Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plannen Koninginnenacht + dag?

+64
Mari
Error
Phileine
May
Flippin' Bitch
Beachgirl
Vanillivi
Chocolate Cookie
Niekske
SoGood
Poisongirl
Middleme
remover27
smurfin22
Lotus_
Roxi3
Suus
Zwoesj
Cheesegirl
Sanne_86
Rovine
Zwerver
VeryCherry
SleepingBeauty
patjuhhh
Antibes
Zora
Linnie1985
Burn
Kabouter
Oasis
Ugly Betty
Sweety
minoessepoes
luenca
Whiteflower
pinkflower
Toet
Lady4
Mida4you
Sarah1985
Caro
JustMeDaan
mzcharlotte
Sterre
L!ND@
SuperGrover
Belle1985
_Lacey_
applestar
Caramba
Bliss
nina
Silver
Pinkster
Arwyn
BJA
TGR
Blond
Xanna
ekiaam87
Prosecco
Silva
Jeanette
68 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 2:53

Storm schreef:Gewoon doen joh!!
Haha ja! Alleen ben ik bang dat koninginnenacht al zo uit de hand loopt, dat ik óf al het bier zelf opdrink met vrienden, óf dat ik thuis in bed lig met een helse koppijn en dan alleen overblijf met 50 kratten bier. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 3:02

Zoals ieder jaar naar het museumplein in Amsterdam met vriendinnen. Heb er zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Caro zo 24 apr 2011 - 3:12

Niks feestelijks helaas. Het is de sterfdag van mijn mans vader, dit jaar vijf jaar geleden. Dus het is een beetje een vreemde dag...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:15

Met koninginnennacht gaan we altijd met een stel meiden Utrecht in. Op het Domplein wordt er gedraaid door DJ's, lekker buiten dansen. Als dat afgelopen is gaan we door naar een discotheek. Die nachten zijn altijd onzettend leuk Very Happy

De dag weet ik nog niet, misschien Amsterdam, maar ik weet niet of ik daar zin in heb als ik 6 uur in de ochtend ben thuis gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Sarah1985 zo 24 apr 2011 - 8:09

wij gaan naar emmeloord mijnmoeder daar ophalen. Mijn vader durft nog niet zo ver te rijden. Dus een saaie koninginnedag.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Mida4you zo 24 apr 2011 - 9:20

Ik heb ook sinds een paar jaar niets meer met Koninginnedag. Eerder gingen we altijd naar Groningen, de hele dag feesten. Maar afgelopen jaren moest ik of werken of was het gewoon een normaal dagje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Lady4 zo 24 apr 2011 - 22:17

Qnight gaan we lekker dansen op het plein hier in de stad, daar wordt een feest georganiseerd met allerlei dj's. Er is ook nog een leuke 90's party, dus misschien combineren we het wel.

Qday blijven we denk ik ook hier in de stad, lekker buiten feesten, dansen en drinken. Heeel misschien wordt het nog wel Groningen, daar is het ook altijd erg leuk op Qday.

Ik heb er zin in, in ieder geval!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Toet ma 25 apr 2011 - 0:13

Eindhoven!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  pinkflower ma 25 apr 2011 - 0:21

Q-night ga ik met een groep naar utrecht smile
In de ochtend is er nog een afther waar ik graag heen wil....
En dan met queenday met een stel vrienden naar Arnhem....

Gelukkig ben ik zondag en maandag vrij om bij te komen;) Alleen nog ff kijken hoe ik dit alles voor elkaar krijg met volhouden;)

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:34

Niks gepland, ik ga wat huishouden doen, misschien wandelen en/of het dorp in, en in de tuin zitten met een boek of tijdschrift bij lekker weer. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Arwyn ma 25 apr 2011 - 6:54

Lady4 schreef:Qnight gaan we lekker dansen op het plein hier in de stad, daar wordt een feest georganiseerd met allerlei dj's. Er is ook nog een leuke 90's party, dus misschien combineren we het wel.

Qday blijven we denk ik ook hier in de stad, lekker buiten feesten, dansen en drinken. Heeel misschien wordt het nog wel Groningen, daar is het ook altijd erg leuk op Qday.

Ik heb er zin in, in ieder geval!

Ben zomaar een schieuwnierig waar je woont als het een stad dichtbij Groningen is! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Whiteflower ma 25 apr 2011 - 7:34

Qnight hopelijk met een goeie vriend en vriendin de stad in. Wordt van allerlei goeie trance muziek gedraait.
Qday al vroeg op om alles in te pakken en te verhuizen..Ga naar een andere stad verhuizen. Verhuizen prima maar wáárom op qday Sad Ja omdat het ff niet anders kan.. Helaas..
Volgend jaar dan maar inhalen smile
Whiteflower
Whiteflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Woonplaats : Enschede

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  luenca ma 25 apr 2011 - 21:34

ik ga op de rommelmarkt staan heel de dag Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  minoessepoes ma 25 apr 2011 - 21:56

Wij gaan vrijdag avond als het een beetje goed weer is met een hele groep vrienden bbq-en en daarna Amsterdam in, zaterdag slapen we denk ik onze roes uit en daarna gaan we of met vrienden of met zijn tweeen nog even kijken wat er allemaal te doen is in Amsterdam.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Sweety ma 25 apr 2011 - 22:34

Ik ga zaterdagochtend naar mijn nichtje toe en misschien dat we met de trein naar Adam gaan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Ugly Betty ma 25 apr 2011 - 22:34

Vrijdag avond naar swinging piano's met een groep vrienden.
Koninginnedag komen de 3j's optreden bij ons in de buurt en daar wil ik wel graag heen. Verder op het terras zitten en naar de verjaardag van m'n schoonzusje.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Oasis ma 25 apr 2011 - 22:50

Ik heb niet zoveel met koninginnendag, wij zijn dan ook in Brussel die dagen! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Kabouter di 26 apr 2011 - 1:12

Ik ben als het goed is, net als ieder jaar, op de camping met mijn schoonfamilie. Waarschijnlijk gaan we met de neven en nichten wel wat leuks doen. Vaak maken we er zelf een spelletjesdag van.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Burn di 26 apr 2011 - 1:38

Dan is mijn 1e stagedag! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 8:11

Ik ga zaterdag naar Arnhem: http://www.8bahn.nl/8bahn-night-day-festival-free-queensnight-special/.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Linnie1985 di 26 apr 2011 - 8:21

Ik moet werken van 12 tot 6. Maja ik krijg dubbel uitbetaald, dus dat maakt het minder erg haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 10:25

Ik heb eigenlijk geen idee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Zora di 26 apr 2011 - 18:42

Razz_ schreef:Ik heb eigenlijk geen idee

+1. Waarschijnlijk even door de stad slenteren, maar verder weinig bijzonders denk ik.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 19:18

Wij zijn dit weekend met vrienden in Nijmegen. Wij gaan naar de rommelmarkt in het Goffertpark. En verder zien wij het wel. In de buurt waar wij zitten is ook van alles te doen. Denk dat wij daar ook nog even kijken. Vorig jaar was het erg gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:03

Niets bijzonders. In ieder geval ga ik mijn auto wassen en verder zien we wel. Misschien naar een vrijmarkt in een ander dorp. In ons dorp is geen hol te beleven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 3 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum