Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

+2
Xanna
Sweety
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Sweety ma 9 apr 2012 - 0:01

Ik ga solliciteren naar de functie fulltime medewerker in een kledingwinkel. Graag hoor ik van jullie of het een nette brief is of dat ik misschien nog dingen kan aanpassen.


Naam
Adres
Postcode, Woonplaats

Woonplaats, 9 maart 2012
Betreft: Verkoopmedewerker ( fulltime )

Geachte heer/mevrouw,

Tijdens mijn bezoek op de internet site van R.osada zag ik uw vacature staan voor fulltime verkoopmedewerker. Omdat ik al enige tijd op zoek ben naar een nieuwe uitdaging wil ik u bij deze melden dat ik zeer geïnteresseerd ben in deze baan.

Ik ben werkzaam geweest bij de M.usic Store. Heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde. Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik geniet van het gevoel dat je iemand kunt geven door de perfecte outfit te vinden zodat zijn of haar persoonlijkheid nog beter tot z’n recht komt.

Mijn karakter laat zich het best omschrijven als: sociaal, leergierig, enthousiast en vriendelijk. Daarnaast ben ik een echte teamplayer die goed begrijpt dat het succes van een winkel afhangt van de sfeer binnen het team. Ik wil u graag tijdens een persoonlijk gesprek overtuigen van mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf. Ik hoop dan ook spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Sweety


Zal ik er nog bijzetten dat ik beschikbaar ben in het weekend en per direct?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:41

Sweety schreef:Ik ga solliciteren naar de functie fulltime medewerker in een kledingwinkel. Graag hoor ik van jullie of het een nette brief is of dat ik misschien nog dingen kan aanpassen.


Naam
Adres
Postcode, Woonplaats

Woonplaats, 9 maart 2012
Betreft: Verkoopmedewerker ( fulltime )

Geachte heer/mevrouw,

Tijdens mijn bezoek op de website van R.osada heb ik uw vacature staan voor fulltime verkoopmedewerker gezien. (Alles in tegenwoordige tijd is mooier) Ik ben per direct (klinkt positiever) op zoek ben naar een nieuwe uitdaging. Uw vacature heeft mijn interesse, daarom wil ik graag solliciteren. (nooit met omdat beginnen, is een voegwoord, verbindt twee zinnen in één zin)

Ik ben werkzaam geweest bij de M.usic Store. Dit is binnen de verkoop een andere branche, de uitdaging komt voor mij echter overeen. (iets formeler geformuleerd) Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik geniet van het gevoel dat je iemand kunt geven door de perfecte outfit te vinden, zodat zijn of haar persoonlijkheid nog beter tot z’n recht komt.

Mijn karakter laat zich het best omschrijven als: sociaal, leergierig, enthousiast en vriendelijk. (erg 'standaard zinnetje, misschien even naar kijken?) Daarnaast ben ik een echte teamplayer die goed begrijpt dat het succes van een winkel afhangt van de sfeer binnen het team. Ik wil u graag tijdens een persoonlijk gesprek overtuigen van mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf. Ik hoop dan ook spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Sweety


Zal ik er nog bijzetten dat ik beschikbaar ben in het weekend en per direct?

Sorry voor het nog tien keer wijzigen Wink


Laatst aangepast door Chipp op ma 9 apr 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Xanna ma 9 apr 2012 - 0:45

In ieder geval maart vervangen door april Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:47

Xanna schreef:In ieder geval maart vervangen door april Wink

Haha, die had ik niet eens gezien, wel een goed punt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Rovine ma 9 apr 2012 - 0:47

Sweety schreef:Ik ga solliciteren naar de functie fulltime medewerker in een kledingwinkel. Graag hoor ik van jullie of het een nette brief is of dat ik misschien nog dingen kan aanpassen.


Naam
Adres
Postcode, Woonplaats

Woonplaats, 9 maart 2012
Betreft: Verkoopmedewerker ( fulltime )

Geachte heer/mevrouw,

Tijdens mijn bezoek op de internet site van R.osada zag ik uw vacature staan voor fulltime verkoopmedewerker. Omdat ik al enige tijd op zoek ben naar een nieuwe uitdaging wil ik u bij deze melden dat ik zeer geïnteresseerd ben in deze baan.

Ik ben werkzaam geweest bij de M.usic Store. Heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde. Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik geniet van het gevoel dat je iemand kunt geven door de perfecte outfit te vinden zodat zijn of haar persoonlijkheid nog beter tot z’n recht komt.
Misschien kun je iets vertellen over kleding als hobby zeg maar? Nu zeg je ervan te genieten iemand een mooie outfit aan te meten, terwijl je daarvoor nog zegt iets anders dan kleding gedaan te hebben. Laat zien dat je interesse wel naar kleding uitgaat, bijvoorbeeld het adviseren van vriendinnen.


Mijn karakter laat zich het best omschrijven als: sociaal, leergierig, enthousiast en vriendelijk. Daarnaast ben ik een echte teamplayer die goed begrijpt dat het succes van een winkel afhangt van de sfeer binnen het team. Kom met wat voorbeelden die deze termen ondersteunen. Dat maakt je verhaal iets sterker en worden het meer dan kreten die loos kunnen lijken.

Ik wil u graag tijdens een persoonlijk gesprek overtuigen van mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf. Ik hoop dan ook spoedig iets van u te horen. Prima! Ik zou alleen die "ik hoop" vervangen door een iets zeker klinkende term, zoals "wachtende op een spoedig antwoord".

Met vriendelijke groet,

Sweety


Zal ik er nog bijzetten dat ik beschikbaar ben in het weekend en per direct?

Zou er zeker bijzetten dat je direct en in het weekend beschikbaar bent.

Wat ik trouwens mis is wat je precies bij de M.usic S.tore gedaan hebt. Denk dat daar ook wel overlappende werkzaamheden zijn, die kun je benoemen en hoe je die ervaringen toe kunt passen in die kledingwinkel. Daarbij meen ik me te herinneren dat je meer deed daar dan enkel verkoop, dit mag je ook best benoemen.

Succes!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:49

Eens met Rovine. Ik heb vooral gekeken naar formulering.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 0:51

Sweety schreef:Heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.

Dit is geen zin, maar een fragment (mist onderwerp en werkwoord). Dit moet je dus herschrijven naar bijvoorbeeld: Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:54

Wat ik mis.. waarom specifiek die kledingwinkel? Wat trekt je zo aan dat bedrijf dat je daar wilt werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Sweety ma 9 apr 2012 - 1:00

Xanna schreef:In ieder geval maart vervangen door april Wink
:shock: Wow ik leef nog een maandje achter. Ach wordt ik wel snel weer jarig. Laughing

Dank je wel Chipp en Rovine, ga er gelijk mee aan de slag! smile

Bij de Music Store was ik een storemanager, maar ik ben bang dat ze me anders te hoog opgeleid vinden en me niet zullen uitnodigen voor een gesprek. Ze hebben ook een functie als assistent-filiaalbeheerder, maar omdat ik in september graag de zorg in wil gaan en daar ook een plek voor aan het zoeken ben, denk ik dat het niet verstandig is om op die functie te solliciteren.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Sweety ma 9 apr 2012 - 1:16

Ik heb nu dit:

Ik ben werkzaam geweest als store-manager bij de Music Store. Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde. Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik vind het erg leuk om met vriendinnen te adviseren met het zoeken naar de perfecte outfit en ik zou dit dan ook graag bij klanten willen doen. Het uitzoeken van de perfecte outfit zodat de persoonlijkheid van de klant nog beter tot z’n recht komt.


@ Yasmin, eigenlijk heb ik geen reden om specifiek in die winkel te werken. Embarassed Maar misschien kan ik er wel wat bij zeggen dat ik de sfeer in de winkel als prettig heb ervaren en er graag onderdeel van wilt zijn?

Het stukje van karakter wil ik nog even aanpassen, even verzinnen welke voorbeelden ik kan gebruiken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 1:20

Sweety schreef:Ik heb nu dit:
[b]
Ik ben werkzaam geweest als store-manager bij Music Store. Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.

Bij Music Store ben ik werkzaam geweest als store-manager. (Dan begin je de alinea niet met ik).
Ik zou ook 'heel wat anders' weglaten/veranderen. Dit is spreektaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:05

Sweety schreef:Ik heb nu dit:

Ik ben werkzaam geweest als store-manager bij de Music Store. Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde. Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik vind het erg leuk om met vriendinnen te adviseren met het zoeken naar de perfecte outfit en ik zou dit dan ook graag bij klanten willen doen. Het uitzoeken van de perfecte outfit zodat de persoonlijkheid van de klant nog beter tot z’n recht komt.


@ Yasmin, eigenlijk heb ik geen reden om specifiek in die winkel te werken. Embarassed Maar misschien kan ik er wel wat bij zeggen dat ik de sfeer in de winkel als prettig heb ervaren en er graag onderdeel van wilt zijn?

Het stukje van karakter wil ik nog even aanpassen, even verzinnen welke voorbeelden ik kan gebruiken.

Ja bijvoorbeeld, of zoek eens op de website van het bedrijf om achter de missie en visie te komen, en kijk of je daarmee wat kunt. Een bedrijf wilt graag weten waarom je daar als werknemer graag wilt werken. Het komt een beetje lomp over als er dan gevraagd wordt waarom je er wilt werken en het antwoord dan is: ja weet ik eigenlijk niet, ik zoek gewoon werk. Komt niet echt motiverend over zegmaar. En bedrijven willen juist gemotiveerd personeel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Mees ma 9 apr 2012 - 3:06

Sweety schreef:Ik heb nu dit:

Ik ben werkzaam geweest als store-manager bij de Music Store. Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde. Ik zorg er graag voor dat de klant tevreden naar huis gaat, uiteraard in het bezit van een nieuwe aanwinst. Ik vind het erg leuk om met vriendinnen te adviseren met het zoeken naar de perfecte outfit en ik zou dit dan ook graag bij klanten willen doen. Het uitzoeken van de perfecte outfit zodat de persoonlijkheid van de klant nog beter tot z’n recht komt.


En volgens mij is het adviseren in iets, maar dat wet ik niet zeker.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Filoria ma 9 apr 2012 - 3:16

Ik vind dat je een hele enthousiaste en correcte brief hebt geschreven! Kort en bondig, das ook altijd goed.

Iets over de sfeer in de winkel en dat je daar deel van uit wilt maken lijkt me een goede toevoeging. Dat stukje over shoppen met vriendinnen dat je er later bij hebt bedacht komt wat gekunsteld over. Dat zou ik er juist uit laten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Filoria ma 9 apr 2012 - 3:20

Rovine schreef:Ik zou alleen die "ik hoop" vervangen door een iets zeker klinkende term, zoals "wachtende op een spoedig antwoord".
Brr ik vind dat 'wachtende' juist vreselijk kil en onpersoonlijk. Een zin die begint met 'ik hoop' klinkt misschien niet zelfverzekerd, maar wel oprecht. Dan zou ik toch voor die gaan.

Ik sluit zelf meestal af met: ik kom graag op sollicitatiegesprek zodat ik mijn motivatie verder toe kan lichten (of iets dergelijks).
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:25

Filoria schreef:
Rovine schreef:Ik zou alleen die "ik hoop" vervangen door een iets zeker klinkende term, zoals "wachtende op een spoedig antwoord".
Brr ik vind dat 'wachtende' juist vreselijk kil en onpersoonlijk. Een zin die begint met 'ik hoop' klinkt misschien niet zelfverzekerd, maar wel oprecht. Dan zou ik toch voor die gaan.

Dat vind ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 4:08

Sweety schreef: Het uitzoeken van de perfecte outfit zodat de persoonlijkheid van de klant nog beter tot z’n recht komt.[/b]


Ook dit is weer een fragment en geen volledige zin.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 4:29

Ik zou nog iets erbij vermelden dan alleen de sfeer alleen. Het is ook zo breed omschreven nog steeds.Want nu ik erover nadenk, dat kan je op elk bedrijf toepassen. Je moet het zo zien: jouw brief moet opvallen tussen alle andere brieven. Waarschijnlijk krijgt het bedrijf veel van jouw soort brieven, ik vind hem daarom nogal standaard.
Om welke winkel gaat het? Dan kan ik je er misschien een beetje mee helpen om je motivatie toe te lichten wat het bedrijf omschrijft zegmaar (mag per pm:) )
Probeer je brief wat persoonlijker te maken,daarmee onderscheid je jezelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 13:29

Je hebt al redelijk veel tips gekregen en ik vind het lastig om te zeggen, maar ik had je niet uitgenodigd op basis van deze brief. Het is te 'nietszeggend' (vind ik dus) en het raakt me niet. Ik haal nergens je specifieke interesse voor dit bedrijf eruit en ik vind je eerste alinea niet pakkend. Vooral het woordje 'melden' vind ik not done.

Sorry dat ik zo hard oordeel, maar heb lessen gegeven over hoe je een sollicitatiebrief opstelt en vooral hoe je het laat matchen met je CV. Ik weet niet hoe je CV er verder uitziet, dus ik baseer mijn mening nu puur op de brief zelf en dan kom ik weer uit wat ik hierboven al aangaf.

Waarschijnlijk is er nu iemand die gaat vragen wat ik er dan van zou maken en om eerlijk te zijn, kan ik dat moeilijk aangeven zonder functieomschrijving en CV van jou. Daarnaast ben ik nu zelf aan het solliciteren, maar zijn dit zulke specifieke functies, dat ik er ook heel concreet op in kan gaan en mijn taalgebruik sowieso al heel anders is dan dat van jou (ik ben heel formeel en gebruik wellicht 'moeilijke' woorden).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 21:09

Marin schreef:
Sweety schreef:Heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.

Dit is geen zin, maar een fragment (mist onderwerp en werkwoord). Dit moet je dus herschrijven naar bijvoorbeeld: Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.
Vind ik niet. Niet elke zin hoeft altijd per se een werkwoord en onderwerp te bevatten, soms is dat stilistisch gezien juist wel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 21:17

Bruce schreef:
Marin schreef:
Sweety schreef:Heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.

Dit is geen zin, maar een fragment (mist onderwerp en werkwoord). Dit moet je dus herschrijven naar bijvoorbeeld: Muziek verkopen is heel wat anders dan kleding, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.
Vind ik niet. Niet elke zin hoeft altijd per se een werkwoord en onderwerp te bevatten, soms is dat stilistisch gezien juist wel mooi.

Dat vind ik in fictie vaak inderdaad goed passen. Daar zit wat meer vrijheid in.
Maar bij een sollicitatiebrief zou ik me toch wat meer aan de grammaticale regels houden, denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 1:21

Ik sluit me aan bij Marin. Er is een verschil tussen formele en informele brieven schrijven en een sollicitatiebrief (vooral de opbouw doel ik dan op) moet wel voldoen aan bepaalde 'eisen' c.q. standaarden. Afhankelijk van de functie en organisatie waar je (op) solliciteert, kun je eventueel 'spelen' met gradaties van formeel zijn, maar dat betekent niet dat de grammaticale regels niet meer in acht hoeven te worden genomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Filoria za 14 apr 2012 - 2:37

Heb je al een reactie gehad Sweety?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:46

Nour schreef:Ik sluit me aan bij Marin. Er is een verschil tussen formele en informele brieven schrijven en een sollicitatiebrief (vooral de opbouw doel ik dan op) moet wel voldoen aan bepaalde 'eisen' c.q. standaarden. Afhankelijk van de functie en organisatie waar je (op) solliciteert, kun je eventueel 'spelen' met gradaties van formeel zijn, maar dat betekent niet dat de grammaticale regels niet meer in acht hoeven te worden genomen.
Snap ik, maar een zin is niet grammaticaal fout als 'ie geen werkwoord en onderwerp bevat. Dat is gewoon een ander stijlregister. Dat dat niet in een formele sollicitatiebrief past, hebben jullie wel gelijk in.

Het bedrijf waar ik werk, is behoorlijk informeel en ik zou er totaal niet over vallen als een dergelijke zin in een sollicitatiebrief aan ons stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief? Empty Re: Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum