Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:wat is dat VC?
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is dit, mijn vriend heeft het recept gekregen van een collega die er helemaal lyrisch van is en nu wil hij graag dat ik het maak. Het klinkt heel lekker, maar het duurt zooo lang.
http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/recepten/ossobuco
http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/recepten/ossobuco
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Burn, dan zou ik maar opschieten haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
zie er wel goed uit ach en je kan het altijd proberen toch.
Donnaa, hoe is gisteren nog afgelopen met die vriend van je die de loterij heeft/had gewonnen?
Donnaa, hoe is gisteren nog afgelopen met die vriend van je die de loterij heeft/had gewonnen?
Gast- Gast
Whaha en dat staat dan onder het kopje dagelijkse kost. Ik geloof niet dat ik dagelijks zo lang in de keuken wil staan Maar best leuk om een keer uit te proberen toch? 't Ziet er in ieder geval lekker uit!
Gast- Gast
Ik word soms zo moe van die arrogante ballen op het werk. Wij hebben hier de regel dat als klanten een afspraak hebben met ons, ze netjes moeten wachten in de gang totdat ik de desbetreffende persoon heb gebeld waar diegene een afspraak mee heeft. Die man zegt, ik kom hier regelmatig dus ik mag wel doorlopen toch? Ik zei, nou eigenlijk is het de regel dat u moet wachten in de gang en dat diegene u dan komt halen (had hem nog nooit eerder gezien). Zegt hij, neerbuigend, je bent nieuw hier he?
Eh, NEE meneer ik werk hier verdorie al 2 jaar..
Eh, NEE meneer ik werk hier verdorie al 2 jaar..
Gast- Gast
Ik hou alleen niet zo van selderij, maak als het heel fijn gesneden is smaakt het misschien anders. En de wijn vervang ik door kippenbouillon Het komt ook wel goed, moet me er alleen even toe zetten
Aarghh, daar krijg ik ook altijd de kriebels van Storm!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee, ik ben dan weer zo'n muts die hem tóch door laat lopen (hij had anders toch niet gewacht hoor)...hoop niet dat ik daarvoor straks op m'n donder krijg.
Gast- Gast
Nou, ik zou het bizar vinden als jij daarvoor op je donder krijgt Storm, wat had je dan moeten doen? Hem om zijn nek springen en tegen de grond werken?!
pfff hij had maar moeten wachten, ook al ben je nog zo bekend daar dan wacht je toch nog netjes als dat de regels bij jullie zijn :S arrogante kwal.
Gast- Gast
Ja dat is waar VC. Maar ze zijn hier best wel streng en terecht. Maar goed, ik ga ook niet met hem in discussie, dat win ik nooit van zo'n man. Dan maar even de makkelijke weg kiezen en hem door laten lopen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb hier soms ook van die mensen, Storm. Ik word er niet goed van! (Zoekt een kots-smiley)
Ik heb hier soms ook van die mensen, Storm. Ik word er niet goed van! (Zoekt een kots-smiley)
Laatst aangepast door Tullow op di 26 apr 2011 - 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ziet er lekker uit VC..veel succes met het klaar maken.
Nou lekker dan Storm. Ik heb zo'n hekel aan mensen die neerbuigend doen..en wat nou als je er nog maar net had gewerkt? Alsof hij dan ineens alle recht heeft om door te lopen?!
Nou lekker dan Storm. Ik heb zo'n hekel aan mensen die neerbuigend doen..en wat nou als je er nog maar net had gewerkt? Alsof hij dan ineens alle recht heeft om door te lopen?!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Herkenbaar Storm.. Soms ook van die lui die niet willen zeggen wie ze zijn en dan is het gewoon van 'hij kent me wel'.. Ja uh, wie, hoe wat waar?
Gast- Gast
Nou, dat was inderdaad een geintje..Lily schreef:
Laatst aangepast door _Donnaa op di 26 apr 2011 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, echt zo van 'ik ben belangrijk en jij niet'
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Vooral die vraag 'je bent nieuw hier he?' stoort me. Het was gewoon een aanname, niet eens een vraag! Net of ik 1 of ander dom gansje ben. Hij was wel even van zijn stuk gebracht toen ik zei dat ik hier nu 2 jaar werk. Net goed.
Gast- Gast
Weet je wat je had moeten zeggen Storm? Ik ben oké, en jij bent een sukkel
Dan had ik linea recta m'n fiets mogen pakken naar huis denk ikVeryCherry schreef:Weet je wat je had moeten zeggen Storm? Ik ben oké, en jij bent een sukkel
Gast- Gast
Sommige wel, maar de meesten twijfelden, net zoals ik haha..Lily schreef:haha oke waren er veel mensen die het geloofde?
Gast- Gast
Storm schreef:Dan had ik linea recta m'n fiets mogen pakken naar huis denk ikVeryCherry schreef:Weet je wat je had moeten zeggen Storm? Ik ben oké, en jij bent een sukkel
Whahahaha, nee das ook niet de bedoeling
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: