Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alex, misschien heb je het al gezegd hoor, maar weet je inmiddels al wat meer over je geld? Heb je het misschien al?
Gast- Gast
Maple schreef:Alex, misschien heb je het al gezegd hoor, maar weet je inmiddels al wat meer over je geld? Heb je het misschien al?
Om even voor Alex te antwoorden; Vandaag.
Gast- Gast
Ik ga ff wat lekkers klaar maken, mijn man komt zo thuis
Slaap lekker voor straks,
ABE, hoop dat je de nacht een beetje doorkomt
Slaap lekker voor straks,
ABE, hoop dat je de nacht een beetje doorkomt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
ABE schreef:Maple schreef:Alex, misschien heb je het al gezegd hoor, maar weet je inmiddels al wat meer over je geld? Heb je het misschien al?
Vandaag gekregen? Oh, da's fijn zeg!
Gast- Gast
Maple schreef:ABE schreef:Maple schreef:Alex, misschien heb je het al gezegd hoor, maar weet je inmiddels al wat meer over je geld? Heb je het misschien al?
Vandaag gekregen? Oh, da's fijn zeg!
Vandaag gekregen inderdaad. Een week onderweg, maar het is er eindelijk!
Gast- Gast
Maple, het stond inderdaad vanmorgen op mijn rekening. Gelukkig, ik had echt stress. En vlak daarna is het bedrag van de gemeentebelastingen afgeschreven. Dat betalen we in termijnen en als je 1x geen saldo hebt vorderen ze gelijk het hele bedrag in 1x (ze sturen dus geen herinnering). Aangezien dit de eerste afschrijving was, zou dat neerkomen op 650 euro. Dus ik ben HEEL blij dat mijn geld er was vandaag.
Gast- Gast
Nee helaas, ik heb geen vrij moment gevonden vandaag.. Was vanochtend direct aan het haasten en dat is niet opgehouden totdat ik nu net thuis kom..Alex schreef:Donnaa, ik ben benieuwd naar je bob! Heb je wel een foto van je bikini toevallig?
Eindelijk rust.. Ik voel me echt oud als ik dat zeg..
Gast- Gast
Ik zat net bijna bij een vriend te slapen op de bank, maar dan fiets je naar huis en ben je weer zo wakker..
Gast- Gast
Erg is dat hè, ik lag op de bank bijna te slapen, en dan in bed ben ik weer klaarwakker. Ga zo denk toch maar eens een nieuwe poging doen. Hoop niet dat ze om 5 uur weer voorbij komen met blikjes achter de fietsen
Gast- Gast
Oh fijn, ik zal morgen ook wel veel te vroeg wakker zijn.. Ik woon in een wijk redelijk dichtbij het centrum en dan heb je altijd van die mensen die weten dat ze bij ons zeker kunnen parkeren.. En dan al die kids erbij, drukte!
Gast- Gast
Hoi Ik ben ook nog op
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga maar eens slapen, denk ik.. Morgen is het ook alweer vroeg tijd om er uit te gaan..
Fijne dag morgen ladies! Have fun
Fijne dag morgen ladies! Have fun
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Wat een rust in het dagcafé, zit iedereen op zijn kleedje buiten? Of met zo'n overheerlijke tompouce voor de tv?
Ik moet straks werken, mijn vriend is al aan het werk. Leuk, horeca
Voor het werk moet ik nog even naar de stad, maar zijn de winkels wel open? Ik heb zo goed als geen mascara meer
Wat een rust in het dagcafé, zit iedereen op zijn kleedje buiten? Of met zo'n overheerlijke tompouce voor de tv?
Voor het werk moet ik nog even naar de stad, maar zijn de winkels wel open? Ik heb zo goed als geen mascara meer
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen,
De winkels zijn dacht ik wel gewoon open maar tot een bepaalde tijd ( 15.00 uur ofzo )
Werkse vandaag
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Houd er rekening mee dat de winkels open kunnen zijn maar alleen de ochtend. Maar overal is dat verschillend geloof ik.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: