Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 10 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:22

ABE schreef:
Theedoosje schreef:
ABE> en als je morgen nou belt als de eerste mensen aanwezig zijn, kunnen die niet kijken?

Ik woon een uur rijden van mijn werk af. Dus als ik morgen om 08.00u bel en ik moet om 09.00u beginnen, dan ehmz... red ik het net of net niet.

Nou ja dan weten ze wel dat je onderweg bent Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:24

Theedoosje schreef:
ABE schreef:
Theedoosje schreef:
ABE> en als je morgen nou belt als de eerste mensen aanwezig zijn, kunnen die niet kijken?

Ik woon een uur rijden van mijn werk af. Dus als ik morgen om 08.00u bel en ik moet om 09.00u beginnen, dan ehmz... red ik het net of net niet.

Nou ja dan weten ze wel dat je onderweg bent Wink

Dat is waar. Maar afgelopen week had ik diensten tot 17.00u, dus dan zou deze week de dienst tot 17.30u/18.00u moeten gelden. Waarom heb ik niet gewoon een echte kantoorbaan? Dan begin je gewoon altijd om hetzelfde tijdstip, veel handiger. Maar goed, sollicitatieangst.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:25

Ach ABE komt goed smile Maarre sollicitatieangst?

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 7:27

Wat heb je nu voor baan dan ABE??

Ja ik ben ook weer binnen gewaaid, even en eindje gefietst en na mijn pa op de koffie geweest smile
Fris windje hier buiten... :o
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:29

Alex: fijn he, zo'n kloppend cliché cheers

TD: ik vond het ook raar, denk dat alle gekken een weekendje verlof hadden. Komt er iemand naar me toe..opzich heel normaal gedag zeggend. Zegt ie daarna 'Ja rare vraag maar kun je misschien even je zonnebril af doen?' Dus ik zei: hoezo??? Zegt ie: 'Ja die vriend van me *wijst* zei dat je heel mooie ogen had toen je 'm net af had'. :shock:
Dus ik zei 'Nou is dat even toeval. Die vriend van mij *wijst* zei dat jij vast echt een supermooie kont had zonder broek, dus als je die even uit wil doen, doe ik mn zonnebril af'.

ABE: kan je niet gewoon bellen morgenochtend om 9u?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:30

whahah Reva ze moeten je wel hebben zeg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:32

Theedoosje schreef:Ach ABE komt goed smile Maarre sollicitatieangst?

Ja, en niet te zuinig ook.

Kreeg een soort van MSN-bericht van een collega van een bepaald management met:"Tijd om te roddelen! Wie van jullie heeft bij ons gesolliciteerd?" (Staat een vacature open) Hadden ze gedacht dat ik eindelijk had gesolliciteerd. Waarop ik zie:"Ik durf gewoon echt niet. Ik ben er volgens mij gewoon nog niet klaar voor". Vervolgens met de collega die wel heeft gesolliciteerd besloten dat hij deze ronde neemt en dat ik dan de volgende ronde alsnog meekom. Maar ik heb een grote bek zolang het nog in de toekomst ligt, maar ik durf echt niet. Maar ik moet weg waar ik nu zit, omdat het nu aardig op een callcenter begint te lijken en ik dat werk dus echt niet leuk vind.

Sleepingbeauty; Ik ben Agent. Ik kon in het begin nog vertellen dat ik geen agent was zoals in een callcenter, maar we groeien zo extreem dat ik, als ik telefoondienst heb, wat gelukkig zeer weinig voorkomt i.v.m. projecten, 50 telefoontjes per dag moet aannemen. Soms weet ik niet eens meer of ik nu een man of een vrouw uit de wacht moet halen, zo druk. Brrr!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:34

Reva schreef:
ABE: kan je niet gewoon bellen morgenochtend om 9u?

Nee, ga morgen gewoon om 8u richting werk. Dan ben ik rond 9u aanwezig en als ik veel te vroeg ben, dan weet ik voor de volgende keer dat ik altijd mijn rooster in de gaten moet houden. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:35

ABE schreef: Soms weet ik niet eens meer of ik nu een man of een vrouw uit de wacht moet halen, zo druk. Brrr!

Whaha! Wat zeg je dan? Dankuwel voor het wachten, mens.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 7:36

Reva schreef:
ABE schreef: Soms weet ik niet eens meer of ik nu een man of een vrouw uit de wacht moet halen, zo druk. Brrr!

lol lol!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:38

Reva schreef:Alex: fijn he, zo'n kloppend cliché cheers

TD: ik vond het ook raar, denk dat alle gekken een weekendje verlof hadden. Komt er iemand naar me toe..opzich heel normaal gedag zeggend. Zegt ie daarna 'Ja rare vraag maar kun je misschien even je zonnebril af doen?' Dus ik zei: hoezo??? Zegt ie: 'Ja die vriend van me *wijst* zei dat je heel mooie ogen had toen je 'm net af had'. :shock:
Dus ik zei 'Nou is dat even toeval. Die vriend van mij *wijst* zei dat jij vast echt een supermooie kont had zonder broek, dus als je die even uit wil doen, doe ik mn zonnebril af'.

WHAHAHAHA!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:38

Reva schreef:

Meestal ben ik wel heel erg netjes.

"Heeft u een moment geduld voor mij?" (ik)
"Ja hoor" (klant)
"Dank u" (ik)
"Bedankt voor het wachten" (ik)

Netjes opgelost toch? :P En dan denk ik een man terug te krijgen en dan hoor ik opeens een vrouw zeggen:"Geen dank hoor" Oh, oh, oh... :P

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 7:39

Alex schreef:

WHAHAHAHA!
Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:39

Alex schreef:

WHAHAHAHA!

Ja, dat zei hij ook :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:40

Reva heeft haar lolbroek zeker weer aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:43

ABE> gewoon solliciteren op die functie als dat wat is voor je. Ze kennen je daar toch al? Dan is het wat minder eng denk ik als dat een bedrijf je helemaal niet kent.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:43

Zijn er Milk & Fruit fans in de huis? Nieuwe smaak: Banaan. Aanrader :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:44

Alsof ik een danoontje drink.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 7:46

Reva schreef:Zijn er Milk & Fruit fans in de huis? Nieuwe smaak: Banaan. Aanrader :shock:

ik vond hem wel lekker Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:47

Theedoosje schreef:ABE> gewoon solliciteren op die functie als dat wat is voor je. Ze kennen je daar toch al? Dan is het wat minder eng denk ik als dat een bedrijf je helemaal niet kent.

Klinkt het heel dom om te zeggen dat ik het bedrijf nooit meer verlaat als ze mij willen houden? Ik verdien echt mooi en ze zijn echt heel erg goed voor ons. Het sollicteren is echter een crime. Daarnaast gun ik mijn collega's teveel. + In een jaar tijd heb ik heel veel contacten binnen het bedrijf, maar buiten onze vestigingen opgebouwd, en die ga ik dan ook missen. Maar goed, ik wil niet in een callcenter werken, dat is gewoon echt niet leuk. Keuzes maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:48

SleepingBeauty schreef:
Reva schreef:Zijn er Milk & Fruit fans in de huis? Nieuwe smaak: Banaan. Aanrader :shock:

Enkel banaan? Want dan ga ik spontaan aan de melk!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:48

ABE schreef:
Theedoosje schreef:ABE> gewoon solliciteren op die functie als dat wat is voor je. Ze kennen je daar toch al? Dan is het wat minder eng denk ik als dat een bedrijf je helemaal niet kent.

Klinkt het heel dom om te zeggen dat ik het bedrijf nooit meer verlaat als ze mij willen houden? Ik verdien echt mooi en ze zijn echt heel erg goed voor ons. Het sollicteren is echter een crime. Daarnaast gun ik mijn collega's teveel. + In een jaar tijd heb ik heel veel contacten binnen het bedrijf, maar buiten onze vestigingen opgebouwd, en die ga ik dan ook missen. Maar goed, ik wil niet in een callcenter werken, dat is gewoon echt niet leuk. Keuzes maken.

Maar die van de sollicitatie was toch op een andere afdeling? Of wordt het daar ook meer callcenter?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:49

ABE schreef:
SleepingBeauty schreef:

Enkel banaan? Want dan ga ik spontaan aan de melk!

Alleen banaan. Te lekker.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 1 mei 2011 - 7:50

Ik stuiter van spanning; ik heb net een aantal buitenlandse vrienden een hele lieve e-mail gestuurd om ze uit te nodigen voor onze bruiloft. Ik ben nu zó benieuwd hoe ze gaan reageren (en of ze kunnen komen). Ik ben zo'n tutje! nerd

Sorry om er zo randomly tussen te stuiteren... Embarassed
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:50

Theedoosje schreef:
ABE schreef:

Maar die van de sollicitatie was toch op een andere afdeling? Of wordt het daar ook meer callcenter?

Nee, zij hebben geen klantcontact. En hoeven dus andere afdelingen ook niet om raad te vragen. Het enige wat ze doen is in mijn favoriete systeem mijn orders controleren en vervolgens door te zetten met de mensen waar ik veel contact mee heb. Aangezien ik ze 100% schoon doorzet willen ze me graag hebben. Maar dan ben ik het contact met mensen wel kwijt. En de collega's willen mij graag hebben, maar als de leidinggevende nee zegt, dan heb ik nog niets haha. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: