Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh waar zie je dat staan dan?_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Ik geloof dat er nog iemand na Jeanette was, maar ik hoef 'm niet eens meer..
Dat is al weggehaald Heb het net zien staan.
Wat een miep zeg! Heb haar een pm gestuurd voordat zij het erop zette, dat ik het lullig vind hoe ze het heeft gedaan en dat ik het enigszins nog begrijp en het alsnog wil kopen en dan doet ze het zo spelen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh waar zie je dat staan dan?_Donnaa schreef:Nou, Jeanette reageert niet meer zegt ze en dus kan Klavertje de set wel kopen..Storm schreef:Heb ik iets gemist?_Donnaa schreef:@Jeanette.. Je verkoopster is wel lekker bezig in dat topic..
Ik geloof dat er nog iemand na Jeanette was, maar ik hoef 'm niet eens meer..
Dat is al weggehaald Heb het net zien staan.
Wat een miep zeg! Heb haar een pm gestuurd voordat zij het erop zette, dat ik het lullig vind hoe ze het heeft gedaan en dat ik het enigszins nog begrijp en het alsnog wil kopen en dan doet ze het zo spelen..
Gewoon lekker laten gaan, het slaat nergens op hoe ze doet. Heeft ze niet door dat je kan zien wanneer een bericht is aangepast ofzo??
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ja precies, ik hoef die box in ieder geval niet meer op zo'n manier.
@Jeanette, op MP staan ook heel veel boxen tussen de €40 en €60
Ik ben nog steeds blij van gisteren.. Ik kwam mijn 'zeer op uiterlijke gefixeerde ex-schoonmoeder' tegen en die zei dat ik mooi afgevallen was..
Ik ben nog steeds blij van gisteren.. Ik kwam mijn 'zeer op uiterlijke gefixeerde ex-schoonmoeder' tegen en die zei dat ik mooi afgevallen was..
Gast- Gast
Storm schreef:Maar wat is het probleem even beknopt? Ik snap het niet helemaal...
+1.
Gast- Gast
Aah, dat is wel een compliment, Donnaa!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
De collega van Arrogante Bal is net gearriveerd, die is wel heel erg vriendelijk en beleefd gelukkig!
Gast- Gast
Oh, dat scheelt alweer Storm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Storm schreef:Maar wat is het probleem even beknopt? Ik snap het niet helemaal...
Je bedoelt van die SATC box?
Nou, Puk had in het Vraag & Aanbod topic een box van SATC (6 seizoenen) te koop. Hij stond er voor 40 euro. Hierop heb ik gereageerd dat ik geintereseerd was. Vervolgens verandert ze het bedrag klakkeloos later op de dag naar 50 euro, zonder daarbij uitleg te geven. Ik heb haar gepm't dat ik het wat lullig vind en dat ze er beter haar uit leg bij had kunnen geven, maar dat ik nog wel interesse had. Vervolgens stuurt ze haar gegevens dat ik het geld kan overmaken en in die tijd zegt ze hem Klavertje toe. Dat heeft ze inmiddels weg gehaald. Nou sorry hoor, laat die box maar lekker hangen zo!
Terwijl als Jeanette echt de box niet meer wilde, ik nog voor Klavertje was..Jeanette schreef:Storm schreef:Maar wat is het probleem even beknopt? Ik snap het niet helemaal...
Nou, Puk had in het Vraag & Aanbod topic een box van SATC (6 seizoenen) te koop. Hij stond er voor 40 euro. Hierop heb ik gereageerd dat ik geintereseerd was. Vervolgens verandert ze het bedrag klakkeloos later op de dag naar 50 euro, zonder daarbij uitleg te geven. Ik heb haar gepm't dat ik het wat lullig vind en dat ze er beter haar uit leg bij had kunnen geven, maar dat ik nog wel interesse had. Vervolgens stuurt ze haar gegevens dat ik het geld kan overmaken en in die tijd zegt ze hem Klavertje toe. Dat heeft ze inmiddels weg gehaald. Nou sorry hoor, laat die box maar lekker hangen zo!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Terwijl als Jeanette echt de box niet meer wilde, ik nog voor Klavertje was..Jeanette schreef:Storm schreef:Maar wat is het probleem even beknopt? Ik snap het niet helemaal...
Ja precies! Ik kijk wel lekker op MP rond haha.
Ja, ik ben er ook wel erg blij mee!Tullow schreef:Aah, dat is wel een compliment, Donnaa!
Gast- Gast
Rare mensen in de wereld haha!
Goedemorgen dames.
@ Jeanette: Dat is inderdaad wel lullig. Op MP staan er ook weleens verschillende boxen ervan. De laatste is erg leuk.
Ben nu even aan het werk ga zo weer naar huis toe. Werd namelijk misselijk wakker en ik heb toen boven de wasbak gehangen. En net op mijn werk weer
Gelukkig kan mijn collega zo werken.
@ Jeanette: Dat is inderdaad wel lullig. Op MP staan er ook weleens verschillende boxen ervan. De laatste is erg leuk.
Ben nu even aan het werk ga zo weer naar huis toe. Werd namelijk misselijk wakker en ik heb toen boven de wasbak gehangen. En net op mijn werk weer
Gelukkig kan mijn collega zo werken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:net als een bril die gestolen worde :S
Whahahaha idd!
Sweety, wat balen zeg dat je je niet lekker voelt! Beterschap!
Ik zou ook wel naar huis willen! Heb al 2 dagen last van knallende koppijn en dagen op het werk duren zoooo lang! Helaas zit ik alleen...
Hoop dat jij je snel beter voelt, Sweety!
Hoop dat jij je snel beter voelt, Sweety!
Tullow- Kletskop
Dank jullie wel. Zal blij zijn als ik weer thuis ben lekker op bed liggen met een teil ernaast.
@ Tullow: wat vervelend dat je alleen staat! Hoe komt dat zo?
@ Tullow: wat vervelend dat je alleen staat! Hoe komt dat zo?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
@Sweety, het is gewoon een rustig kantoor en op het moment ook nog een rustige periode, waardoor ik eigenlijk altijd alleen zit! Echt heel erg saai.
Tullow- Kletskop
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: