koorts door slaapgebrek/te veel prikkels
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
koorts door slaapgebrek/te veel prikkels
We lopen nu al een week of 8 met ons dochtertje te kwakkelen. Haar temperatuur schiet alle kanten op en vooral op donderdag heb ik een zielig meisje. Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag. 2 weken geleden was het dusdanig dat we s nachts naar de huisartsen post zijn geweest, omdat ik haar met 40.3 op bed had gelegd en haar 4 uur later met 35.3 uit bed haalde. De hap hebben naar haar longen geluisterd, naar haar oren gekeken en konden niets vinden. Ze heeft steeds wel een aantal dagen in de week verhoging of koorts.
Zo ook gister. Na het debacle van de huisartsenpost, 2 dagen later een week op vakantie gegaan en ons dochtertje heeft nergens last van gehad. Gister weer eerste dag werken en mijn dochtertje naar mijn schoonmoeder. Hij ik haar s avonds halen, heeft ze weer 40'...!
Mijn dochtertje is erg van het kijken en opnemen en slaapt zowel bij mijn schoonmoeder (op dinsdag) en op het kdv (op woensdag) slecht, omdat ze te druk is met kijken. Kan een kindje koorts krijgen door moe zijn of teveel indrukken? Ik kan het niet goed vinden op internet, maar ik krijg steeds meer dat vermoeden sinds gister..... dit kan toch geen toeval zijn...?
Weet iemand dit?
Zo ook gister. Na het debacle van de huisartsenpost, 2 dagen later een week op vakantie gegaan en ons dochtertje heeft nergens last van gehad. Gister weer eerste dag werken en mijn dochtertje naar mijn schoonmoeder. Hij ik haar s avonds halen, heeft ze weer 40'...!
Mijn dochtertje is erg van het kijken en opnemen en slaapt zowel bij mijn schoonmoeder (op dinsdag) en op het kdv (op woensdag) slecht, omdat ze te druk is met kijken. Kan een kindje koorts krijgen door moe zijn of teveel indrukken? Ik kan het niet goed vinden op internet, maar ik krijg steeds meer dat vermoeden sinds gister..... dit kan toch geen toeval zijn...?
Weet iemand dit?
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Re: koorts door slaapgebrek/te veel prikkels
Ik heb geen idee hoe het bij kindjes werkt, maar als ik zelf echt oververmoeid ben krijg ik koorts dus het lijkt me wel dat kindjes dat ook kunnen hebben.
Hier trouwens nog een kleintje dat niet wil slapen bij een ander (behalve als ik haar daar op bed leg) maar gelukkig heeft ze er niet zo veel last van als jouw dochtertje.
Succes ermee in ieder geval.
Hier trouwens nog een kleintje dat niet wil slapen bij een ander (behalve als ik haar daar op bed leg) maar gelukkig heeft ze er niet zo veel last van als jouw dochtertje.
Succes ermee in ieder geval.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
ja dat kan. Als ze bijvoorbeeld niet tegen drukte kan en daar wel telkens mee in aanraking komt kan ze ziek worden
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Koorts en veel slijm, wat nu?
» koorts door tandjes
» Huiskamer met minder prikkels (foto's)
» Veel buikkramp door koolhydraten?
» Koorts lip
» koorts door tandjes
» Huiskamer met minder prikkels (foto's)
» Veel buikkramp door koolhydraten?
» Koorts lip
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: