig hier zeg! Ben ff met facebook en hyves bezig geweest..
Tijd om nog even naar buiten te gaan denk ik
Tijd om nog even naar buiten te gaan denk ik
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Zo, daar ben ik ook weer. Ik dacht lekker slapen, maar helemaal niet. Ik kon niet in slaap vallen en dus ben ik net maar even naar de Appie gereden voor kroketten en bamischijven.
Gast- Gast
ABE jammer dat je niet kon slapen En heej das niet goed he als je af wil vallen Foei!
Ik heb lekker ong. half uurtje gewandeld ...heerlijk! Alleen wel wat wind maar het was goed te doen.
Ik heb lekker ong. half uurtje gewandeld ...heerlijk! Alleen wel wat wind maar het was goed te doen.
Gast- Gast
Ik ben er ook nog eventjes, heb hoofdpijn dus zit te verzinnen of ik even naar bed zal gaan....
Lekker ABE!
Lekker ABE!
Gast- Gast
Nee, niet goed voor mijn dieet. Daarom heb ik vorige week al besloten dat ik morgen begin. Ik mag nu nog even aan de vreet!
Gast- Gast
Nou, ik heb dus een mooi groot probleem. Ik weet bij mijn grote God niet hoe laat ik moet beginnen. 08.00u is het niet, 08.30u waarschijnlijk ook niet, het kan 09.00u zijn, maar ook 09.30u. 11.30u kan eventueel ook, maar ik heb volgens mij geen avonddienst deze week. Grrrr! En dat kreng van een collega'tje what's apped ook niet terug.
Gast- Gast
Hallo!!!!
Hoe is het iedereen hier?
Hoe is het iedereen hier?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je!
Ik doe dat ook altijd ABE, net voor een nieuwe lijnpoging prop ik me nog even vol. Vanochtend woog ik sinds lange tijd weer onder de 64 dus ik ben helemaal blij
Ben vanochtend gaan brunchen dus ik denk wel dat het morgen weer anders is maar voorlopig laat ik mezelf nog even in deze waan.
Ik doe dat ook altijd ABE, net voor een nieuwe lijnpoging prop ik me nog even vol. Vanochtend woog ik sinds lange tijd weer onder de 64 dus ik ben helemaal blij
Ben vanochtend gaan brunchen dus ik denk wel dat het morgen weer anders is maar voorlopig laat ik mezelf nog even in deze waan.
Gast- Gast
Het werkt voor mij beter als ik de dag voor het dieet nog even lekker en veel eet. Als ik dat namelijk niet doe, dan kun je me op maandag al wegdragen. Ik heb het streven om voor mijn verjaardag, 23 aug, op mijn streefgewicht te zitten. Dat zou betekenen dat ik over een maand of twee de belofte aan mijn collega kan waarmaken, door in een mantelpak op het werk te komen.
Gast- Gast
ABE schreef:Nee, niet goed voor mijn dieet. Daarom heb ik vorige week al besloten dat ik morgen begin. Ik mag nu nog even aan de vreet!
OKe hahah nou geniet er van nog
En balen van je werken dat je het nu niet weet en collega niet terug reageert.
Eline> fijn is dat zeg van je gewicht :d
Gast- Gast
Heeey,
Ja hier gaat het allemaal zo zijn gangetje.
De hele middag buiten in de zon gezeten met visite
En die zijn nou weg en dus effe lekker binnen.
En heb live muziek in de tuin van nog een party hier in het dorp.
Dus al met al ontspannen..
Ja hier gaat het allemaal zo zijn gangetje.
De hele middag buiten in de zon gezeten met visite
En die zijn nou weg en dus effe lekker binnen.
En heb live muziek in de tuin van nog een party hier in het dorp.
Dus al met al ontspannen..
Jordana- Ratel
Heerlijk, Jordana!
Ik stond net op het balkon en dacht:"Wat is het hier doodstil". Twee dagen gewoon volop bedrijvigheid en dat is nu gewoon afgelopen. Helemaal niets meer. Gek, hoe snel je wend aan iets wat je in eerste instantie vervloekte.
Ik stond net op het balkon en dacht:"Wat is het hier doodstil". Twee dagen gewoon volop bedrijvigheid en dat is nu gewoon afgelopen. Helemaal niets meer. Gek, hoe snel je wend aan iets wat je in eerste instantie vervloekte.
Gast- Gast
Ja inderdaad, Ik hoef geen tv of radio aan, hier klink het muziek net of de box in mijn achtertuin staat.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ja inderdaad, Ik hoef geen tv of radio aan, hier klink het muziek net of de box in mijn achtertuin staat.
Is het wel een beetje goede muziek dan?
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana schreef:Ja inderdaad, Ik hoef geen tv of radio aan, hier klink het muziek net of de box in mijn achtertuin staat.
Is het wel een beetje goede muziek dan?
Nou grease, de goede oude hahaha.
Vanmiddag stonden er zo te horen aan de stemmen twee zangers op het podium die wel goed zongen..
Jordana- Ratel
Mijn vriend is vrijdag alleen uitgeweest, toen heeft zijn vriend zijn telnr aan een meisje gegeven. Nu is ze steeds aan het smsen hoe leuk ze hem vind en hoe leuk het was, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft
Wat moet je daar nou mee?
Gast- Gast
Morgen nog een dagje vrij en dan nog maar vieerrrrrrr dagen werken en dan heb ik een hele week vrij! Hopelijk werkt het weer ook even mee, zon, 18-20+ graden...
Laatst aangepast door Maple op zo 1 mei 2011 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lekker Maple, een week vrij! Zou ik ook wel willen.
Ga je op vakantie of gewoon lekker thuis?
Gast- Gast
Eline schreef:Mijn vriend is vrijdag alleen uitgeweest, toen heeft zijn vriend zijn telnr aan een meisje gegeven. Nu is ze steeds aan het smsen hoe leuk ze hem vind en hoe leuk het was, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft
Zolang hij er verder niets mee doet, ook niets mee doen. Zonde van je energie.
Gast- Gast
Ja maple wrijf het er maar in
Jaaa het homonummer staat op!!
Ik hoop dat ze wat zegt Maple
Eline: Eens met ABE
Jaaa het homonummer staat op!!
Ik hoop dat ze wat zegt Maple
Eline: Eens met ABE
Jordana- Ratel
Nee, ga niet weg, mijn man moet gewoon werken. Ik ga sowieso even flink er tegenaan hier in huis, zijn nog wat dingen die zijn blijven liggen, en verder ga ik voor mezelf leuke dingen doen. Nog even bekijken wát, maar komt vast goedEline schreef:Lekker Maple, een week vrij! Zou ik ook wel willen.
Gast- Gast
ABE schreef:Eline schreef:Mijn vriend is vrijdag alleen uitgeweest, toen heeft zijn vriend zijn telnr aan een meisje gegeven. Nu is ze steeds aan het smsen hoe leuk ze hem vind en hoe leuk het was, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft
Zolang hij er verder niets mee doet, ook niets mee doen. Zonde van je energie.
Hij doet er ook niets mee, maar ik vind het van die vriend ook heel vervelend. Hij heeft steeds zulke dingen, vertellen dat mijn vriend vrijgezel is enzo. Echt grappig
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: