Koorts en veel slijm, wat nu?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Koorts en veel slijm, wat nu?
I heeft sinds een paar dagen een flinke verkoudheid te pakken en ze heeft nu erg veel last van het slijm. Zelfs bij de gewone ademhaling hoor je haar soms gieren zeg maar, ook moet ze hoesten van het slijm. Verder heeft ze nu ook koorts van 38.5.
Wat ik er misschien nog wel bij moet zeggen is dat ze 3 weken geleden slijm in haar longen had en hiervoor heeft ze een antibioticakuur gehad. Deze heeft ook geholpen. De arts vertelde er toen bij dat als ze moeite kreeg met ademhalen, we weer moesten komen. Maar het is nu alweer 3 weken later en ze heeft nog niet echte moeite met ademhalen. Wel is ze echt niet lekker te pas.
Wat zouden jullie doen? En wat geven jullie jullie kindjes als ze veel slijm hebben?
Wat ik er misschien nog wel bij moet zeggen is dat ze 3 weken geleden slijm in haar longen had en hiervoor heeft ze een antibioticakuur gehad. Deze heeft ook geholpen. De arts vertelde er toen bij dat als ze moeite kreeg met ademhalen, we weer moesten komen. Maar het is nu alweer 3 weken later en ze heeft nog niet echte moeite met ademhalen. Wel is ze echt niet lekker te pas.
Wat zouden jullie doen? En wat geven jullie jullie kindjes als ze veel slijm hebben?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Koorts en veel slijm, wat nu?
Ik zou even terug gaan naar de ha , had dat ooit s met een oorontsteking van T toen kreeg hij antibiotica , werkte even en kwam gelijk weer terug , hij heeft toen een andere antibiotica gekregen.
Bij gewoon slijm tijdens een verkoudheid geef ik bisolvon drank
Bij gewoon slijm tijdens een verkoudheid geef ik bisolvon drank
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Eigenlijk moet ik dat ook gewoon doen ja. Gewoon even bellen voor de zekerheid.
We hebben alleen al zoo vaak met haar bij de ha gezeten, dat ik het gevoel begin te krijgen dat ze ons straks niet meer serieus nemen. Ze heeft nu bv ook een schimmelinfectie, daarvoor heb ik haar ook al moeten bellen.
We hebben alleen al zoo vaak met haar bij de ha gezeten, dat ik het gevoel begin te krijgen dat ze ons straks niet meer serieus nemen. Ze heeft nu bv ook een schimmelinfectie, daarvoor heb ik haar ook al moeten bellen.
Julia- Prater
Als ze na die 3 weken nog steeds moeite heeft met ademhalen en je eigenlijk dan terug moest komen zou ik toch even contact op nemen met je huisarts.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Julia schreef:Eigenlijk moet ik dat ook gewoon doen ja. Gewoon even bellen voor de zekerheid.
Geloof mij er zijn mensen die elke dag bellen!
M@niek- Ratel
@ Moniek: Nee in de tussentijd ging het helemaal goed eigenlijk. Ze had nergens last van, maar nu dus wel. Kijk voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en heeft ze gewoon last van een klein virusje en moet ik alleen maar Bisolvon halen ofzo en het de tijd geven. Maar aan de andere kant zit ze aan haar oortje af en toe en heeft ze koorts en veel slijm.
Jeetje, normaal ben ik vrij assertief en weet ik wel wat ik wil, maar sinds ik een kind heb, verander ik af en toe in een onzeker twijfel geval
Jeetje, normaal ben ik vrij assertief en weet ik wel wat ik wil, maar sinds ik een kind heb, verander ik af en toe in een onzeker twijfel geval
Julia- Prater
Julia schreef:@ Moniek: Nee in de tussentijd ging het helemaal goed eigenlijk. Ze had nergens last van, maar nu dus wel. Kijk voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en heeft ze gewoon last van een klein virusje en moet ik alleen maar Bisolvon halen ofzo en het de tijd geven. Maar aan de andere kant zit ze aan haar oortje af en toe en heeft ze koorts en veel slijm.
Oo dat laatste herken ik wel hoor haha. Ik ben al jaren doktersassistente en heb al heel wat meegemaakt in de huisartsenpraktijk wbt baby´s/kinderen maar als het om mn eigen meisje gaat dat weet ik het ineens allemaal niet meer haha.
Maar voor hetzelfde geldt is het wel iets anders dan een virusje, omdat ze ook aan haar oortjes zit. Je kunt iig even de assistente bellen en het ff uitleggen.
M@niek- Ratel
M@niek schreef:Julia schreef:@ Moniek: Nee in de tussentijd ging het helemaal goed eigenlijk. Ze had nergens last van, maar nu dus wel. Kijk voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en heeft ze gewoon last van een klein virusje en moet ik alleen maar Bisolvon halen ofzo en het de tijd geven. Maar aan de andere kant zit ze aan haar oortje af en toe en heeft ze koorts en veel slijm.
Oo dat laatste herken ik wel hoor haha. Ik ben al jaren doktersassistente en heb al heel wat meegemaakt in de huisartsenpraktijk wbt baby´s/kinderen maar als het om mn eigen meisje gaat dat weet ik het ineens allemaal niet meer haha.
Maar voor hetzelfde geldt is het wel iets anders dan een virusje, omdat ze ook aan haar oortjes zit. Je kunt iig even de assistente bellen en het ff uitleggen.
Haha ja erg is dat he. Ik ga idd zo maar eens bellen, het is aan de assistente om te bepalen of het nodig is of niet.
Julia- Prater
Ik ben naar de ha geweest met mijn dochter en ze heeft weer slijm in haar longen. Maar er wordt geen antibiotica voorgeschreven, omdat de vorige kuur nog zo kort geleden is. Nu moeten we het gaan proberen met slijmoplossende hoestdrank en neusspray. En verder is ze ook aan de zalf en zinkolie voor haar schimmelinfectie.
Mijn kind is zoo niet gemaakt voor de winter, vorig jaar was al precies hetzelfde. Toen was ze ook de hele tijd ziek..tijd voor de lente!
Mijn kind is zoo niet gemaakt voor de winter, vorig jaar was al precies hetzelfde. Toen was ze ook de hele tijd ziek..tijd voor de lente!
Julia- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Weer zo hoesten met veel slijm..
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» koorts door slaapgebrek/te veel prikkels
» 2x vruchtbaar slijm in 1 cyclus?
» Slijm (prop?)
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» koorts door slaapgebrek/te veel prikkels