Weekend plannen!
+7
sterremaan
Oasis
Rebecca
Fortissimo
Carra
Poubelle
Blond
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekend plannen!
Welke spannende (of juist niet spannende) dingen gaan jullie doen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Weekend plannen!
Ik ga zo daten! En verder heb ik geen plannen. De afgelopen week was veel te druk.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb vandaag geen plannen. Boodschappen, opruimen, schoonmaken en dat was het wel. Vanavond even naar mijn ouders toe.
Morgen ga ik de hooligan uithangen. Ik mag een keer mee naar een Ajax wedstrijd.
Morgen ga ik de hooligan uithangen. Ik mag een keer mee naar een Ajax wedstrijd.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga vanavond voor het eerst werken in de horeca bij een voetbalwedstrijd. Sta ook nog aan de kant van de diehard supporters. Ben benieuwd! Vind het wel spannend, heb totaal geen horeca ervaring eigenlijk
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ga lekker een beetje rustig aan doen, eigenlijk moet ik hard aan de studie, maar daar ben ik even zo klaar mee dat ik dat tot na het weekend uitstel. Vandaag de was van 2 weken wegwerken, vorig weekend zijn we weggeweest, en ik was deze week 's avonds steeds zo moe dat ik er echt geen zin in had. Verder een beetje opruimen en een leuk taartje bakken voor de Arnhemmeiden high tea meeting morgen. Vanavond heb ik spelletjesavond met vriendinnen en morgenmiddag dus gezellig high tea !
Werken tussen de Carnaval vierende mensen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Niet echt plannen. Ik moet rustig aan doen. Dus vanmiddag de film jacky kijken. En, vanavond snoezelen. En morgen hoop ik dat mijn ouders met Storm komen, even kroelen met mijn vried. En dat is het zo j beetje. Ik wens iedereen veel plezier, sterkte, met de zieken, en een knuffel voor een ieder die hem kan gebruiken.
Werken en carnavallen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Vanavond ga ik even oppassen en daarna misschien carnaval vieren. Weet alleen nog niet of ik daar zin in heb. En morgen beetje poetsen in huis en daarna high tea/housewarming met de Arnhem meiden. Kijk er nu al naar uit!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
vanmiddag gewinkeld met mn moeder en vanavond avondje op de bank met een wijntje. Morgen nog geen plannen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Poubelle dat is al spannend genoeg! Hoe was je date?
Ik ga zo carnaval vieren, morgen ook de hele dag! Oh en dan is het weekend alweer voorbij Maandag en dinsdag ga ik misschien ook nog, dat ligt een beetje aan hoe goed het studeren tussendoor lukt (carnaval = alcohol = weinig slapen ).
Ik ga zo carnaval vieren, morgen ook de hele dag! Oh en dan is het weekend alweer voorbij Maandag en dinsdag ga ik misschien ook nog, dat ligt een beetje aan hoe goed het studeren tussendoor lukt (carnaval = alcohol = weinig slapen ).
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Weekend!! Plannen?
» Weekend plannen
» Bijna Weekend! Plannen?
» Plannen voor het weekend?
» Al leuke weekend plannen?
» Weekend plannen
» Bijna Weekend! Plannen?