Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er leuk uit zien op wintersport

+2
marjoleinnn
SuzieQ
6 plaatsers

Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 21:56

Als ik foto's zie van vorig jaar dan zie ik er echt niet uit als ik op wintersport ben. Mijn haar in een knotje, zwarte hoofdband (muts is lastig omdat ik dan niet weet waar ik mijn haar moet laten, los is lastig en gaat klitten door de capuchon), 1 laagje (uitgelopen) mascara, van die witachtige lippenbalsem (en na 2 of 3 dagen een koortslip) en een lelijke fleece pulli en grote ski jas.
Dus dit jaar wil ik er iets leuker bij lopen. Ik heb in ieder geval een leuk skipak, witte jas en donkergroene broek. Ik moet nog een fleece pulli halen (ik denk een roze), die moet je nou eenmaal aan en ik heb een grijze hoofdband besteld. Hopelijk komt die op tijd. Ook heb ik alvast waterproof mascara ingeslagen.

Maar uiteindelijk voel ik me toch altijd weer lelijk als ik in de apres ski bar binnenkom. De laatste tijd zie ik daar ook steeds bijna iedereen in gewone kleding. Terwijl ik gewend was om gewoon in ski kleding te gaan apres skieen. Maar afgelopen jaar voelde ik me echt stom met mijn knotje en skikleding tussen alle gewoon geklede en opgemaakte mensen.

Hoe doen jullie dat?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  marjoleinnn di 1 jan 2013 - 22:02

Ik heb ook inderdaad gewoon een mooi skipak, mooie aansluitende (niet super wijde) broek, en een jas die goed past. Mijn pak vind ik er sowieso al wel leuk uitzien. Verder heb ik altijd waterproof make-up op en deze bleef vorig jaar (na een val waarbij ik nogal een lading sneeuw in mijn gezicht kreeg) erg goed zitten. Ik dacht dat het wel uitgelopen zou zijn maar dit was niet het geval, alles zat nog netjes op z'n plaats. Verder heb ik geen fleece pulli, ik doe onder mijn skijas gewoon een leuke trui of vest. En mijn haren laat ik los omdat ik het er in een staart ofzo ook minder leuk uit vind zien.

En ik ben vorig jaar pas voor het eerst op wintersport geweest dus hoe ik het met apres ski zou doen weet ik niet. Ik was vorig jaar maar 3 dagen gegaan en heb de apres ski niet echt meegemaakt omdat ik toch graag elke dag zo lang mogelijk wilde skien.
's Avonds als we nog ergens wat gingen drinken of ergens gingen eten ging ik ook altijd in mijn gewone kleren. Vantevoren had ik dan gedoucht dus mijn haren zaten dan ook weer fatsoenlijk. Er leuk uit zien op wintersport 561177
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Charles di 1 jan 2013 - 22:04

Ja moeilijk he! Ik vraag me ook af hoe anderen dat voor elkaar krijgen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:06

marjoleinnn schreef:Ik heb ook inderdaad gewoon een mooi skipak, mooie aansluitende (niet super wijde) broek, en een jas die goed past. Mijn pak vind ik er sowieso al wel leuk uitzien. Verder heb ik altijd waterproof make-up op en deze bleef vorig jaar (na een val waarbij ik nogal een lading sneeuw in mijn gezicht kreeg) erg goed zitten. Ik dacht dat het wel uitgelopen zou zijn maar dit was niet het geval, alles zat nog netjes op z'n plaats. Verder heb ik geen fleece pulli, ik doe onder mijn skijas gewoon een leuke trui of vest. En mijn haren laat ik los omdat ik het er in een staart ofzo ook minder leuk uit vind zien.

En ik ben vorig jaar pas voor het eerst op wintersport geweest dus hoe ik het met apres ski zou doen weet ik niet. Ik was vorig jaar maar 3 dagen gegaan en heb de apres ski niet echt meegemaakt omdat ik toch graag elke dag zo lang mogelijk wilde skien.
's Avonds als we nog ergens wat gingen drinken of ergens gingen eten ging ik ook altijd in mijn gewone kleren. Vantevoren had ik dan gedoucht dus mijn haren zaten dan ook weer fatsoenlijk. Er leuk uit zien op wintersport 561177

Mijn haar gaat altijd zo erg klitten als ik het los laat. Ik zweet nogal snel en dan wordt het dus achterin mijn nek vochtig en schuurt het steeds langs de capuchon, dus dat wordt hem niet.
Ik denk dat ik ook nog eens even op zoek ga naar een waterproof eyeliner, foundation ga ik niet dragen. Dat draag ik sowieso bijna nooit en in vind dat je het met skieen ook niet moet overdrijven. Voel me ook altijd een beetje te opgemaakt als ik 's avonds ga sporten en dan nog voor mijn doen veel make up op heb.
Als we na het eten nog weg gaan doe ik ook wel gewone kleren aan, maar we gaan altijd om een uur of 4 direct na het skieen nog even wat drinken (tot een uur of 7, half Cool en dan heb ik echt geen zin om eerst in die skibus te stappen om me om te kleden. Maar het viel me op dat iedereen ineens wel omgekleed was.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:07

Charles schreef:Ja moeilijk he! Ik vraag me ook af hoe anderen dat voor elkaar krijgen.

Haha dus er zijn meer mensen die dit lastig vinden. Ik voelde me al zo'n muts omdat het eigenlijk niet uit hoort te maken hoe je erbij loopt met wintersport. Maar ik voel me dan gewoon echt onzeker, heel stom.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 22:08

Ik zie er ook altijd uit als een Michelin mannetje. Maar eigenlijk kan me het niet zo veel schelen. Ik ben toch alleen maar met familie. Vooral 's avonds kleed ik me dan nog wel leuk uit, maar op de piste lukt het me gewoon niet en maakt het me niet uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:09

Marin schreef:Ik zie er ook altijd uit als een Michelin mannetje. Maar eigenlijk kan me het niet zo veel schelen. Ik ben toch alleen maar met familie. Vooral 's avonds kleed ik me dan nog wel leuk uit, maar op de piste lukt het me gewoon niet en maakt het me niet uit.

haha, dat zou ik idd ook gewoon lekker thuis doen smile

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  marjoleinnn di 1 jan 2013 - 22:10

Ja naar mijn idee was apres ski ook altijd in skikleding etc meteen na het skien, raar dat dat nu ineens anders is geworden.
Ik doe trouwens ook alleen maar mascara en eyeliner op hoor, foundation etc heb ik eigenlijk vrijwel nooit op, dus ook niet met de wintersport smile
Als je haren erg gaan klitten zou ik het inderdaad wel gewoon in een staart ofzo doen, die klitten eruit krijgen valt vaak ook niet mee.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 22:12

SuzieQ schreef:
Marin schreef:Ik zie er ook altijd uit als een Michelin mannetje. Maar eigenlijk kan me het niet zo veel schelen. Ik ben toch alleen maar met familie. Vooral 's avonds kleed ik me dan nog wel leuk uit, maar op de piste lukt het me gewoon niet en maakt het me niet uit.

haha, dat zou ik idd ook gewoon lekker thuis doen smile

Hahahaha en m'n vriend gaat niet eens mee op wintersport! Wink

Ik bedoel natuurlijk kleed ik me nog leuk aan en zie ik er nog leuk uit! Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Zora di 1 jan 2013 - 22:25

Waar is je avatar Marin???

Ik ging de voorgaande jaren steeds naar Scandinavie op wintersport. Daar moest ik wel meerdere lagen thermo en pullies aan. Nu ga ik naar Oostenrijk, dus zal ik iig een stuk minder warme kleren aanhoeven. Sowieso had ik het voorgaande jaren ook al steeds best warm na een tijdje dus veel lagen heb ik niet nodig... Ik moet iig nog op zoek naar een goede (en vooral leuke jas), want die ik nu heb is knalrood (= /vind ik lelijk!)

Ik vind een hoofdband niet zo leuk staan, nooit eigenlijk, dus heb altijd of een muts, of niks smile Ik heb vaak een beetje zo'n baggy muts dus daar past wel een knot in, en anders heb ik mijn haar gewoon los. En oh, geen make-up meestal smile

Je kunt trouwens toch ook wel voor lippenbalsem kiezen die niet zo'n witte laag achterlaat? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 22:27

Verdwenen, ik zoek nog een leuke nieuwe, maar ben vrij inspiratieloos. Ik kan wel een mooi bloemetjes fotootje van mezelf nemen, maar da's zo onorigineel en onherkenbaar.

Edit: Misschien deze?


Laatst aangepast door Marin op di 1 jan 2013 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:29

Ik heb dus echt meteen een koortslip. Ook op zomervakantie en als de zon in nederland weer begint te schijnen. Dus ik neem altijd een lippenbalsem met factor 30. Een gewone lippenbalsem beschermt niet tegen de zon, die schijnt de zonnestralen juist te versterken (net als water op je lichaam in de zon). Maar goed, ik loop dan nog met een koortslip na een paar dagen dus ik ga het dit jaar ook niet meer doen. Ik begin altijd een tijdje van tevoren met Lysine tabletten om de kans op een koortslip te verkleinen, maar meestal krijg ik er toch een.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Starla di 1 jan 2013 - 22:32

Ik heb niet echt ervaring met ski outfits, maar ik zou me er ook niet echt druk om kunnen maken. Je haar kun je misschien vlechten of invlechten als het daar lang genoeg voor is?
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:34

Starla schreef:Ik heb niet echt ervaring met ski outfits, maar ik zou me er ook niet echt druk om kunnen maken. Je haar kun je misschien vlechten of invlechten als het daar lang genoeg voor is?

Invlechten kan ik zelf niet en het is eigenlijk ook te dun om te vlechten, dat ziet er niet uit en het gaat heel snel los helaas. Misschien ga ik nog op zoek naar een leuke muts, die zie ik wel hoe ik mijn haar daarin prop.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Marin di 1 jan 2013 - 22:37

Ik maak ook heel stom vaak gewoon twee vlechtjes of staartjes omdat dat het lekkerst zit met zo'n haarband.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er leuk uit zien op wintersport Empty Re: Er leuk uit zien op wintersport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum