Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huiselijk geweld, wat te doen?

+5
nina
Makamba
Alias
Zininzon
xxDila
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Huiselijk geweld, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Huiselijk geweld, wat te doen?

Bericht  Alias wo 8 dec 2010 - 11:56

Ik hoop dat je wat tips krijgt van het steunpunt waar je wat aan hebt. Voor een slachtoffer van huiselijk geweld is het vaak heel erg moeilijk om toe te geven wat er aan de hand is. De drempel om naar iemand toe te stappen om het hierover te hebben is heel erg hoog, zo ook om er wat aan te doen. Voor jou is het natuurlijk ook heel erg moeilijk om er mee om te gaan tot het zo ver is. Pff... sterkte.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huiselijk geweld, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Huiselijk geweld, wat te doen?

Bericht  Fiwen do 9 dec 2010 - 0:16

Goed dat je uberhoubt opmerkt dat er iets aan de hand is.
Ik weet dat je het AMK ook kunt bellen wanneer er vermoedes zijn van huiselijk geweld en er kinderen in het spel zijn. Ze nemen dan je vermoedes op in hun bestand en als er anderen zij die ook hun vermoedes geuit hebben over de situatie (zoals de schhol van het zoontje of zo) dan linken ze die aan elkaar en met meerdere vermoedes gaan ze stappen ondernemen.
Als ik zoiets zou vermoeden zou ik het wel melden. Ik zou er niet mee kunnen leven dat ik er niks mee zou doen. Je hoort te veel nieuwsberichten over familiedrama's de laatste tijd en ik vind jouw verhaal toch behoorlijk "verdacht"

Succes ermee, en zoals anderen ook al zeiden, probeer er zo veel mogelijk te zijn voor je vriendin, sta open voor haar en ben onbevooroordeeld. Negatieve opmerkingen over haar vriend zullen er alleen maar voor zorgen dat ze hem gaat verdedigen en je mogelijk niet in vertrouwen durft te nemen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: