Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plannen Koninginnenacht + dag?

+64
Mari
Error
Phileine
May
Flippin' Bitch
Beachgirl
Vanillivi
Chocolate Cookie
Niekske
SoGood
Poisongirl
Middleme
remover27
smurfin22
Lotus_
Roxi3
Suus
Zwoesj
Cheesegirl
Sanne_86
Rovine
Zwerver
VeryCherry
SleepingBeauty
patjuhhh
Antibes
Zora
Linnie1985
Burn
Kabouter
Oasis
Ugly Betty
Sweety
minoessepoes
luenca
Whiteflower
pinkflower
Toet
Lady4
Mida4you
Sarah1985
Caro
JustMeDaan
mzcharlotte
Sterre
L!ND@
SuperGrover
Belle1985
_Lacey_
applestar
Caramba
Bliss
nina
Silver
Pinkster
Arwyn
BJA
TGR
Blond
Xanna
ekiaam87
Prosecco
Silva
Jeanette
68 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:22

Marin schreef:
ABE schreef:
Marin schreef:Vannacht: SlapenMorgen: Misschien naar de vrijmarkt in 't dorp en borrel in de laan.

Dat wil ik oohoohook! Ik ga zo nog maar even een tuk doen, om vannacht tot minstens drie uur wakker te blijven/zijn.

Hahaha dan doe je dat toch? Ik vind Koninginnenacht echt vreselijk :P En heb vannacht al amper geslapen muhaha dus ik ga lekker uitrusten dit weekend, niks geen gefeest!

Ik wou dat het kon. Ze zijn momenteel bezig met het opbouwen van de happening die vannacht plaats gaat vinden. Van 23.00u tot 03.00u heb ik voor, achter en de zijkant last van KEIHARDE muziek. Ik ontkom er niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:23

Oh wow dat is balen!

Mijn broertje woont echt OP de kermis momenteel, die heeft ook geen leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:23

Vanavond naar Oranjefestival met optredens van o.a. Esther uit TVOH en Nick & Simon.
Vannacht lekker slapen en morgen vroeg m'n bedje uit om naar Amsterdam te gaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SleepingBeauty vr 29 apr 2011 - 2:24

ABE: wat irritant zeg! Moet je verplicht tot 3.00 opzitten...of is het wel eeen leuk feest??
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SleepingBeauty vr 29 apr 2011 - 2:29

,


Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 29 apr 2011 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:29

Marin schreef:Oh wow dat is balen!

Mijn broertje woont echt OP de kermis momenteel, die heeft ook geen leven.

Echt balen!

Ik houd voor ogen dat dit maar 24u duurt. En morgen heb ik een leuke afspraak, dus leuke afleiding. Maar koninginnenacht en dag kunnen me even gestolen worden. Vorig jaar vond ik er ook niets aan, maar ben ik wel even gegaan. Nu vind ik het niets en wil ik ook niet gaan. Ik hoop dat ik het overleef. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:30

SleepingBeauty schreef:ABE: wat irritant zeg! Moet je verplicht tot 3.00 opzitten...of is het wel eeen leuk feest??

Officieel is het wel een leuk feest. Het eerste jaar genoten, tweede jaar vele malen minder en nu wil ik gewoon onderduiken. Want heb er geen zin in. Maar goed, over 26u is dit geintje weer over. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:34

Straks eerst uit eten met een vriendin die voor haar werk 2 wk in NL is en daarna lekker in Utrecht stappen.

Morgen zal ik wel een gigantische kater hebben, vrees ik. Vooralsnog het plan om morgen met een groepje Utrecht in te gaan, dus vannacht als ik thuiskom niet vergeten water te drinken.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Middleme vr 29 apr 2011 - 3:09

[quote="Carola589"][quote="Middleme"]
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Leuk! Ben benieuwd welk dorp je nu precies woont :P

Welke dorpjes ken je? Kan ik zeggen of hij erbij zit :P
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 3:11

Ik heb net een knaloranje strakke broek gekocht, weer eens wat anders dan een witte legging Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Beachgirl vr 29 apr 2011 - 3:14

Ik ben vandaag jarig :joker: dus vanavond vier ik mijn verjaardag met familie en vriendinnen.

Morgen ga ik hier in het dorp lekker een beetje rond slenteren, activiteiten bekijken en er is altijd een podium met leuke bandjes. Niet echt veel bijzonders, maar altijd wel gezellig.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Cheesegirl vr 29 apr 2011 - 4:19

[quote="Middleme"][quote="Carola589"]
Middleme schreef:
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Leuk! Ben benieuwd welk dorp je nu precies woont :P

Welke dorpjes ken je? Kan ik zeggen of hij erbij zit :P
Haha..tja dan kan ik denk ik wel een hele waslijst opnoemen. Is ook niet belangrijk hoor, was gewoon benieuwd. Veel plezier iig in Alkmaar!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Middleme vr 29 apr 2011 - 4:20

[quote="Carola589"][quote="Middleme"]
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Leuk! Ben benieuwd welk dorp je nu precies woont :P

Welke dorpjes ken je? Kan ik zeggen of hij erbij zit :P
Haha..tja dan kan ik denk ik wel een hele waslijst opnoemen. Is ook niet belangrijk hoor, was gewoon benieuwd. Veel plezier iig in Alkmaar!

Lol dat is waar. Het valt iig onder gemeente Niedorp smile (heb niet zoveel zin dat het zo openbaar staat)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Arwyn vr 29 apr 2011 - 4:37

Ik heb niet echt spannende plannen.
Vanavond op de foto met schoonfamilie en daarna met z'n allen uit eten. Dan snel even naar huis om om te kleden en nog even de stad in. Ga het niet al te laat maken, want moet morgen de hele dag weer werken.. Geen geslenter over de rommelmarkt voor mij dus dit jaar!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Cheesegirl vr 29 apr 2011 - 4:49

[quote="Middleme"][quote="Carola589"]
Middleme schreef:
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Leuk! Ben benieuwd welk dorp je nu precies woont :P

Welke dorpjes ken je? Kan ik zeggen of hij erbij zit :P
Haha..tja dan kan ik denk ik wel een hele waslijst opnoemen. Is ook niet belangrijk hoor, was gewoon benieuwd. Veel plezier iig in Alkmaar!

Lol dat is waar. Het valt iig onder gemeente Niedorp smile (heb niet zoveel zin dat het zo openbaar staat)
Dat begrijp ik, maar ik ken het! Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Flippin' Bitch vr 29 apr 2011 - 7:58

Het enige wat ik zeker weet is dat ik mijn nieuwe shirt ga dragen:
Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Dames_t-shirt,_Oranje,_S-36360354-Big

En ja, waarschijnlijk naar mijn oude woonplaats, lekker bandjes kijken, een pizza halen en wie weet nog ergens een vuurtje stoken in iemand's tuin. En waarschijnlijk bandjes kijken bij de punk/metalbunker waar ik vroeger altijd kwam smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SleepingBeauty vr 29 apr 2011 - 8:06

Flippin' Bitch schreef:Het enige wat ik zeker weet is dat ik mijn nieuwe shirt ga dragen:
Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Dames_t-shirt,_Oranje,_S-36360354-Big

En ja, waarschijnlijk naar mijn oude woonplaats, lekker bandjes kijken, een pizza halen en wie weet nog ergens een vuurtje stoken in iemand's tuin. En waarschijnlijk bandjes kijken bij de punk/metalbunker waar ik vroeger altijd kwam smile

WAt een leuk shirt! cheers
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Flippin' Bitch vr 29 apr 2011 - 8:17

SleepingBeauty schreef:
Flippin' Bitch schreef:Het enige wat ik zeker weet is dat ik mijn nieuwe shirt ga dragen:
Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Dames_t-shirt,_Oranje,_S-36360354-Big

En ja, waarschijnlijk naar mijn oude woonplaats, lekker bandjes kijken, een pizza halen en wie weet nog ergens een vuurtje stoken in iemand's tuin. En waarschijnlijk bandjes kijken bij de punk/metalbunker waar ik vroeger altijd kwam smile

WAt een leuk shirt! cheers

Thnx queen king
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  May vr 29 apr 2011 - 8:21

Vanavond zou er iemand langskomen, maar die heeft afgezegd. Dus vanavond lekker thuis, morgen heb ik een vroege dienst. Daarna zal ik niks bijzonders doen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 8:24

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het Koninginnedag is en dat je dan niks gaat doen... Tenzij je moet werken, ok daar kan ik wel inkomen. Maar Koninginnedag zonder feest? Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Sarah1985 vr 29 apr 2011 - 8:25

hier geen wilde plannen we moeten naar emmeloord om mijn moeder daar op te halen die loopt daar vanacht 80 km. verder weinig.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Phileine vr 29 apr 2011 - 8:26

Marin schreef:Oh wow dat is balen!

Mijn broertje woont echt OP de kermis momenteel, die heeft ook geen leven.

Ik zag vanmiddag groepen pubers richting de kermis gaan... :-)

Ik ga morgen heerlijk struinen over de rommelmarkt. Misschien nog even kijken of er 's middags leuke bandjes optreden en anders gewoon lekker een beetje aanrommelen in huis.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 8:30

Ik ga vannacht lekker slapen, ben kapot van werken van vandaag! Morgen zijn we samen vrij en gaan we op de fiets in de stad kijken denk ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Error vr 29 apr 2011 - 10:53

Nu zo eerst slapen, morgenmiddag eten met vriendinnetjes en daarna naar Arnhem!

Ohja, dat shirt van de HEMA wou ik ook zoo graag, nergens te vinden helaas. Dus nog even een outfitt zoeken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Mari vr 29 apr 2011 - 10:57

Nu helaas niet stappen, mijn vriend moet overwerken en vriendinnen gaan niet. Zo irritant. Mijn vriend is scheepsmonteur, zijn collega had een schroefje in de motor van een schip laten vallen, en dat moet gevonden worden.... daarom kon hij opeens niet meer om half 10 weg.. pff 1 uur is hij er, maar dan ga ik niet meer weg.

Morgen naar Middelburg, lekker op terras zitten, eten en naar muziek luisteren.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 6 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum