Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe was je bereikbare dienst? Thuis kunnen blijven?Banaantje schreef:Hallo Meiden!
Gast- Gast
PM, hoe was de echo vanmorgen? Of heb je dat al ergens gepost waar ik het niet gezien heb?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Hoe was je bereikbare dienst? Thuis kunnen blijven?Banaantje schreef:Hallo Meiden!
Nee ik werd om 12:30 gebeld. Kom ik eraan had die mevrouw pas 3 cm ontsluiting maar de andere 2 kinderen waren ook binnen 2 uur geboren dus verwachtte de verloskundige dat snel zou gaan. Helaas bleek het niet op te schieten en zijn ze naar het ziekenhuis gegaan. Half 3 was ik thuis en toen gelukkig niemand gebeld. Sta nu ook alweer op wacht.
Hoe was je echo?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemiddag ladies!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
@Sjaantje: ik heb vandaag weer een epileptische aanval gehad. Mijn lichaam is nu gewoon op.
Ik wil vanavond nog de keuken/badkamer en toilet schoonmaken, dus dan ga ik nu niet koken.
Ik wil vanavond nog de keuken/badkamer en toilet schoonmaken, dus dan ga ik nu niet koken.
Gast- Gast
Had onder werktijd ff snel neergezet, maar alles was goed! Ene baby loopt zelfs voor qua groei, dus dat is alleen maar mooi meegenomen.Sjaantje schreef:PM, hoe was de echo vanmorgen? Of heb je dat al ergens gepost waar ik het niet gezien heb?
De ene is ook helemaal omgedraait, lag eerst met het koppie beneden en nu boven. Dus er schopt er 1 in mijn maag en 1 in mijn blaas... Lekker mama pesten samen
Gast- Gast
O, wat leuk een tweeling. Hoe lang ben je al zwanger?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
pm, fijn dat je echo goed was. En ze pesten je al flink zo te lezen:D
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Wat liggen ze lekker PM
Jade: Gaat het?
Ben gelukkig weer thuis. Was een lange dag op het werk en ben moe en heb best wel hoofdpijn.
Jade: Gaat het?
Ben gelukkig weer thuis. Was een lange dag op het werk en ben moe en heb best wel hoofdpijn.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zie mijn ticker . 24 weken en 2 dagen vandaag!FireButterfly schreef:O, wat leuk een tweeling. Hoe lang ben je al zwanger?
Gast- Gast
Haha PM, wat een bengels
Jade, dat is niet leuk Heb je er vaak last van? Kan me helemaal voorstellen dat je nu dan even helemaal op bent en dan moet je helaas keuzes maken in wat je wél en niet nog kan doen op een dag. Hoop dat je er gauw weer bovenop bent, blijft de vermoeidheid na een aanval lang hangen?
Jade, dat is niet leuk Heb je er vaak last van? Kan me helemaal voorstellen dat je nu dan even helemaal op bent en dan moet je helaas keuzes maken in wat je wél en niet nog kan doen op een dag. Hoop dat je er gauw weer bovenop bent, blijft de vermoeidheid na een aanval lang hangen?
PM wat fijn dat de echo goed was pff lijkt me wel zwaar hoor, 2 tegelijk.. maar ook wel een heel mooi wonder natuurlijk! hou je het een beetje vol verder? ik heb het eigenlijk verder niet echt gevolgd..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Hoe maak jij gehaktballen, Alex? Ik heb dat nog nooit gedaan!
Op de gok ik gooi er peper, zout, knoflookpoeder en gehaktkruiden door (wederom op de gok), beetje paneermeel erdoor en een ei en dan de boel kneden (bah, dat vind ik zo goor) en dan draai ik er (in mijn geval) 2 ballen van. Ipv paneermeel kun je ook beschuit gebruiken (dan valt je bal niet uit elkaar).
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Hoe maak jij gehaktballen, Alex? Ik heb dat nog nooit gedaan!
Op de gok ik gooi er peper, zout, knoflookpoeder en gehaktkruiden door (wederom op de gok), beetje paneermeel erdoor en een ei en dan de boel kneden (bah, dat vind ik zo goor) en dan draai ik er (in mijn geval) 2 ballen van. Ipv paneermeel kun je ook beschuit gebruiken (dan valt je bal niet uit elkaar).
Wat een taalgebruik.
Gast- Gast
Voor de echo is dit wel veel makkelijker, nu zijn ze uit elkaar te houden! Dat was de vorige keer nogal lastig.
Krijg alleen een rare navel zie ik net, zit nu bijna dicht. Zal eerdaags wel naar buiten komen denk ik.
Krijg alleen een rare navel zie ik net, zit nu bijna dicht. Zal eerdaags wel naar buiten komen denk ik.
Gast- Gast
Een plopnavel
(sorry ik lach je niet uit, maar vind het er gewoon grappig uitzien)
(sorry ik lach je niet uit, maar vind het er gewoon grappig uitzien)
Zit sinds vorige week voor 25% in de ziektewet, maar het blijft wel pittig hoor. Weinig energie en tijdens het werk zit het best wel in de weg.klavertje schreef:PM wat fijn dat de echo goed was pff lijkt me wel zwaar hoor, 2 tegelijk.. maar ook wel een heel mooi wonder natuurlijk! hou je het een beetje vol verder? ik heb het eigenlijk verder niet echt gevolgd..
Maar goed, ik krijg na 36/ 37 weken zwangerschap en 1 bevalling 2 kindjes, andere vrouwen doen er vaak 80 weken en 2 bevallingen over. Dus heb eigenlijk niks te klagen.
Gast- Gast
Da's nou een vrouw met verstand van ballen!!Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Hoe maak jij gehaktballen, Alex? Ik heb dat nog nooit gedaan!
Wat een taalgebruik.
Gast- Gast
Ja, zo kun je het natuurlijk ook bekijkenProudMama schreef:Maar goed, ik krijg na 36/ 37 weken zwangerschap en 1 bevalling 2 kindjes, andere vrouwen doen er vaak 80 weken en 2 bevallingen over. Dus heb eigenlijk niks te klagen.
Ik heb er de ballen verstand vanProudMama schreef:Da's nou een vrouw met verstand van ballen!!Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Hoe maak jij gehaktballen, Alex? Ik heb dat nog nooit gedaan!
Wat een taalgebruik.
@Sjaantje: op het moment heb ik gemiddeld 1 aanval per week. en inderdaad, mijn hele leven bestaat uit keuzes maken, wat kan ik wel, wat kan ik niet. Door vermoeidheid krijg ik ook weer aanvallen, het is een soort van cirkel.
na een lichte aanval ben ik daarna meestal gewoon weer redelijk fit. Na een zwaardere aanval ben ik vaak 1 dag moe, en heb ik nog enkele dagen spierpijn.
na een lichte aanval ben ik daarna meestal gewoon weer redelijk fit. Na een zwaardere aanval ben ik vaak 1 dag moe, en heb ik nog enkele dagen spierpijn.
Gast- Gast
En ik snap er geen bal van...Sjaantje schreef:Ik heb er de ballen verstand vanProudMama schreef:Da's nou een vrouw met verstand van ballen!!Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Hoe maak jij gehaktballen, Alex? Ik heb dat nog nooit gedaan!
Wat een taalgebruik.
Gast- Gast
PM! Fijn dat je echo goed was!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: