voor de moeders die hun kindje niet laten huilen
+9
Linda
Susan
loesje
PapillonRose
Mida4you
Bruintje Beer
PiP
Tania
Liadan
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: voor de moeders die hun kindje niet laten huilen
Jetje: volgens mij zitten wij in dezelfde fase ! S heeft het namelijk ook en ik kan hem niet laten huilen aangezien ik in een appartementen complex woon en het dan vrij gehorig is. Dat wil ik de buren niet aan doen.
Maar ook hier, zodra ik bij hem ben is het goed en geef ik hem wat drinken en dan gaat hij weer slapen. Ik gaf eerst al mezelf de schuld door de hele situatie. Aangezien hij dat volgens mijn ex dat daar niet heeft.
Maar denk nu eerder dat het een fase is omdat ik het overal lees.
Dus even doorbijten dan maar ?????
Ik heb anders ook geen oplossing !
Maar ook hier, zodra ik bij hem ben is het goed en geef ik hem wat drinken en dan gaat hij weer slapen. Ik gaf eerst al mezelf de schuld door de hele situatie. Aangezien hij dat volgens mijn ex dat daar niet heeft.
Maar denk nu eerder dat het een fase is omdat ik het overal lees.
Dus even doorbijten dan maar ?????
Ik heb anders ook geen oplossing !
Gast- Gast
Ook al slaapt hij bij je ouders goed, ik zou het toch eens proberen met het licht aan. Je weet nooit..en lijkt me het proberen waard.
Gast- Gast
Als de kinderen bij de opa's en oma's slapen is het ook aardedonker, daar gaat het vreemd genoeg wel prima. Maar thuis moet er licht op de overloop aan zijn. Ach ja, spaarlamp erin en het is prima vind ik.Jetje schreef:
Een lichtje aan heb ik ook wel eens bedacht, alleen hij slaapt bijvoorbeeld bij mijn schoonouders perfect en daar is het juist aardedonker....
Gast- Gast
Als S. zo huilt dan kijk ik het een half uurtje af en dan pak ik hem uit bed en ga ik op de bank zitten spelen met hem. Na 15 minuten probeer ik hem weer naar zijn bedje te brengen en als hij dan weer huilt geef ik hem een beetje melk en 9 van de 10 keer valt hij dan in slaap
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:FoolishSam schreef:Gewoon laten liggen en heen en weer blijven lopen! Ik troost hem wel maar wil wel dat hij gewoon in zijn eigen bedje slaapt, ook al kost dat meer moeite.
+1, wij laten ons dochtertje ook gewoon liggen, en wij willen ook dat ze gewoon in haar eigen bedje slaapt.
+1, dan maar een nachtje heen en weer lopen
Gast- Gast
Huh .... Die reacties van weetjewel en loesje zijn hetzelfe alleen andere namen...alex en mas
Gast- Gast
ivax schreef:Huh .... Die reacties van weetjewel en loesje zijn hetzelfe alleen andere namen...alex en mas
Haha, volgens mij doet Loesje dat wel vaker. Dat scheelt weer typewerk natuurlijk
Gast- Gast
he, maar waarom zou je een lap tekst van iemand anders kopieren en alleen de naam veranderen? Ben ik de enige die dat gek vind?Minneke schreef:ivax schreef:Huh .... Die reacties van weetjewel en loesje zijn hetzelfe alleen andere namen...alex en mas
Haha, volgens mij doet Loesje dat wel vaker. Dat scheelt weer typewerk natuurlijk
Gast- Gast
Storm schreef:he, maar waarom zou je een lap tekst van iemand anders kopieren en alleen de naam veranderen? Ben ik de enige die dat gek vind?Minneke schreef:ivax schreef:Huh .... Die reacties van weetjewel en loesje zijn hetzelfe alleen andere namen...alex en mas
Nee, was mij ook al opgevallen en ik vind het ook gek
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Vancity_girl schreef:Storm schreef:he, maar waarom zou je een lap tekst van iemand anders kopieren en alleen de naam veranderen? Ben ik de enige die dat gek vind?Minneke schreef:ivax schreef:Huh .... Die reacties van weetjewel en loesje zijn hetzelfe alleen andere namen...alex en mas
Nee, was mij ook al opgevallen en ik vind het ook gek
Vind het ook gek, maar denk dat het inderdaad gemakzucht is (of misschien is ze wel dyslectisch en kost het haar veel moeite om te schrijven?)
Gast- Gast
Een lampje aan lijkt me de moeite wel waard om te proberen
Ik heb ons zoontje altijd uit bed gehad als hij 's nachts begon te huilen. En als hij heel erg overstuur was ging ik zelfs even met hem op de bank zitten.
Ik heb ons zoontje altijd uit bed gehad als hij 's nachts begon te huilen. En als hij heel erg overstuur was ging ik zelfs even met hem op de bank zitten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de moeders met een kindje die in januari 2-5 maanden is
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Wel of niet voor een kindje gaan?
» wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Wel of niet voor een kindje gaan?
» wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: