Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Tot euh... November/ decemberIsabella schreef:ProudMama schreef:Ik heb helemaal lang vrij!!
En ik vier koninginnedag met mijn dikke kont op de bank...
Hoe lang ben je vrij?alswant mijn kids gaan hun tijd uit zitten!
Gast- Gast
Ik ga nu gewoon diva gedrag vertonen, ik zit op de bank en delegeerReva schreef:PM: lukt het wel om je er een beetje bij neer te leggen zeg maar? Als je er nu alleen maar stress door zou krijgen (door het nieuws) werkt waarschijnlijk alleen maar tegen je?
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Tot euh... November/ decemberIsabella schreef:ProudMama schreef:Ik heb helemaal lang vrij!!
En ik vier koninginnedag met mijn dikke kont op de bank...
Hoe lang ben je vrij?alswant mijn kids gaan hun tijd uit zitten!
Ik las net je topic inderdaad; gaat helemaal goedkomen, rust nemen jij!!
Gast- Gast
Nee hoor meid, ik ben van alle gemakken voorzien. Vaatwasser voor de vaat, wasmachine en droger voor de was, echtgenoot voor de strijk...Alex schreef:Ja, diva PM wilde mij al een strijk voorzetten als ik op bezoek kom.
Laatst aangepast door ProudMama op vr 29 apr 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee hoor meid, ik ben van alle gemakken voorzien. Vaatwasser voor de vaak, wasmachine en droger voor de was, echtgenoot voor de strijk...Alex schreef:Ja, diva PM wilde mij al een strijk voorzetten als ik op bezoek kom.
Ideaal! Dan ben ik er voor taart.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik sta op de bank wat gaaf gedaan!!
Jaaaaa, echt gaaf! Zelfs K. is impressed, dat zegt wat, hahaha!
Gast- Gast
Echt te gaaf:D
Ik zit zo lekker op de bank, maar moet straks de bar op. Eigenlijk geen zin
Gast- Gast
Ben je lekker brak morgen...ABE schreef:Hij zei net:"Welkom! Ik ben tot 04.00u jullie gastheer"
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Maple schreef:Dat was idd heel gaaf! Pyke vond ik niets vanavond.
Stacey vond zichzelf geweldig, omdat ze dat bedacht had. Ik vond het vreselijk.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Ben je lekker brak morgen...ABE schreef:Hij zei net:"Welkom! Ik ben tot 04.00u jullie gastheer"
Ja, haha! En ik kan slapen van ongeveer 04.30u tot 09.30u en dan gaat de heisa weer los. Is niet erg, is maar 24u, maar ik ben er nu al klaar mee. Enige voordeel is dat ik mijn huis eindelijk eens mag schoonmaken met keiharde muziek aan
Gast- Gast
Reva schreef:Echt te gaaf:D
MOET je de bar op? Van wie?
Gast- Gast
ABE schreef:SleepingBeauty schreef:Ben je lekker brak morgen...ABE schreef:Hij zei net:"Welkom! Ik ben tot 04.00u jullie gastheer"
Ja, haha! En ik kan slapen van ongeveer 04.30u tot 09.30u en dan gaat de heisa weer los. Is niet erg, is maar 24u, maar ik ben er nu al klaar mee. Enige voordeel is dat ik mijn huis eindelijk eens mag schoonmaken met keiharde muziek aan
haha jah en dat nog wel in de nachtelijk uurtjes...Jeuj
Er zullen vast mensen in je buurt minder blij meer zijn..mja zo eens in het jaar moet het kunnen
SleepingBeauty- Kletskop
SleepingBeauty schreef:ABE schreef:SleepingBeauty schreef:Ben je lekker brak morgen...ABE schreef:Hij zei net:"Welkom! Ik ben tot 04.00u jullie gastheer"
haha jah en dat nog wel in de nachtelijk uurtjes...Jeuj
Er zullen vast mensen in je buurt minder blij meer zijn..mja zo eens in het jaar moet het kunnen
Dit is al jaarlijks sinds ik klein ben. Hoelang zal het bestaan? Net zolang als ik leef? Ik wist het toen ik hier kwam wonen en volgens mij wist iedereen het toen ze hier kwamen wonen. Maar het is het eerste jaar dat ik er zelf niets mee/aan wil doen. Dus het is echt mijn probleem dat het me veel te lang duurt, haha.
Gast- Gast
Ojah, dan is het anders Dan is het vast ook gezellig met veel bekenden uit het dorp/stad??
SleepingBeauty- Kletskop
SleepingBeauty schreef:Ojah, dan is het anders Dan is het vast ook gezellig met veel bekenden uit het dorp/stad??
Jawel, ik zie ze allemaal langslopen haha
Gast- Gast
Wat leuk is om te zien..
BH's open maken met een hand hahahahaha
hier staat milf of hoe het programma ook heet op.
BH's open maken met een hand hahahahaha
hier staat milf of hoe het programma ook heet op.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker iedereen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Slaapse Burn