Vriend op wintersport
+4
Lynn_
lieke89
Le Chat Noir
tweeling
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriend op wintersport
Hee meiden,
Mijn vriend is vannacht vertrokken voor een week wintersport.
Ik gun het hem natuurlijk van harte maar diep van binnen vind ik het vreselijk, ik mis hem nu al!
Is er iemand van jullie die dit ook heeft? Tips zijn welkom
Liefs!
Mijn vriend is vannacht vertrokken voor een week wintersport.
Ik gun het hem natuurlijk van harte maar diep van binnen vind ik het vreselijk, ik mis hem nu al!
Is er iemand van jullie die dit ook heeft? Tips zijn welkom
Liefs!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Vriend op wintersport
Tja..volgens mij zijn de eerste dagen het ergste, daarna kun je weer gaan aftellen... Zou m gewoon dagelijks even bellen of smsen.. En zelf leuke dingen plannen deze week . Sterkte!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
mijn vriend is een paar weken geleden ook met zijn vrienden op wintersport geweest. Ik mocht wel mee maar vond het zelf veel te duur en aangezien ik maar een arme student ben geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit. Ik vond het ook heel moeilijk. Mijn vriend en ik wonen samen dus dat betekende dat ik de hele week alleen was, helemaal omdat ik toen zelf ook nog vrij was van school. Gelukkig moest ik toen wel veel doen voor school waardoor ik toen harder kon werken dan normaal omdat ik geen vriend om me heen had om me af te leiden. Maargoed, wij hebben iedere dag wel gesmst of elkaar gesproken. Hij wist dat ik het helemaal niet leuk vond om alleen thuis te zitten maar ben wel blij dat hij is gegaan want hij had het al sinds de zomer over de wintersport.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Kop op! Voordat je het weet is hij er weer. Gun jezelf een heerlijke week met alleen maar leuke dingen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Kon je niet mee met hem dan?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
een week is zo voorbij! plan leuke dingen voor jezelf en laat je vriend vooral niet merken dat je het vreselijk vind!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Kom op! Doe lekker je eigen dingen deze week en de week is zo voorbij. Mijn vriend is ook gisterochtend op wintersport gegaan en natuurlijk mis ik hem wel om mij heen, maar ik weet ook dat hij zaterdag weer terug is.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Hoochie schreef:Kom op! Doe lekker je eigen dingen deze week en de week is zo voorbij. Mijn vriend is ook gisterochtend op wintersport gegaan en natuurlijk mis ik hem wel om mij heen, maar ik weet ook dat hij zaterdag weer terug is.
+1
Mijn vriend gaat volgende maand ook een week met vrienden op wintersport (in de week dat ik juist ook een week vrij ben), tuurlijk ga ik hem missen, maar wat Hoochie al zegt; zo'n weekje is zo voorbij! Daarnaast zou ik zelf tientallen andere dingen kunnen bedenken die ik kan doen (van huishoudelijke klusjes die al eeuwen moeten gebeuren, administratie tot aan lekker uitslapen, extra afspreken met vriendinnen etc.), dus ik neem aan dat je vast wel wat kunt bedenken!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Net op wintersport geweest waarbij 3 vrienden hun vriendin/vrouw niet mee waren.. ik heb de hele week niets anders gehoord dan over hun en was er nog één ziek van heimwee:)
Misschien troost het je dus iets dat hij je ook vast wel zou missen?
sterkte en geniet ervan als hij weer terug is.
Misschien troost het je dus iets dat hij je ook vast wel zou missen?
sterkte en geniet ervan als hij weer terug is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wintersport
» Wintersport!
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» Wintersport-kleding
» Wintersport!
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» Wintersport-kleding
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: