Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagjes weg plannen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Dagjes weg plannen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:51

Zoek jij alles tot op de bodem uit voordat je weg gaat, (kan je vrij krijgen, heb je het geld op dat moment, etc) , of zie je iets leuks en denk je: 'dat gaan we doen' en je plant/boekt.

Ik ben volgens mij wat dat betreft best makkelijk. Ik zag 4 dagen slagharen voor 123 euro. Nou vind ik niet duur, en aangezien ik nog graag met ons zoontje weg wil leek me dat een prima plan. Dus ik zal het ook zo boeken. Vrij kan ik vast wel krijgen, oppas voor de hond ook wel, dus ik voorzie geen problemen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Angela_1986 zo 27 feb 2011 - 3:57

Ik wil wel altijd graag wat zekerheid dus ik zou in deze situatie eerst kijken of ik vrij kan krijgen op m'n werk. Als ik dat zeker weet en weet dat ik het geld kan missen dan zou ik boeken.

Wel 'n leuke aanbieding trouwens! Veel plezier alvast!


Laatst aangepast door Angela_1986 op zo 27 feb 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  rapa nui zo 27 feb 2011 - 4:05

Ik doe best wel vaak spontane dagjes weg. Als ik echt een week vrij/weg wil overleg ik voor dat ik boek wel met een collega om te kijken of hij kan schuiven met de dag die hij niet werkt en of hij nog plannen heeft voor die week. Voor een lang weekend of een paar dagen vrij hoef ik niet van te voren vrij te vragen, dat kan ik altijd wel nemen en ik hou ook wel rekening met de vrije dag van mijn collega. Ik kijk wel altijd naar mijn financiele situatie en zou het ook erg onverstandig vinden als ik dat niet deed. Nu kan ik me een lang weekend weg echt wel veroorloven maar ik kan niet bij elke leuke aanbieding die ik zie meteen boeken. Moet me inhouden want anders zou ik elke maand wel weggaan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Winegum zo 27 feb 2011 - 4:12

Een dagje weg plan ik gewoon op mijn vrije dag. Vrij vragen gaat bij mij altijd wel prima. Ik neem het risico ook wel om een weekend weg te gaan als ik een goede aanbieding zie, ondanks dat ik nog geen vrij heb gevraagd. Dan moet het wel over minimaal een week of 4 van te voren gaan, anders weet ik mijn rooster al.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 4:19

rapa nui schreef:Moet me inhouden want anders zou ik elke maand wel weggaan.

Ik moet me dus eigenlijk ook wel inhouden. De hond kan wel naar een oppas. Maar vrij krijgen ligt niet zo makkelijk.. Moet ik eerst een week vakantie aanvragen. En als het niet uit komt omdat ze dan personeel tekort komen ofzo, dan gaat het hele feest al niet door. Mijn vriend meot ook een week vrij kunnen krijgen.

Zucht.. In gedachten is alles altijd wel een stukje makkelijker nerd Als het aan mij had gelegen had ik namelijk meteen geboekt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Angela_1986 zo 27 feb 2011 - 4:23

Dolcis_ schreef:
rapa nui schreef:Moet me inhouden want anders zou ik elke maand wel weggaan.

Ik moet me dus eigenlijk ook wel inhouden. De hond kan wel naar een oppas. Maar vrij krijgen ligt niet zo makkelijk.. Moet ik eerst een week vakantie aanvragen. En als het niet uit komt omdat ze dan personeel tekort komen ofzo, dan gaat het hele feest al niet door. Mijn vriend meot ook een week vrij kunnen krijgen.

Zucht.. In gedachten is alles altijd wel een stukje makkelijker nerd Als het aan mij had gelegen had ik namelijk meteen geboekt laughcry

Oh haha ik dacht ook dat je al had geboekt maar dat heb je dus nog niet... Dan laat die 'veel plezier' in m'n eerdere reactie maar zitten Wink

Gelukkig realiseer je je wel op tijd dat je je in moet houden! Een vriendin van mij zou dus in haar enthousiasme meteen boeken om er vervolgens achter te komen dat ze nog wel eerst het e.e.a. geregeld moet zien te krijgen... Niet altijd handig dus, zo impulsief zijn! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 4:27

Als het aan mij had gelegen had ik het ook meteen geboekt. Maar mijn vriend hield mij tegen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  nina zo 27 feb 2011 - 4:58

Dolcis_ schreef:Als het aan mij had gelegen had ik het ook meteen geboekt. Maar mijn vriend hield mij tegen :P
same here.. die is altijd van de praktische kant.. hebben we wel geld? Kan hij vrij krijgen? Enz.
(ik werk in t onderwijs dus het is wel altijd 'spontaan' in de schoolvakanties..)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg plannen Empty Re: Dagjes weg plannen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum