Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wintersport-kleding

Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:13

Ik vertrek morgen om van de laatste week van het wintersport-seizoen te genieten, maar ik heb nog nooit ge-wintersport en weet dus eigenlijk niet zo goed wat voor spullen ik in moet pakken.
Het is daar ongeveer 5 graden.
Help!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:15

Wow ga je nu nog wintersporten? Ligt er nog wel sneeuw?

Je realiseert je dat met 5 graden, de sneeuw echt vreselijk slecht zal zijn, al dan niet gesmolten :P
(Het zal dan wel bijna allemaal kunstmatige sneeuw zijn, maar ook die zal onwijs papperig zijn vrees ik. Dat is echt vreselijk skieen).

Ik zou vooral niet te veel kleren meenemen, op de berg in al die kleren voelt 5 graden echt als 20 graden en sta je te koken :P

Ik zou een lekker dikke trui meenemen, zodat je eventueel zonder ski jack kan skieen. En een dun coltruitje met lange mouwen voor er onder. En gewoon een ski broek natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:20

Er ligt nog wel sneeuw, hebben we gecheckt Wink, maar ik ben toch niet zo'n held op de piste denk ik! En ik heb een geïrriteerde achillespees dus wat dat betreft werd t snowboarden toch al niet zo'n succes..!
Ook is het de Dutchweek daar, met allemaal leuke feesten vanaf n uur of 2 dus daar zal ik wel meer te vinden zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:25

Hahaha dat is meer aan jou besteed :P

Haha ja ik heb in Bulgarije in de laatste week van maart geskiet, en dat was echt zo vreselijk qua sneeuw. Het was echt enorm papperig, dus je kwam er amper meer door. Jij gaat denk ik ergens naar Val Thorens ofzo, waar nog heel lang hoog sneeuw ligt? Daar wordt het sowieso denk ik beter bijgehouden. Maar als je naar de feesten gaat, heb je daar sowieso niet zo veel last van Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:29

Idd Wink

Ja het id Val Thorens, dacht dat ik dat in m'n openingspost had gezegd maar niet dus, goed geraden dan smile!
Ben je in Borovets geweest in Bulgi?
Zou ik trouwens ook nog snowboots mee moeten nemen, of is dat lichtelijk overdreven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:31

Nee gewoon op Mount Vitosha tegen Sofia aan.

En ja daar staat Val Thorens om bekend, dat er nog langs sneeuw is smile

Snowboots zou ik zeker doen. Want ook (juist) voor papsneeuw is het ook wel lekker als het niet op je mooie schoenen komt. Blijf je alsnog droog smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Nathalie do 28 apr 2011 - 4:53

Ik zou een bodywarmer mee nemen. Je jas zal soms echt te warm zijn dus dan kun je lekker je bodywarmer aan.

Vergeet verder geen goede zonnebrand mee te nemen want het gaat erg hard nu.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport-kleding Empty Re: Wintersport-kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum