Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger op wintersport

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Zwanger op wintersport

Bericht  Aagje! ma 20 feb 2012 - 2:28

Mijn schoon ouders willen ons in februari volgend jaar mee nemen naar winter sport in Oostenrijk, heel leuk en erg veel zin in! Onze dochter zou dan bijna 3 zijn, dus lekker sleeën en wandelen.

Maar nu wilde wij eind van dit jaar voor een tweede gaan, en stel dat het weer snel zou lukken dan zou ik zwanger zijn op winter sport. Skieen doe ik niet, dus dat zou het probleem niet zijn. En het gebied ligt op 1000 meter dus dat is ook geen probleem. Nu was ik bij mijn dochter heel misselijk en ziek de eerste maanden, maar daar heb ik toen pillen voor gekregen.

Zijn jullie zwanger geweest tijdens winter sport? En kan het problemen opleveren?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Sophiee ma 20 feb 2012 - 2:43

Ik was 16 weken zwanger tijdens de wintersport. Heb niet geskied, wel lekker gewandeld, mooie dingen bezocht en buiten in de zon gelezen. Ik vond het heerlijk smile. Het scheelde wel dat mijn vader ook niet ging skiën, hij houdt er niet zo van. Dus ik had wel een maatje smile! Verder was ik wel dagelijks misselijk, maar daar is dat eerlijk gezegd niet anders dan thuis. Wel zijn we 1 avond thuis gebleven, terwijl we eigenlijk uit zouden gaan eten, omdat ik echt niet lekker was. Maar verder waren er geen problemen!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 2:48

Ik was 16 weken zwanger van de oudste toen we op wintersport gingen. Ik heb nog nooit geskied, dus toen al helemaal niet. Wel was ik idd goed misselijk, heb ook wel vaak moeten overgeven, maar dat had ik thuis ook wel, dus dat maakte voor mij niet veel verschil. Heb er wel van kunnen genieten ondanks dat.

Ik zou het gewoon doen. Thuis misselijk zijn is net zo goed niet leuk, en ik vond die afwisseling juist wel lekker, een beetje afleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  -Ieniemienie- ma 20 feb 2012 - 2:53

Nee nooit zwanger geweest op wintersport.
Maar wel zwanger geweest toen we tijdenlijk (ivm verbouwen) bij mn ouders woonde.
Was dus ook super misselijk en vond het erg fijn dat we daar woonde.
Mn man werkt snachts en smorgens dus nu kondern mn ouders af en toe bijspringen voor M.
Dus als ik zo ziek was, en moe. Gingen hun met haar naar beneden zodat ik nog even kon blijven liggen.

Dus waarom niet?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Darius ma 20 feb 2012 - 2:54

Vanaf 1500 meter hoogte moet je toch oppassen?

Ik heb niet zoveel met de winter en de wintersport, dus ik zou niet gaan. Helemaal niet als ik zwanger ben, anders had ik mijn ellende nog met schnaps kunnen doen vergeten...Zwanger op wintersport 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Aagje! ma 20 feb 2012 - 6:22

Volgens mij moet je vanaf 2300 oppassen ivm zuurstof.

Mijn man zei: als je jezelf weer helemaal lekker voeld en je klaar bent bij de psycholoog dan vind ik eind van het jaar goed Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Océane ma 20 feb 2012 - 6:26

Ik ben net 2 dagen terug. Wij zijn naar Fiss geweest (tirol). Heb gewoon geskied hoor, geen probleem...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger op wintersport Empty Re: Zwanger op wintersport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum