Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?

+2
Travelgurly
Burn
6 plaatsers

Ga naar beneden

vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven? Empty vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:00

Wij zijn in de avond bij het feest uitgenodigd.

Wat voor bedrag zouden jullie geven samen met mijn vriendje?

Het is wel een iets verder weg vriendin maar wel een goede.

Of een leuke cadeau tip is ook erg welkom hou niet zo van geld geven namelijk. Het is pas over 4 maanden maar denk graag vooruit.

groetjes.

Laatst aangepast door pFlower op ma 7 mei 2012 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven? Empty Re: vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?

Bericht  Burn ma 7 mei 2012 - 4:01

een bon waarvan ze iets in huis kunnen halen.. bijvoorbeeld van een woonwinkel,
bon voor een etentje..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven? Empty Re: vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?

Bericht  Travelgurly ma 7 mei 2012 - 4:15

Ik geef een geldboompje.

Doen dan allemaal 1 en 2 euro munten met een lintje in de boom vastmaken.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:19

hebben ze geen cadeautip doorgegeven? Wij persoonlijk vonden het het fijnst om toch geld te krijgen dus ik zou daar dan iets mee doen. Bv iets van een boompje o.i.d. en daar geld in verwerken of een cadeautje maar dan wel geld erbij geven.

Gast
Gast

Bericht  Tinus ma 7 mei 2012 - 6:53

Ik heb hetzelfde dilemma. Vriend van me gaat trouwen, maar we gaan niet heel intensief met elkaar om. Ik denk dat ik 25 euro ga geven ofzo. Vind het wel lastig.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:54

Ik zou zelf 50 euro geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:27

Als je alleen 's avonds komt zou ik 25 euro geven, met iets persoonlijks erbij. Kaartje en een kleinigheidje?

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 7 mei 2012 - 8:08

Je heb ook van die gift for 2 die je kan kopen. Bv een nachtje weg, of dagje weg, workshop, uit eten enz. Misschien is dat leuk?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tazz ma 7 mei 2012 - 10:13

ik zou 25 euro en misschien nog een kleinigheidje erbij. Voor vrienden van ons hadden we een hele grote fotocollage gemaakt met foto's van ons 4 en nog een vriendin en die op posterformaat laten printen en inlijsten. Die hangt nu boven bij ze in de gang.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  girli ma 7 mei 2012 - 10:18

Ik zou ook kijken naar wat kunt besteden. Een goede vriendin van mij is onlangs getrouwd, maar ik heb heel weinig te besteden. Daarom had ik een staatslot voor hen gekocht in de hoop dat ze wat wonnen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: