Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
leaf kan me niet voorstellen hoe moeilijk je hebt hebt maar hoop dat je toch wat steun hier vind
en ik lees iets over skates? Deze zijn vanaf vandaag in de aanbieding bij de aldi dus als er iemand nog zoekt ....
en ik lees iets over skates? Deze zijn vanaf vandaag in de aanbieding bij de aldi dus als er iemand nog zoekt ....
Gast- Gast
Ik kan wel minder werken, maar dan krijg ik gewoon niet uitbetaald. Dat is het nadeel aan een oproepcontract...Ziektewet verloopt dan via UWV...
En met één weekje vrij ga ik er ook niet zijn vrees ik, dit zal wel een periode van ten minste maanden worden...
Dankjewel voor de knuffels!
En met één weekje vrij ga ik er ook niet zijn vrees ik, dit zal wel een periode van ten minste maanden worden...
Dankjewel voor de knuffels!
Gast- Gast
Lily schreef:leaf kan me niet voorstellen hoe moeilijk je hebt hebt maar hoop dat je toch wat steun hier vind
Daar gaat het dus ook over
Gast- Gast
Lily schreef:leaf kan me niet voorstellen hoe moeilijk je hebt hebt maar hoop dat je toch wat steun hier vind
Haha, daar hadden we het juist over!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Ohhhh, mijn man heeft salaris!!
Jeej! Mijn man ook!
Ik nog steeds niet. Wat moet ik doen? Ik heb het normaal de 21ste, moet ik nog afwachten?
Gast- Gast
Leaf, wat lastig op dit moment dat je zo'n contract hebt.. Valt er niet over te praten met je werkgever? Dat je nu minder uren werkt en die op een later moment gaat inhalen? Zodat je nu gewoon je normale salaris krijgt en als je die extra uren werkt ook? Wellicht zijn er in dit soort situaties wel mogelijkheden voor. Dat je er doorheen zit is ook zo logisch, rouw kent zoveel verschillende fases. Ongeloof, ontkenning, momenten dat je alle kracht hebt om door te gaan tijdens de eerste periode richting uitvaart vaak en nu die geweest is is het gewoon even op. Denk aan jezelf.
Gast- Gast
Ik vind dat zo flauw hè, als je salaris later wordt uitbetaald, daar vangen ze alleen maar rente over...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, ik zou gewoon even bellen met je K-baas. Je hebt er nog steeds recht op, dus!
Tullow- Kletskop
Alex schreef:OMG ik zit Grey's van afgelopen maandag te kijken
Revie!
Grey's de Musical bedoel je?
Gast- Gast
Haha oke En ook ik heb greys anatomy gemist, wou uitzending gemist kijken op de tv maar helaas stondtie niet tussen. Heb ik wat bijzonders gemist?
Gast- Gast
eindelijk weten we wanneer m'n vriend vakantie heeft!
4 juli t/m 31 juli, lekker 4 weken
4 juli t/m 31 juli, lekker 4 weken
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:OMG ik zit Grey's van afgelopen maandag te kijken
Revie!
Grey's de Musical bedoel je?
Yep!
Gast- Gast
Oeh, skates. Ik was er net over aan het nadenken of ik misschien ga rolschaatsen vandaag. Ik kan het nog steeds niet, dus heb niet zoveel zin, maar wil het wel graag leren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, het is zo rustig op mijn werk. De tijd kruipt echt voorbij... :o
Tullow- Kletskop
Pfff ik vind rolschaatsen leuk en heb hele mooie haha, maar geen zin om zes weken onbetaald thuis te zitten in het gips.
Gast- Gast
arg heb een dilemma. Heb eigenlijk wel zin aan eten maar vind het er nog veel te vroeg voor. Wat zal ik gaan doen. zal ik gaan eten of toch nog maar even wachten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb skates, ik wil binnenkort ook weer gaan skaten! Het liefst met iemand samen, alleen is ook maar alleen.
Gast- Gast
Reva schreef:Pfff ik vind rolschaatsen leuk en heb hele mooie haha, maar geen zin om zes weken onbetaald thuis te zitten in het gips.
Haha, ja. Ik ga vrijdag mijn contract tekenen en dan is het niet handig als ik kapot ben. Maar als ik weer werk heb komt het er ook weer niet van. Hm hmmm.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Wow, ik viel zomaar uit mn bed whhahahhahahah.
dat krijg je als je er te lang in ligt, dan gooit het bed je eruit
Gast- Gast
Ik skate het liefst alleen.. Samen gaat me altijd veel te langzaam haha..
Mijn benen zijn trouwens al een week haar/stoppel vrij..
epilator
Mijn benen zijn trouwens al een week haar/stoppel vrij..
epilator
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: