Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
gelukkig maar alex!!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Oh, wat fijn Lexie! Wat zal dat een opluchting zijn zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allen!!!
Iemand nog goeie tips voor een gala outfit? Hoor net dat het thema van het feest waar ik heen ga vannacht gala is, en dat is nou niet iets waar ik echt happy van word, ben daar niet in thuis..
Iemand nog goeie tips voor een gala outfit? Hoor net dat het thema van het feest waar ik heen ga vannacht gala is, en dat is nou niet iets waar ik echt happy van word, ben daar niet in thuis..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ben nou niet echt het type voor een jurk, dat is een beetje het probleem. Daar ga ik me denk ik heel erg ongemakkelijk in voelen. Heb 1 jurk, maar nog nooit aangehad... Verwissel gelukkig mijn dansschoenen vanavond voor mn normale schoenen, dan voel ik me alweer iets zekerder
Zwoesj- Ratel
Een pantelon met blouse en colbert? Of ben je daar ook niet bepaald het type voor?
Gast- Gast
Misschien nog eerder ja, maar als je je vrouwelijk moet kleden.... (is een salsafeest, dus om daar nou als enige dame met bedekte benen rond te lopen ). Nee denk dat ik me maar over mn jurken 'fobie' heen moet gaan zetten
Zwoesj- Ratel
VeryCherry schreef:Oh, wat fijn Lexie! Wat zal dat een opluchting zijn zeg!
Nogal ja! Nu kunnen we in ieder geval de hypotheek betalen. Pffffff, ik kan weer ademhalen
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Oh, wat fijn Lexie! Wat zal dat een opluchting zijn zeg!
Nogal ja! Nu kunnen we in ieder geval de hypotheek betalen. Pffffff, ik kan weer ademhalen
Wat fijn zeg, zo ga je zeker een stuk relaxter het weekend in
En hoeveel tassen vol heb je?
Zwoesj- Ratel
Jemig Leaf, wat verschrikkelijk dat je oma nu ook al overleden is als gevolg van het overlijden van je vader. Wat ontzettend heftig voor je tante (aangezien je aangaf dat zij veel meer met je oma had dan jij). Ik kom om in het werk vandaag, dus kan niet uitgebreider reageren, maar wil je wel condoleren met dit verlies en je veel sterkte wensen. Ik denk aan je.
Gast- Gast
Zou het nu rustig zijn in een supermarkt? Ik moet nodig wat boodschappen halen, maar heb geen zin in moeders met kinderen of andere mensen. Gewoon even snel, snel en dan mijn auto terugzetten en in huis schoonmaken.
Gast- Gast
dat moet ik ook nog even doen vandaag!!_Donnaa schreef:Ik ben weer naar het Kruidvat geweest!
klavertje- Prater
Zwoesj schreef:Misschien nog eerder ja, maar als je je vrouwelijk moet kleden.... (is een salsafeest, dus om daar nou als enige dame met bedekte benen rond te lopen ). Nee denk dat ik me maar over mn jurken 'fobie' heen moet gaan zetten
Een tuniek kan toch ook heel feestelijk zijn? Dan zit je er middenin Of zeg ik nu iets doms?
Als het een salsafeest is kan dat best toch?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
1, voor €25, eigenlijk €50 dus haha.. En gisteren al voor €15.. Niet best, nu moet ik ook stoppen!Zwoesj schreef:En hoeveel tassen vol heb je?
Gast- Gast
ABE schreef:Zou het nu rustig zijn in een supermarkt? Ik moet nodig wat boodschappen halen, maar heb geen zin in moeders met kinderen of andere mensen. Gewoon even snel, snel en dan mijn auto terugzetten en in huis schoonmaken.
Ik denk dat er veel mensen zijn die vandaag hun boodschappen doen, omdat het morgen koninginnedag is... Misschien dat het rond dit tijdstip wat minder druk is omdat mensen gaan eten? Ik weet het niet, ik moet zo zelf ook dus ik zal het wel ondervinden.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik denk niet dat het heel erg druk is, morgenochtend zijn de supermarkten ook nog open. Dan zou ik er zeker niet meer komen.
Gast- Gast
Morgen pas jarig, maar heb zo'n geweldig mooi cadeau van mijn vriend gekregen vanmorgen. Omdat ik vrij was en hem dal al de hele dag om kon
3 ringen van Ti Sento, super lief!
3 ringen van Ti Sento, super lief!
Gast- Gast
Grr, ze hebben bij H&M een achterstand met de levering. Nu duurt het nog langer voordat ik eindelijk mijn pakketje heb!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
@ vc en ik weet niet. Je heup is de kop van je dijbeen deze kan dus wel degelijk uit de kom schieten. Bij een heupfractuur is ook de kop van het dijbeen afgebroken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb jaren geleden een zwaar auto-ongeluk gehad en mijn been doet nog steeds pijn. Bij vlagen kan ik ook niet lopen. En nu voel ik het weer opkomen. De kop van mijn dijbeen doet zo ontzettend veel pijn nu. Net of er iets uitsteekt ofzo.
_Donnaa schreef:1, voor €25, eigenlijk €50 dus haha.. En gisteren al voor €15.. Niet best, nu moet ik ook stoppen!Zwoesj schreef:En hoeveel tassen vol heb je?
hoelang loopt die actie eigenlijk?
klavertje- Prater
VeryCherry schreef:Ik heb jaren geleden een zwaar auto-ongeluk gehad en mijn been doet nog steeds pijn. Bij vlagen kan ik ook niet lopen. En nu voel ik het weer opkomen. De kop van mijn dijbeen doet zo ontzettend veel pijn nu. Net of er iets uitsteekt ofzo.
gatver vc wat vervelend, misschien even naar de dokter ofzo?
klavertje- Prater
Oei VC, dat klinkt niet best. Anders als het te lang aanhoudt even naar de huisarts(enpost)?
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: