Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
+8
Silver
Nathalie
silly-one
Snirp
Caro
Marin
Zora
Sorrento
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
Daaaaaaaames,
Ik heb jullie hulp nodig: ik ga binnenkort voor het eerst in mijn leven op wintersport en nu heb ik werkelijk geen idee wat voor schoeisel ik dan aan moet trekken. Snowboots vind ik best lelijk, althans, wat ik hier de afgelopen dagen in Nederland voorbij heb zien komen was in ieder geval niet al te florissant. Kunnen Uggs goed tegen sneeuw? Of krijg ik er dan lelijke kringen in? Echt sterk en stevig hoeven de schoenen niet te zijn, ik mag ivm een blessure helaas niet skieen of boarden, dus ik hoef alleen maar mooi te zijn haha
Ik hoor het graag van jullie!
Ik heb jullie hulp nodig: ik ga binnenkort voor het eerst in mijn leven op wintersport en nu heb ik werkelijk geen idee wat voor schoeisel ik dan aan moet trekken. Snowboots vind ik best lelijk, althans, wat ik hier de afgelopen dagen in Nederland voorbij heb zien komen was in ieder geval niet al te florissant. Kunnen Uggs goed tegen sneeuw? Of krijg ik er dan lelijke kringen in? Echt sterk en stevig hoeven de schoenen niet te zijn, ik mag ivm een blessure helaas niet skieen of boarden, dus ik hoef alleen maar mooi te zijn haha
Ik hoor het graag van jullie!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Re: Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
Ik neem mee: snowboots, en hoge sneakers. Uggs heb ik niet
Deze:
en deze:
Deze:
en deze:
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Snowboots en skischoenen en als ik echt binnen blijf gewoon sneakers.
Uggs draag ik ook wel in de sneeuw maar alleen omdat ze toch al verneukt zijn. Is wel slecht voor uggs namelijk.
Maar zodra je naar buiten gaat, zou ik snowboots aan doen.
Uggs draag ik ook wel in de sneeuw maar alleen omdat ze toch al verneukt zijn. Is wel slecht voor uggs namelijk.
Maar zodra je naar buiten gaat, zou ik snowboots aan doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Snowboots idd. Uggs kunnen er sowieso minder goed tegen omdat ze ook niet erg waterdicht zijn maar daarnaast: je glijdt als een malle omdat er weinig tot geen profiel onder zit..
Snowboots mogen dan niet erg charmant zijn, maar iedereen loopt er daar op dus uit de toon val je toch niet :-).
Snowboots mogen dan niet erg charmant zijn, maar iedereen loopt er daar op dus uit de toon val je toch niet :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik had mijn wandelschoenen mee .
Lekker warm ook in de bus!
Maar zag afgelopen week in Frankrijk veel mensen met snowboots, ga ze denk ik voor volgende ook zelf aanschaffen. En dan meer vanwege het gebruiksgemak, wandelschoenen zijn zo'n crime om 'even snel' aan te trekken
Maar zag afgelopen week in Frankrijk veel mensen met snowboots, ga ze denk ik voor volgende ook zelf aanschaffen. En dan meer vanwege het gebruiksgemak, wandelschoenen zijn zo'n crime om 'even snel' aan te trekken
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik loop dan op sneakers of op snowboots. Ik heb er echt maling aan wat andere er van denken. Zolang ik maar goed kan lopen en geen koude voeten krijg.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik had altijd met de reis sneakers aan en dan snowboots mee. Als je er geld voor over hebt kun je hele leuke vinden. Van Sorel bijvoorbeeld. Of als je nog iets meer uit wilt geven zijn dubarry laarzen ook handig, die droeg mijn moeder altijd. Zij ging ook niet skien en dan waren die laarzen prima, zijn waterdicht en hebben een goed profiel.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Snirp schreef:Ik had mijn wandelschoenen mee .
Haha ja ik vind snowboots zooo makkelijk om aan te trekken. En ook echt een verademing na een hele dag op skischoenen te hebben gestaan. Heerlijk zacht en de ruimte!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als ik op wintersport zou gaan volgende week, zou ik ook gewoon mijn snowboots aandoen. Maar voor lange wandeltochten doe ik toch liever mijn wanderschoenen aan die zien er ook niet echt bepaald "mooi" uit. Maar praktisch zijn ze sowieso wel.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik had timberlands als gewone schoenen en verder mijn snowboots. Hier in NL ben ik er ook geen fan van maar iedereen loopt ermee en ze zijn heeeeeeeeeeerlijk warm!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Uggs kunnen echt niet tegen sneeuw. Ik had ze wel mee dit jaar, maar toen ik ze aan had waren binnen een half uur mijn tenen nat. Niet echt lekker dus. Ik heb altijd gewoon snowboots aan. Niet supercharmant, maar goed dat is een skibroek ook niet. En er zijn best leuke te koop. Ik heb trouwens hele lelijke, eigenlijk gewoon rubberlaarzen met een schapenvachtje erin. Maar wat iemand eerder ook al zei, iedereen loopt er mee. Ik heb ook wel veel wandelschoenen gezien. Die moet je denk ik wel heel goed in spuiten met waterwerend spul, natte voeten is echt vervelend met die kou.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb snowboots, maar die van mij zien er best leuk uit en zijn laag:) Ik vind snowboots wel fijn, zijn lekker warm en zitten lekker. En verder lopen daar heel veel mensen op snowboots dus zo lelijk/raar is het niet.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor jullie antwoorden, meiden! Misschien toch maar aan de snowboots dus! Ben gisteren bij twee verschillende sportzaken geweest, maar nog niet echt iets kunnen vinden.. Morgen maar eens een wat grotere sportwinkel bezoeken, hopelijk hebben ze daar meer keus!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Snowboots zijn in winstersportgebieden heel normaal en niemand zal naar jouw 'lelijke' snowboots kijken. Zelf neem ik altijd snowboots mee en 1 paar normale schoenen voor in het hotel/appartement. Buiten heb ik altijd snowboots aan!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» wintersport
» Er leuk uit zien op wintersport
» Zwanger op wintersport
» Vriend op wintersport
» Wintersport-kleding
» Er leuk uit zien op wintersport
» Zwanger op wintersport