Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
VC; Whahahaha idd!
Hmm, nou we het toch over loterijen hebben, ik moet nog een staatslot kopen haha.
Hmm, nou we het toch over loterijen hebben, ik moet nog een staatslot kopen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat kosten die Staatsloten voor Koninginnedag eigenlijk?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Gast- Gast
Te duur vind ik dan.VeryCherry schreef:Wat kosten die Staatsloten voor Koninginnedag eigenlijk?
Gast- Gast
Storm schreef:Te duur vind ik dan.VeryCherry schreef:Wat kosten die Staatsloten voor Koninginnedag eigenlijk?
Schade Oh men, als ik het toch is zou winnen hè, dan waren we van de schulden af. En dan had ik die van jou ook afbetaald.
_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Ja, ik móest gewoon reageren hoor, en dan nog lopen miepen dat ze niemand verantwoording schuldig is.
Ik vind die loten ook altijd te duur, maar stel toch eens dat je wint..dat zou toch super zijn? En zonder lot, win je natuurlijk zeker niks.
Uiteindelijk koop ik er alleen nooit één, want het geluk van winnen, heb ik toch nooit.
Uiteindelijk koop ik er alleen nooit één, want het geluk van winnen, heb ik toch nooit.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Ik geloof dat er nog iemand na Jeanette was, maar ik hoef 'm niet eens meer..
Gast- Gast
Elke maand €10.000 lijkt me ook wel wat, ja!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Haha, keep on dreaming honey ik fantaseer ook al tijden over een grote geldsom, ik denk altijd dat de mensen die grote geldbedragen winnen het minder hard nodig hebben dan wijVeryCherry schreef:Storm schreef:Te duur vind ik dan.VeryCherry schreef:Wat kosten die Staatsloten voor Koninginnedag eigenlijk?
Schade Oh men, als ik het toch is zou winnen hè, dan waren we van de schulden af. En dan had ik die van jou ook afbetaald.
Gast- Gast
Welk topic dan?_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Haha, nee als het zo moet, laat dan maar.
Tullow- Kletskop
Huh waar zie je dat staan dan?_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, keep on dreaming honey ik fantaseer ook al tijden over een grote geldsom, ik denk altijd dat de mensen die grote geldbedragen winnen het minder hard nodig hebben dan wijVeryCherry schreef:Storm schreef:Te duur vind ik dan.VeryCherry schreef:Wat kosten die Staatsloten voor Koninginnedag eigenlijk?
Ja, dat denk ik ook meestal.
Maar als ik het zou winnen, zou ik het echt doen. Dan hebben jullie het ook goed.
Vergeet-me-nietje schreef:Huh waar zie je dat staan dan?_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Dat is al weggehaald Heb het net zien staan.
Ach, zal ik jullie een beetje uit de droom helpen?
De €10.000 is kansspelbelasting vrij, maar natuurlijk niet inkomstenbelasting vrij. Aan het eind van het jaar moet je dus gewoon aangifte doen over je nieuwe vermogen
De €10.000 is kansspelbelasting vrij, maar natuurlijk niet inkomstenbelasting vrij. Aan het eind van het jaar moet je dus gewoon aangifte doen over je nieuwe vermogen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ach, zal ik jullie een beetje uit de droom helpen?
Ja, dat snap ik, maar dan nog! Het is altijd meer dan wat ik nu verdien
Tullow- Kletskop
In vraag&aanbod, eerste topic
Lily schreef:om welk topic gaat het dan? Volg het niet helemaal :S
In vraag en aanbod.
Tullow- Kletskop
Ja, maar dat zeggen ze nergens bij natuurlijk..Storm schreef: dat is inderdaad zuur, Donnaa..kun je een hoop terugbetalen ook nog.
Iedereen in haleluja, want het is belasting vrij.. Kansspelbelasting ja, inkomstenbelasting natuurlijk niet.
Heel veel mensen hebben hier geen idee van..
Gast- Gast
Moggen meiden!
Moet straks echt de stad in voor een paar schoenen, mijn pumps worden verboden terrein en passen 's middags ook niet meer.
Ben normaal gek op shoppen, maar zie er nu al tegenop
Moet straks echt de stad in voor een paar schoenen, mijn pumps worden verboden terrein en passen 's middags ook niet meer.
Ben normaal gek op shoppen, maar zie er nu al tegenop
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: