Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wintersport!

+9
Caro
Zonnetje
litllejoy
Petteflet
Curious
Silver
Marin
silly-one
_Femme
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Wintersport!

Bericht  _Femme ma 5 nov 2012 - 4:03

Wie gaan er dit jaar ook skiën/snowboarden?

Waar ga je naartoe Very Happy
Ben je daar al vaker geweest?
En met wie ga je?
En wanneer?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  silly-one ma 5 nov 2012 - 4:08

Wij willen met een groepje gaan, maar er moet nog 1 persoon bij. Nu zijn we met zijn drieën en willen het liefste met vier. De vriendin die vorig jaar mee was, heeft nu echt geen geld en tijd om mee te gaan helaas.

Als we gaan, gaan we met carnaval. Want ik en nog iemand werken in het onderwijs en buiten de vakanties omgaan kost ons gewoon teveel geld ( werken op oproepbasis). Een dag werken levert al meer op van buiten de vakanties op wintersport gaan.

Het wordt Oostenrijk of Italië. Ik zal er zelf nog niet zijn geweest, misschien de vrienden wel die gaan al meerdere jaren op wintersport en naar verschillende gebieden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Silver di 6 nov 2012 - 4:04

Wij hebben gister geboekt voor een weekje Gerlos! Wintersport!  281626781

Het wordt voor mij de eerste keer op wintersport om te skiën. Dus vanavond maar met lessen beginnen. Ik ga met mijn vriend, we zouden met nog een stel, helaas is dat andere stel net uit elkaar dus dan maar met z'n 2. Very Happy En we gaan de 1e week van feb. Ik heb er toch best wel zin in! Wintersport!  281626781
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 4:06

Ik geloof dat ik met m'n vader mee ga, maar heb er nog niet echt iets over gehoord. M'n zus zei dat het zonder aanhang is en dat zou ik wel erg jammer vinden. We gingen vroeger altijd naar Zwitserland, maar de laatste jaren naar Oostenrijk. Ik vind zelf Zwitserland leuker, maar maakt me ook niet echt heel veel uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Silver di 6 nov 2012 - 4:09

Marin, dat zou wel jammer zijn dan zonder aanhang. Is je vriend al vaker op wintersport geweest? Of wordt het dan voor hem de eerste keer? (Als ie ook mee mag)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 4:14

Ja, hij ging als kind ook altijd, dus hij kan ook skiën en snowboarden. Ik zou het wel heel jammer vinden als er geen aanhang mee mag, want 'vroeger' mocht dat wel toen m'n zus nog een relatie had en ging haar ex wel gewoon mee en nu zij geen vriend heeft, zal ze ook niet zo snel pushen dat er aanhang mee gaat. Ik ben zelf ook net twee weken met m'n schoonouders op vakantie geweest geheel op hun kosten, dus ik voel me dan zo extreem lullig tegenover m'n vriend als ik moet zeggen dat hij dan niet met mijn ouders mee mag. Maar ja, zo werkt dat nou eenmaal, zelfs als je volwassen bent. Dat is het 'nadeel' van nog met ouders mee gaan op vakantie. Erg gezellig, maar dan heb je je ook aan hun wensen te voegen. Al met al zal het sowieso gezellig worden hoor, met m'n kleine zusje die dit jaar voor 't eerst wil gaan skiën. Dan noem ik haar Skiki. Laughing


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Curious di 6 nov 2012 - 4:16

Ik ga dit jaar ook voor het eerst, met mijn zusje.

We gaan naar frankrijk, superdevoluy. Niet echt een bekend en supergroot gebied, maar toch 100 km piste en genoeg te doen voor beginners. We hebben ook vier dagen les van de zeven dagen skieen. We gaann met een busreis, aangezien we het stuk zelf niet willen reizen.

Nu al heeeeel veel zin in!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Petteflet di 6 nov 2012 - 22:08

Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar Oostenrijk, Zell am See.
Ik ga snowboarden en de rest van de familie skiën. We gaan met mijn schoonouders, zwager en onze kinderen. Mijn oudste gaat dit keer voor het eerst skiën. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij van de piste afzoefd!
We zitten trouwens in een gasthof met halfpension.

Ik heb er zin in!!!!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  litllejoy di 6 nov 2012 - 23:52

Ik ga in Maart 2013 naar Koningsleiten met een groep vrienden van m'n vriend. We gaan voor 5 dagen mee (de meeste gaan 7 dagen).
Ik ben nog nooit geweest, dus het wordt voor mij ook eerst een paar lesjes.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Zonnetje wo 7 nov 2012 - 0:28

Ik zou ook erg graag gaan, maar wij zijn in de herfstvakantie naar New York geweest, dus slaan dit jaar een keer over. We zijn twee keer naar Mayrhofen geweest in Oostenrijk. Dat beviel ons erg goed. Een volgende keer zouden we graag naar Gerlos gaan, daar heb ik ook veel goede verhalen over gehoord.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Silver wo 7 nov 2012 - 0:43

Yeah! Mijn hm bestelling met thermo ondergoed en fleece vest is binnen! Hoe meer ik voorbereid ben, hoe meer ik er naar uit kijk! Can't wait! Wintersport!  281626781
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Caro wo 7 nov 2012 - 3:16

Ja, ik ga denk ik met Kerst en wellicht nog een keer met carnaval. Maar ik moet even kijken hoe en wat precies tegen die tijd.

Ik zit enigszins in een zeer luxe positie omdat mijn ouders in de Franse alpen een appartement hebben, er worden bepaalde weken van het jaar vrijgehouden van verhuur en die weken kunnen we dan naar gelieve gaan zoals we maar willen. Natuurlijk wel rekening houden met broer en zus :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Middleme wo 7 nov 2012 - 9:22

_Femme schreef:Wie gaan er dit jaar ook skiën/snowboarden? Ik!

Waar ga je naartoe Very Happy Dit jaar gaan we naar Campitello di Fassa, in het Fassa-dal in Italië.
Ben je daar al vaker geweest? Nee, we gaan in principe elk jaar naar een ander gebied.
En met wie ga je? Ik ga dit jaar met mn ouders, mn zus en zwager en mijn vriend Wintersport!  561177
En wanneer? Voorjaarsvakantie

Mijn vriend gaat voor het eerst mee, dus voor hem doen we wat rustig aan. Mijn zwager gaat inmiddels voor de vijfde keer mee, mijn zus gaat voor de 13e keer, ik voor de 14e en mijn ouders zijn nog vaker geweest. Het is zeeeeer verslavend! Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Silver vr 23 nov 2012 - 2:42

Nu ik zwanger ben, moet ik de wintersport voor nu over laten gaan. Gelukkig hebben we een annuleringsverzekering, en kan er ook nog een maatje van mijn vriend in mijn plaats mee.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Snirp do 6 dec 2012 - 22:29

Waar ga je naartoe? Ik ga naar Superdévoluy, Frankrijk
Ben je daar al vaker geweest? Ik ben daar nog nooit eerder geweest. Ging vorige jaren altijd met mijn ouders naar Hochfilzen (Oostenrijk), en ben ook een jaartje in Hinterglemm en in Fiss geweest (ook Oostenrijk)
En met wie ga je? Ik ga met mijn zusje. Voorheen altijd met mijn ouders en ook mijn vriend. Mijn ouders skiën niet meer en mijn vriend wil zijn vrije dagen bewaren voor een evt. verhuizing en zit met zijn voorbereidingen voor een marathon
En wanneer? Half januari, over 6 weken stap ik in de bus!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Curious vr 7 dec 2012 - 3:47

Snirp schreef:Waar ga je naartoe? Ik ga naar Superdévoluy, Frankrijk
Ben je daar al vaker geweest? Ik ben daar nog nooit eerder geweest. Ging vorige jaren altijd met mijn ouders naar Hochfilzen (Oostenrijk), en ben ook een jaartje in Hinterglemm en in Fiss geweest (ook Oostenrijk)
En met wie ga je? Ik ga met mijn zusje. Voorheen altijd met mijn ouders en ook mijn vriend. Mijn ouders skiën niet meer en mijn vriend wil zijn vrije dagen bewaren voor een evt. verhuizing en zit met zijn voorbereidingen voor een marathon
En wanneer? Half januari, over 6 weken stap ik in de bus!

Ik ook! zowel naar superdevoluy, als half januari, als met de bus! (sunweb, 11 jan) jij???

edit: en ook met mijn zusje!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Snirp zo 9 dec 2012 - 6:07

Curious schreef:
Snirp schreef:Waar ga je naartoe? Ik ga naar Superdévoluy, Frankrijk
Ben je daar al vaker geweest? Ik ben daar nog nooit eerder geweest. Ging vorige jaren altijd met mijn ouders naar Hochfilzen (Oostenrijk), en ben ook een jaartje in Hinterglemm en in Fiss geweest (ook Oostenrijk)
En met wie ga je? Ik ga met mijn zusje. Voorheen altijd met mijn ouders en ook mijn vriend. Mijn ouders skiën niet meer en mijn vriend wil zijn vrije dagen bewaren voor een evt. verhuizing en zit met zijn voorbereidingen voor een marathon
En wanneer? Half januari, over 6 weken stap ik in de bus!

Ik ook! zowel naar superdevoluy, als half januari, als met de bus! (sunweb, 11 jan) jij???

edit: en ook met mijn zusje!

Haha, ik precies een week later smile. Weet ook even niet meer welk appartement...
Wel de sneeuwhoogte-app op mijn mobiel, het begint een beetje te komen met de sneeuw!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Green_Pepper zo 9 dec 2012 - 6:11

Ik ga eind februari met 3 vrienden naar St Johann (in het gebied Tirol), heb er nu al zin in!
Ik ben 2 keer eerder op wintersport geweest, maar dat was naar Frankrijk.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Curious zo 9 dec 2012 - 6:36

[quote="Curious"]
Snirp schreef:Waar ga je naartoe? Ik ga naar Superdévoluy, Frankrijk
Ben je daar al vaker geweest? Ik ben daar nog nooit eerder geweest. Ging vorige jaren altijd met mijn ouders naar Hochfilzen (Oostenrijk), en ben ook een jaartje in Hinterglemm en in Fiss geweest (ook Oostenrijk)
En met wie ga je? Ik ga met mijn zusje. Voorheen altijd met mijn ouders en ook mijn vriend. Mijn ouders skiën niet meer en mijn vriend wil zijn vrije dagen bewaren voor een evt. verhuizing en zit met zijn voorbereidingen voor een marathon
En wanneer? Half januari, over 6 weken stap ik in de bus!

weg ivm privacy
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  _Femme di 11 dec 2012 - 5:41

Wij hebben uiteindelijk vanwege het feit dat we maar 3 nachten weg kunnen gekozen voor Feldberg! De rest is gewoon te ver voor die tijd. Het was óf niet óf Feldberg, nou dan weet ik het wel Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Lot wo 12 dec 2012 - 7:30

Waar hebben jullie geboekt? Iemand nog tips voor een goedkope reis? Wij willen in eind februari/maart gaan.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Silver wo 12 dec 2012 - 7:40

Lot schreef:Waar hebben jullie geboekt? Iemand nog tips voor een goedkope reis? Wij willen in eind februari/maart gaan.

Wij hebben via Bizztravel geboekt, maar hoe later je gaat, hoe duurder het wordt...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport!  Empty Re: Wintersport!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum