Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plannen Koninginnenacht + dag?

+64
Mari
Error
Phileine
May
Flippin' Bitch
Beachgirl
Vanillivi
Chocolate Cookie
Niekske
SoGood
Poisongirl
Middleme
remover27
smurfin22
Lotus_
Roxi3
Suus
Zwoesj
Cheesegirl
Sanne_86
Rovine
Zwerver
VeryCherry
SleepingBeauty
patjuhhh
Antibes
Zora
Linnie1985
Burn
Kabouter
Oasis
Ugly Betty
Sweety
minoessepoes
luenca
Whiteflower
pinkflower
Toet
Lady4
Mida4you
Sarah1985
Caro
JustMeDaan
mzcharlotte
Sterre
L!ND@
SuperGrover
Belle1985
_Lacey_
applestar
Caramba
Bliss
nina
Silver
Pinkster
Arwyn
BJA
TGR
Blond
Xanna
ekiaam87
Prosecco
Silva
Jeanette
68 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  smurfin22 do 28 apr 2011 - 22:39

Ik ben Jarig, dus er komt visite
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  remover27 do 28 apr 2011 - 22:40

blehh voel me eenzaam.

Mijn vriendinnen hebben allemaal een jong gezinnetje + net een nieuw vriendje en geen tijd voor mij.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Middleme do 28 apr 2011 - 22:41

Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:
Zwoesj schreef:Ikea??!! Is die open dan??

Jep, de meeste vestigingen van 11 tot 18. Op de website staat meer. Maar sst, half Nederland moet dat niet weten Wink

Dus Nederland is of bier aan het tanken of bij de Ikea :P

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 23:10

Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:
Zwoesj schreef:Ikea??!! Is die open dan??

Jep, de meeste vestigingen van 11 tot 18. Op de website staat meer. Maar sst, half Nederland moet dat niet weten Wink

Dus Nederland is of bier aan het tanken of bij de Ikea :P

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  minoessepoes do 28 apr 2011 - 23:20

Wij hebben om half 7 vanavond gereserveerd in de pizzaria, om gezellig met een stuk of 10 vrienden te eten, daarna gaan we Amsterdam in, we zien wel waar we eindigen. morgen eerst uitslapen, hopen dat mijn kater niet te erg is en dan nog even gezellig met mijn vriend de stad in, of ook weer met vrienden, dat zien we nog wel!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Poisongirl do 28 apr 2011 - 23:28

vanavond doen we niet vwwl. Misschien ergens iets drinken met vrinden. Morgen hebben wij onze vervolgafspraak voor interieuradvies bij e.ijerkamp. Zijn beiden niet zo van Koninginnedag smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 23:30

remover27 schreef:blehh voel me eenzaam.

Mijn vriendinnen hebben allemaal een jong gezinnetje + net een nieuw vriendje en geen tijd voor mij.
Ah, wat stom... waar heb je zelf zin in dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 23:31

Ik ga naar een feestje vanavond in Amsterdam en morgen op een boot door de grachten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SoGood do 28 apr 2011 - 23:34

Ik ga vanavond stappen met mijn zus en morgen gaan we met vrienden de stad in. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Blond do 28 apr 2011 - 23:35

Vanavond denk ik niet. Ik ben gister al flink wezen stappen (heb ook een beetje een kater), en ga vanmiddag ook al op het terras zitten. Ben dan al laat thuis..

Morgen misschien naar Arnhem, en anders blijf ik in mijn eigen woonplaats en drink ik daar een wijntje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 23:36

Vanavond doe we niks. Ik zou naar de verjaardag van wolletjes gaan, maar mijn man heeft een training van 5 tot 8 en is pas rond half 10 uur/half 11 thuis. Daarbij hebben we geen oppas, echt stom.

Morgen gaan we lekker burgerlijk naar de braderie en naar de kermis. A. vindt de draaimolen fantastisch, dus daar mag ze dan nog een paar rondjes in maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SoGood do 28 apr 2011 - 23:39

En een vraagje tussendoor;

Wat doen jullie aan? Oranje is zó niet mijn kleur namelijk! Ik ga gewoon in een leuk hip jurkje, misschien overweeg ik nog oranje oorbellen. queen
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Blond do 28 apr 2011 - 23:47

Blegh, oranje staat me niet. In Arnhem is de helft van de mensen niet oranje gekleed. Ik trek gewoon iets leuks aan.

Oh wacht, ik heb nog een Hawaii slinger met rood/wit/blauw van het WK!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Sterre do 28 apr 2011 - 23:56

Vanavond skip ik denk ik, ik ben super gaarrr. Misschien nog een rondje over de vrijmarkt. Morgen komen er wat vrienden, dan gaan we Utrecht in. Ik voel me wel oud hoor, voor het eerst sinds aaages dat ik geen Koninginnenacht vier.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 0:02

Ik denk dat ik gewoon iets anders aandoe, een jurkje ofzo, heb niet zo'n zin in oranje,....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Niekske vr 29 apr 2011 - 1:00

Rood-wit-blauw kan ook als je geen oranje wil Wink ik weet nog niet wat ik ga aantrekken... heb in elk geval wel genoeg oranje-rood-wit-blauwe accessoires over van het WK Wink

ik heb vanavond een afstudeerfeest van een vriendin, daarna hopelijk nog de stad in (E.indhoven) en morgen ook daar door stad struinen, in elk geval over de grote Oranje markt!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Chocolate Cookie vr 29 apr 2011 - 1:07

Ik ga vanavond naar Utrecht!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:13

Vanavond zit ik in de bus naar Frankrijk, en morgen vier ik koninginnedag in Val Thorens!
Ik draag geen oranje, vind het onzin om speciaal voor zoiets een shirtje te kopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Vanillivi vr 29 apr 2011 - 1:54

Ik blijf in mijn eigen woonplaats, samen met mijn vrienden en familie.
We hebben altijd een vast 'rondje' op koninginnedag, waarbij ook de kermis zit.
's middags en 's avonds Dancetour, daarna gewoon lekker borrelen op een terrasje ofzo!

En voor de áller áller eerste keer heb ik een oranje t-shirt.
5 euro bij de Hema en ik was klaar, lekker makkelijk!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  SleepingBeauty vr 29 apr 2011 - 2:12

Ik heb late dienst morgen en vanavond ga ik niet veel doen...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Middleme vr 29 apr 2011 - 2:14

Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:
Zwoesj schreef:Ikea??!! Is die open dan??

Jep, de meeste vestigingen van 11 tot 18. Op de website staat meer. Maar sst, half Nederland moet dat niet weten Wink

Dus Nederland is of bier aan het tanken of bij de Ikea :P

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:15

Vannacht: Slapen
Morgen: Misschien naar de vrijmarkt in 't dorp en borrel in de laan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:16

Marin schreef:Vannacht: SlapenMorgen: Misschien naar de vrijmarkt in 't dorp en borrel in de laan.

Dat wil ik oohoohook! Ik ga zo nog maar even een tuk doen, om vannacht tot minstens drie uur wakker te blijven/zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:18

ABE schreef:
Marin schreef:Vannacht: SlapenMorgen: Misschien naar de vrijmarkt in 't dorp en borrel in de laan.

Dat wil ik oohoohook! Ik ga zo nog maar even een tuk doen, om vannacht tot minstens drie uur wakker te blijven/zijn.

Hahaha dan doe je dat toch? Ik vind Koninginnenacht echt vreselijk :P En heb vannacht al amper geslapen muhaha dus ik ga lekker uitrusten dit weekend, niks geen gefeest!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Cheesegirl vr 29 apr 2011 - 2:22

Middleme schreef:
Carola589 schreef:
Middleme schreef:
Zwoesj schreef:
Brennuss schreef:
Zwoesj schreef:Ikea??!! Is die open dan??

Jep, de meeste vestigingen van 11 tot 18. Op de website staat meer. Maar sst, half Nederland moet dat niet weten Wink

Dus Nederland is of bier aan het tanken of bij de Ikea :P

Hahaha! Of gewoon thuis natuurlijk.

Ik ga met vriendinnen naar Alkmaar morgen, vannacht ga ik niet zoveel uitspoken denk ik smile

Edit: Smurfin, alvast gefeliciteerd!
Wat leuk dat je naar Alkmaar gaat. Ik woon daar, dus ben er ook te vinden. Kom je uit de buurt of niet? (mag ook pm)

Dat is grappig! Ik woon in een dorpje 20 km noordelijk van Alkmaar, dus redelijk uit de buurt smile
Leuk! Ben benieuwd welk dorp je nu precies woont :P
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen Koninginnenacht + dag? - Pagina 5 Empty Re: Plannen Koninginnenacht + dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum